Harper Zimmerman en Cory Fisher

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 01-07-2018 21:18

Het geslachtsdeel van Cory drong bij haar naar binnen. Al met al ging het behoorlijk soepel. Dit was allemaal te danken aan de toewijding die haar beste vriend daarstraks getoond had. Hij had er alles aan gedaan om haar te laten genieten en daar had hij nu zelf ook profijt van. Harper kreunde zacht. Een gelukzalig gevoel van warmte bekroop haar. Naast geluk voelde ze echter ook nog iets anders.. Zenuwen. Dit was dan wellicht niet haar eerst keer, toch was ze vreselijk nerveus. Het was namelijk vele maler specialer met Cory dan met wie dan ook. Wat als het hem ging tegenvallen? Was als zij hem tegenviel? Wat als hij haar toch niet zo aantrekkelijk vond als hij in eerste instantie gedacht had? Wat als hij er spijt van ging krijgen dat hij zijn eerste keer met haar beleefde? Er waren zoveel onzekerheden. Ook bij haar.
Cory zijn mededeling dat hij in haar zat, maakte haar aan het lachen. Precies de ontlading die ze op dat moment nodig had gehad. “Ja, ja.. Je zit in me.” beaamde ze glimlachend. “En ik vind dat heel fijn.” Het was de waarheid. Ze vond het fijner dan fijn om hem in haar te voelen. Toen Cory zich vervolgens op voorhand verontschuldigde, schudde ze haar hoofd. Het was nergens voor nodig. Het was normaal als hij binnen enkele minuten klaarkwam. Het was tenslotte zijn eerste keer. Waarom zag hij niet in dat het niets was waarvoor hij zich hoefde te schamen? Waarom zag hij niet in dat zij sowieso wel genoot van zijn aanwezigheid in haar?
Het was tijd voor het echte werk. Cory kwam langzaam in beweging. Rustig en liefdevol begon hij in haar te stoten. Het maakte meerdere kreunen in haar los. Een van haar handen legde ze op een van de billen van haar partner. Ze voelde hoe zijn bilspieren zich bij iedere stoot aanspanden. Als wijze van een aanmoediging begon ze zachtjes in zijn bil te kneden. Deze actie leek hem het laatste zetje te geven.. Of misschien was het gewoon toeval. Hoe dan ook, zijn lichaam begon nog erger te trillen dan het al deed en al zijn spieren spanden zich aan. Harper voelde dit, omdat hij tegen haar aangeplakt zat. De sensatie die dit bij haar teweegbracht, was voldoende om ook haar een orgasme te bezorgen. Ze gooide haar arm om zijn hals heen en trok hem krampachtig tegen zich aan, terwijl een hemels meester van haar werd. “Ik hou van je..” wist ze moeizaam uit te brengen.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 03-07-2018 19:32

Omdat het gevoel van Harpers lichaam rond zijn erectie al meer dan genoeg stimulatie gaf, besloot Cory even het zoenen achterwege te laten en zich puur daarop te focussen en op het niet te snel klaarkomen. Iets wat heel lastig was, want Harper hield nou niet bepaald haar handen thuis. Zo legde ze een hand op zijn bil en begon hierin te kneden, iets wat hem meer stimuleerde en… Toen was het al zover. Hoe lang had het geduurd, een minuut of twee, drie? Cory had het niet getimed maar zijn gevoel voor tijd vertelde hem dat het niet echt benoemingswaardig was geweest. En toch… Het orgasme dat hij bereikte, was veel intenser dan al de keren dat hij zichzelf had afgetrokken. Het was puur genot, en Harper kneep quasi in hem toen ze ook tot haar hoogtepunt kwam. Het uitgebreide voorspel had zijn vruchten afgeworpen, en stiekem was Cory wel erg trots op zichzelf dat hij haar zover had weten te brengen ondanks dat hij geen ervaring had. Er waren vast mannen met veel meer ervaring die niet altijd hun vrouw klaar konden krijgen, die daar geen aandacht voor hadden, en hem was het mooi gelukt.
Lichtelijk uitgeput liet hij zich naast haar op het bed zakken, zijn nu verslapende geslachtsdeel gleed weer uit haar. Hij glimlachte verliefd naar haar, de woorden dat ze van hem hield waren op het hoogtepunt eruit gekomen en deze had hij zeer zeker gehoord. Misschien kwam dat puur door het orgasme, maar het maakte hem niks uit. “Ik hou ook van jou,” zei hij zachtjes, hijgend, waarna hij zijn lippen kort op de hare drukte. Vervolgens sloeg hij zijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen zich aan, hij had behoefte aan geknuffeld te worden nu ze zo een intiem moment met elkaar beleefd hadden. Hij snoof haar geur op en glimlachte. “Mijn Harper,” zei hij zachtjes, en hij drukte een kus op haar kruin. Na dit alles was het zo klaar als wat dat ze samen hoorde, tenminste zo was het voor hem. Zelfs als ze zwanger was van een ander, dan nog zou hij dit voor geen goud in de wereld weg willen gooien.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 03-07-2018 20:54

