Harper Zimmerman en Cory Fisher

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 25-06-2018 17:39

Het leek er gelukkig op dat zijn gelach goed aan kwam bij Harper, dat zij er ook door leek te ontspannen. Soms was het nou eenmaal verhelderend als je de humor in zag van een ongemakkelijke situatie, daar had Cory genoeg ervaring mee. Cory glimlachte verlegen toen ze aangaf dat hij niet te kort zou doen, dat ze zeker was dat hij het goed zou doen omdat hij haar ook zo prettig had weten aan te raken… Ja, tot nu toe ging dat wel goed. Hij vond dan niet direct de juiste plekjes, hij bleef er wel naar zoeken en zo zouden ze er uiteindelijk wel geraken, al was het minder snel dan wanneer hij een volleerd casanova was.
Harper twijfelde er niet over dat ze het voort wilde zetten. “Volgens mij heb je nu elk synoniem wel gehad,” zei hij zachtjes, grinnikend, na haar laatste woorden. Cory drukte hun lippen opnieuw samen, kort, waarna hij besloot verder te gaan. Dit door zijn eigen shirt uit te trekken, en ook zijn broek verdween. Zijn onderbroek… Tja, die moest ook uit, maar dat kwam zo wel. Hij wist even niet zo goed of het de bedoeling was dat hij het er nu direct in moest steken of eerst nog… Oja, en bescherming!
“Moet ik je nog meer voorbereiden?” Vroeg hij hardop af, terwijl hij de bovenste lade van zijn nachtkastje openschoof. Hij had ooit condooms gekocht, enkele maanden geleden, voor zijn toenmalig vriendinnetje. Cory had toen het idee gehad dat het misschien met haar zo ver zou komen, maar dat was nooit gebeurd en tja, het was ook zo zinloos om ze weg te gooien… En nu zijn ontmaagding geheel onverwacht kwam, was het een goede zaak dat hij ze bijgehouden had. Cory pakte een van de verpakkingen en legde deze alvast op zijn kastje, waarna hij Harper weer aankeek. “Ik ga jou de mijne maken… Maar je gaat me wel een beetje op weg moeten helpen,” zei hij zachtjes. Het was niet stoer om de leiding aan de vrouw te geven, maar tja, Cory was gewoon geen stoer, dominant type. Dat zou hij waarschijnlijk nooit worden ook.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 25-06-2018 18:32

Volgens Cory had ze alle synoniemen van seks nu wel gehad, dat was echter niet het geval. Ze had de meest intieme nog niet gezegd, maar dat zou later wel komen. Eerst waren er een aantal praktische zaken die geregeld moesten worden. Zo moest Cory ook uit de kleren. Een behoorlijk grote stap voor de jongeman, maar dat leek hem gelukkig niet af te schrikken. Hij begon zich uit te kleden. Zijn shirt en zijn broek verdwenen en dit maakte hem ongemakkelijk.. Ongemakkelijkheid die voortkwam uit onzekerheid. Het was nergens voor nodig, Harper vond hem vreselijk aantrekkelijk. Er was niets waar hij zich voor hoefde te schamen.
“Een klein beetje extra voorbereiding kan nooit kwaad.” antwoordde ze op de vraag. Met haar ogen volgde ze zijn hand. Een condoomverpakking kwam tevoorschijn en dit bracht haar zacht aan het giechelen. “Jij bent in ieder geval goed voorbereid, zie ik..” merkte ze op. Het verraste haar dat hij condooms in zijn nachtkastje naast zijn bed had liggen. Hij was tenslotte nog maagd.. Desalniettemin kwam het heel erg goed uit op dit moment.
Cory beloofde haar dat hij haar de zijne ging maken, maar vroeg haar wel hem een handje op weg te helpen. “Komt goed, Cor. Ik help je. We doen dit samen.” beloofde ze hem. “Probeer je eerst maar even te ontspannen door me te kussen. Als je ergste zenuwen zijn gaan liggen, dan gaan we verder met de volgende stap.” Ze legde een arm om zijn nek heen en trok hem op deze manier naar zich toe om hem passievol te kussen. Hopelijk zou deze kus hem helpen om een beetje te ontspannen. Al ging het maar een heel klein beetje zijn.
Harper brak uiteindelijk van hem los. “Misschien is het een idee om mijn vagina eerst even met je hand te ontdekken. Ik weet dat je dat daarnet al gedaan hebt, maar ik bedoel meer.. De ingang van mijn vagina..” Het was raar om een gesprek hierover te voeren, maar communicatie was essentieel bij het vrijen. Helemaal als het de eerste keer was. “En het is ook nog eens een goede voorbereiding voor mij, alvast een of twee vingers in me voelen.” Ze drukte nog een kus op zijn lippen. “Wil je dat ik je vinger de wegwijs? Of wil je de ingang eerst zelf zoeken? Het is niet raar als je daar een beetje hulp bij nodig hebt.”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 25-06-2018 18:54

Cory vond het prettig dat Harper de leiding vanaf nu een beetje overnam, al was het ook weer niet dat hij niks deed… Het was een mooie samenwerking. Harper legde hem uit wat hij kon doen, dat hij haar best even kon kussen, en het hielp hem ook om zich wat meer op zijn gemak te voelen. Na hun passievolle zoen was het tijd om Harpers intieme zone nog wat beter te leren kennen, meer bepaald het gedeelte dat hij later zou betreden… Hij knikte zachtjes toen Harper voorstelde om hem even de weg te wijzen, hoe grappig dat ook klonk, het was vast geen slecht idee. Samen gleden ze met hun handen naar beneden af, waar Cory al snel weer bewust werd hoe nat ze al geworden was. Heel belangrijk, herinnerde hij zich nog, want dat zou ervoor zorgen dat hij zo erin kon.
Eerst aarzelde hij nog een beetje, maar uiteindelijk besloot hij zijn vinger langzaam naar binnen te duwen. Stukje voor stukje, niet te snel omdat hij bang was haar pijn te doen. Het was behoorlijk nauw daarbinnen, en heel vochtig. Cory begon voorzichtig zijn vinger te wiebelen, en vervolgens in en uit te bewegen. Gewoon rustig, terwijl hij opnieuw Harpers reactie de hele tijd in de gaten hield. Om zichzelf nog wat afleiding te bieden en meer te betekenen voor haar, drukte hij enkele kussen op haar schouder en borstkas. Zodra Harper aangaf dat het kon, voegde hij een tweede vinger toe, zodat het beneden zeker genoeg gestretcht zou zijn om hem te ontvangen.
Zijn erectie begon haast pijn te doen van verlangen, merkte Cory nu ze toch al een poosje bezig waren met deze intieme handelingen. Het oerinstinct om zijn vrouwtje te dekken kwam naar boven, heel sterk, en het liet hem toch een beetje blozen. Hij had heus wel eens zichzelf afgetrokken, meerdere keren zelfs, maar toch was het steeds gek om zoiets te doen. Sommige jongens spraken zonder gêne over mastrubatie, maar tot die categorie behoorde hij zeer zeker niet. Om zichzelf toch te verlossen van het beknellende gevoel van stof, besloot hij te doen wat hij net nog niet durfde; hij trok zijn onderbroek uit. Volledig, zodat hij nu net zo naakt was als Harper. Hij wierp haar een klein glimlachje toe, hopend dat het haar niet tegenviel hoe hij geschapen was. Want tja, hij had niet de illusie dat hij bij één van de grotere varianten hoorde, maar hij had ook weer niet het idee miniscuul te zijn…
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 25-06-2018 19:57