Na het hoogtepunt kwam altijd een moment van uithijgen en bijkomen, zeker als het zo hemels was geweest als deze. Gelukzalig keek Harper naar Cory. Haar borstkas ging hevig op en neer. De glimlach die haar bedpartner naar haar toewierp, maakte haar aan het blozen. Zijn hijgende liefdesverklaring zorgde ervoor dat de roodheid op haar wangen verdiepte. Ze wilde hem net een compliment geven, toen hij haar liefdevol kuste. Haar hart maakte een verschrikt sprongetje. Vervolgens werd ze in zijn armen getrokken voor een knuffelsessie. Tevreden en voldaan kroop ze tegen hem aan. Hun naakte bezwete lichamen plakten aan elkaar vast, maar dat was niet iets waar ze zich momenteel aan kon storen. Ze gloeide van blijdschap.
De minuten die volgden, verstreken in stilte. Ze leken beiden intens na te genieten van hun intieme moment. Op een gegeven moment begon Harper zachtjes Cory zijn buik te strelen. “Het voelde zo goed.” deelde ze mee. "Ik kan eigenlijk niet geloven dat we zonet de liefde met elkaar bedreven hebben.. Het is zo surreëel. Vierentwintig uur geleden had ik nooit gedacht dat we nu in jouw bed zouden liggen, nagenietend van zulke intimiteit.." zei ze uiteindelijk. "Het was heel fijn, Cory. Je deed het heel goed. Zeker voor een eerste keer. Je beminde me, je verwende me.. Ik voel me nu als herboren, als een nieuwe vrouw. Ik heb dat aan jou te danken. Ik weet niet hoe ik je daar ooit voor ga kunnen bedanken." Na dit gezegd te hebben, drukte ze een teder kusje in zijn hals. "Ik voel me zo veilig bij jou, ik wil voor altijd in je armen blijven liggen." besloot ze, waarna ze haar ogen voor een kort moment sloot. "Ik ben jouw Harper en jij bent mijn Cory. We zijn van elkaar."
Circa tien minuten later opende ze opnieuw haar mond. "Hoe vond je het, Cor? Heeft het een beetje aan je verwachtingen voldaan? Of viel het tegen? Was het in je fantasie beter?" informeerde ze bij haar beste vriend. De jongeman was nu geen maagd meer. Ze had zijn maagdelijkheid van hem ontnomen. "Cor, je bent geen maagd meer. Ik heb je maagdelijkheid gestolen, en daarmee ook je onschuld." merkte ze ietwat droog op. Ze giechelde zacht. Misschien vond ze dit leuker dan gepast. "Wie had ooit gedacht dat ik een gevaar vormde voor je maagdelijkheid?" Ze schudde haar hoofd. De situatie was heel vreemd, maar ook heel erg vertrouwd. "We hebben geslachtsgemeenschap met elkaar gehad, Cory. Realiseer je je dat wel?"
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 08-07-2018 19:46

Het nagenieten was een moment van rust, tot Harper weer begon te ratelen over de verrassing rondom dit moment, hoe goed hij het wel gedaan had en of hij zich wel bewust was wat ze net gedaan hadden en hoe het voor hem was geweest. Kortom; een hele boel om op te reageren, maar Cory wist nog niet direct wat hij wilde reageren. Hij was gewoon een stuk rustiger dan Harper. Hij lachte zachtjes door haar laatste vraag. “Ja, ik realiseerde me wel dat mijn… In jou zat. Een erg aangenaam gevoel, trouwens. Ik voelde me erg welkom,” merkte hij met een klein grijnsje op.
Hij streelde zachtjes over haar armen, dacht ondertussen na over de verwachtingen die hij van seks had gehad voordat het plaats had gevonden. “Ik heb nooit veel nagedacht over seks, eigenlijk… Maar ik vond het wel heel fijn om dat moment met jou te delen. Ik was zo dicht bij je, zowel fysiek als emotioneel, en dat was het beste gevoel dat ik ooit heb gehad, die nabijheid.” Cory gaf Harper nog een kusje, en keek haar vervolgens weer aan met een rode blos op zijn wangen. “Ik zou het niet erg vinden om dat nog eens te doen…”
Besef van tijd had Cory deze ochtend totaal niet, het moest al ruim tegen de middag zijn en daarom was het geen wonder dat er aan de deur werd geklopt om te checken of ze wel oké waren. Cory sliep immers nooit echt lang, hij was altijd voor negenen uit de veren, zelfs als hij laat naar bed was. De buitenwereld was echter even totaal naar de achtergrond verdwenen door Harper en daarom schrok hij zich wel degelijk een ongeluk. Hij viel bijna uit bed omdat hij achteruitdeinsde, maar wist zich gelukkig nog net op tijd op bed te houden, anders was zijn moeder zeker naar binnen gelopen en had ze zoonlief met zijn beste vriendin naakt op bed zien liggen… God, alleen al denken aan dat scenario maakte dat hij bijna stierf van schaamte. Het was gewoon niet oké als ouders je betrapten.
“Lieverd, zijn jullie wakker? We vroegen ons af of jullie nog trek hebben in ontbijt, anders ruim ik de tafel op,” vroeg zijn moeder, zich van geen kwaad bewust. Cory wisselde even een blik met Harper uit. “Ehm... We komen er zo aan,” zei hij uiteindelijk, waarna hij geschuifel aan de andere kant hoorde wat betekende dat ze het antwoord geaccepteerd had en gelukkig geen andere lastige vragen stelde. Cory haalde diep adem. “Sorry… Maar wat gaan we tegen mijn ouders vertellen?”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 14-07-2018 10:15

Cory zijn geslachtsdeel had daarnet in haar gezeten. Toen de jongeman dit nog eens hardop uitsprak, bloosde Harper. Het bleef moeilijk te bevatten dat ze de liefde met elkaar bedreven hadden. “Je bent ook welkom.” antwoordde ze op zijn opmerking. Heel erg welkom zelfs. Vanaf nu wilde ze enkel hem nog in haar verwelkomen. “We waren één met elkaar, Cor. Jij en ik, we waren één.” fluisterde ze. Het maakte haar zielsgelukkig en daarom kon ze het niet laten om het een paar keer te herhalen. Cory en zij, ze waren één met elkaar geweest. “Ik zou het ook niet erg vinden als we dit vaker met elkaar gaan doen. Ik vond het net zoals jij erg aangenaam.”
De klop op de deur maakte hen allebei aan het schrikken. Oké, dat was niet waar, het was eigenlijk alleen Cory die schrok. Het was zijn reactie die haar weer aan het schrikken maakte. Hij kukelde van schrik bijna uit bed en dat ging gepaard met veel spartelende lichaamsdelen. Om te voorkomen dat de jongeman hard op de grond viel, greep Harper hem vast. Het was een soort reflex geweest. Een instinct om hem te redden van de harde val. Eenmaal het gevaar geweken was, keken ze elkaar met grote geschrokken ogen aan. Dat was maar net goed gegaan.
Harper knikte naar Cory als stil antwoord op de vraag die zijn moeder stelde. Logischerwijs had ze best wel trek gekregen van hun eerdere bezigheden. Orgasmes vraten nou eenmaal energie. Een kort ogenblik bleef ze zwijgend zitten, haar adem hield ze onwillekeurig in. Pas toen ze zeker wist dat ze niet meer werden afgeluisterd, durfde ze opgelucht te zuchten. Het had niet veel gescheeld of ze waren betrapt. Als Cory zijn moeder een kwartiertje eerder naar boven was gekomen, dan had ze misschien wel wat merkwaardige geluiden uit de kamer van haar zoon kunnen horen komen. Een krakend en piepend bed. Kreunen.. Aanmoedigingen om door te gaan. Hopelijk was dit de eerste keer geweest dat de vrouw naar boven was gekomen.
“Wat mij betreft vertellen we je ouders dat we verliefd zijn.” zei Harper. “Want dat is de waarheid, niet waar? We zijn verliefd. Heel erg verliefd. We maken elkaar gelukkig. Dat is alles dat ze moeten weten, toch? Of wil je hen meteen vertellen over..?” Ze liet de rest van de vraag in de lucht hangen, terwijl haar hand naar haar blote buik gleed. “Misschien zit er wel een klein mensje in me, Cor..”
Plaats reactie