De sensatie van een vinger die bij haar naar binnen werd gebracht, maakte een kreun van genot in haar los. Bemoedigend mompelde ze zijn naam, waarna ze haar hoofd in het kussen liet rusten. Cory drukte zijn vinger heel langzaam naar binnen toe en begon deze vervolgens net zo voorzichtig te bewegen. Het ging behoorlijk soepel door haar natheid. Voorspel deed wonderen. Aangezien haar partner nog niet heel ervaren was, raakte hij niet direct de meest gevoelige plaatsjes. Dat gaf echter niets. Hij deed overduidelijk zijn best en dat was alles dat telde. Terwijl hij haar vingerde en kuste, fluisterde zij een paar aanwijzingen. Een beetje naar rechts, een beetje naar boven, je vinger iets meer krommen.. Zulk soort dingen bracht ze uit. Uiteindelijk zei ze hem dat hij een extra vinger toe mocht voegen. Hij gehoorzaamde onmiddellijk.
Op een gegeven moment had Cory de moed verzameld om zijn onderbroek uit te trekken en haar te vergezellen in volledige naaktheid. Harper keek toe en zag de jongeman zijn stijve geslachtsdeel tevoorschijn komen. Op geen enkele wijze stelde hetgeen dat ze zag haar teleur. Het maakte haar voor zover mogelijk nog natter. De glimlach die Cory haar schonk, deed haar hart smelten. Het was zo onzeker, maar tegelijkertijd ook zo hoopvol.. Alsof hij hoopte dat hij haar tevreden stelde. “Ik wil je in me voelen, Cor..” vertelde ze hem. Ze wreef wat van haar plakkerige haren uit haar gezicht. Haar twee vlechten waren volledig uitgezakt. Waarschijnlijk zag ze er momenteel uit als een wild beest. Een beest dat Cory in haar losmaakte.
Harper pakte de condoomverpakking van het nachtkastje af en scheurde deze open. Het leek haar handiger als zij dat deed, aangezien één van Cory zijn handen glibberig was van haar lichaamsvocht. “Ik ben klaar om je te ontvangen..” zei ze, terwijl ze hem de opengescheurde verpakking aanreikte. Ze voelde hoe de vingers uit haar vagina werden teruggetrokken. Met als gevolg een grote leegte. “Als je nog langer doorgaat met me vingeren, dan.. dan kom ik al klaar voordat je me überhaupt betreden hebt.” gaf ze toe. Ze keek Cory aan. “Hoe wil je me nemen? Op deze manier? Of had je een ander standje in gedachten? Ik zou ook bovenop jou kunnen komen zitten, bijvoorbeeld..” zei ze. “Het maakt mij niet zoveel uit, zolang jij maar de liefde met me bedrijft.”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 01-07-2018 19:20

Het was prettig om aanwijzingen te krijgen, want zo wist Cory tenminste wat er van hem verwacht werd, wat hij kon doen om Harper te laten genieten. Dat ze genoot was heel duidelijk te merken aan haar kreunen en het feit dat ze steeds natter werd… Tot het moment daar was dat ze klaar was om hem te ontvangen. Shit, wat was dit een spannend moment. Het moment dat hij niet langer als maagd door het leven zou gaan. Cory had nooit verwacht dat het er zo aan toe zou gaan, totaal niet. Harper, nieuwjaarsdag, pregnancy scare… Nee, het was niet wat hij gedacht had maar toch was het hetgeen dat juist voelde, wat hij blijkbaar altijd al gewild had. En nu was het tijd om het waar te maken.
‘Harper, ik heb helemaal niks in gedachten,’ zei hij dan ook, een tikkeltje verlegen maar alsnog glimlachend. Zijn hoofd was angstaanjagend leeg wat het effectief seksgedeelte betrof, het waren alle emoties rondom het moment die hem bezighielden. Cory pakte het condoom aan die Harper hem aanreikte, en deed deze vervolgens om. Verbazend genoeg had hij wel onthouden hoe hij dat moest doen uit de biologielessen, waarschijnlijk was het er gewoon zo erg ingedramd omdat de school tienerzwangerschappen wilden voorkomen.
Cory pakte zijn erectie vast zodat hij deze naar de juiste plek kon brengen, keek even Harper aan en begon vervolgens langzaam zijn geslachtsdeel naar binnen te duwen bij haar. Door de vochtigheid ging het nog wel redelijk goed, al voelde het alsnog nauw aan. Nauwer dan een hand. Cory kreunde zachtjes door deze nieuwe sensatie, hij pauzeerde even halverwege en ging vervolgens nog wat verder tot hij er helemaal in zat. Zijn hele lichaam trilde, en hij keek Harper opnieuw aan. “Ik zit in je,” merkte hij heel droog, maar welgemeend verbaasd op. Hier waren ze dan, ze hadden officieel geslachtsgemeenschap met elkaar… En wat voelde het goed. “Sorry als ik het niet lang genoeg volhou,” zei hij zachtjes, waarna hij begon te bewegen. Het voelde als een vreemde, onnatuurlijke beweging omdat hij dit nog nooit had gedaan maar opzich was het ook weer niet zo moeilijk dat het heel verkeerd kon lopen. Hij hield het tempo laag en probeerde zijn hoofd koel te houden zodat hij niet direct klaar zou komen, want eerlijk was eerlijk, hij voelde het al opborrelen na enkele pietluttige seconden.
Plaats reactie