Harper Zimmerman en Cory Fisher

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 24-06-2018 17:51

A Magic Touch, Cory had deze zeker. Vooral zijn tong.. Harper vond het heerlijk om deze op dit zeer specifieke plaatsje te voelen. Het was intiemer dan intiem, haar beste vriend én geliefde die met zijn hoofd tussen haar benen zat. Het was een vreemde positie, maar oh zo sexy. De jongeman deed zijn uiterste best om haar te plezieren en had daar heel veel succes in. Harper voelde zich aanbeden en bemind. Deze mate van verwennerij was ze niet gewend.
Op een gegeven moment kroop Cory weer omhoog om haar op de lippen te kussen. De verwennerij van haar intieme zone kwam hiermee echter niet op zijn einde. Het leek erop dat de jongen niet van plan was om te stoppen totdat hij haar naar haar hoogtepunt had gebracht, nu ging hij met zijn duim verder met de stimulatie. Harper omvatte Cory zijn gezicht met haar beide handen, toen hij haar vol passie kuste. Haar handen liet ze daar liggen, eenmaal de kus geëindigd was. “Ik.. vind dit ook fijn.” reageerde ze op zijn woorden, waarna ze hem opnieuw kuste.
Ze liet één van haar handen naar beneden afzakken, om vervolgens Cory zijn hand vast te nemen en hem tot stoppen te manen. Het was niet zo dat hij iets verkeerd deed of iets dergelijks, maar.. haar geweten begon op te spelen. Ze liet hem al het werk doen en gaf hem helemaal niets terug. Het was niet eerlijk. Haar lippen haalde ze van die van Cory af. “Cor, wil je niet dat ik.. dat ik iets voor jou doen?” vroeg ze aarzelend. Voorzichtig liet ze zich terug op haar rug vallen, waarna ze Cory bovenop zich trok. Haar armen gooide ze om haar metgezel heen. Een innige omhelzing volgde. Dit gaf haar de mogelijkheid om even weer op adem te komen.
“Ik wil niet zoals Emmett zijn.. Of zoals Jeffrey, of zoals Sam..” gaf ze uiteindelijk toe. Jeffrey en Sam waren ook twee exen van haar. Jeffrey, Sam en Emmett.. Haar drie lieftallige exen. Alhoewel, de laatstgenoemde was officieel nog niet haar ex. “Ik wil niet dat alleen ik volop geniet, dat is niet eerlijk tegenover jou, Cory..” vertelde ze. “Ik wil dat jij je ook goed voelt..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 24-06-2018 18:09

Door haar te kussen, wist Cory dat hij het goed deed, want er zat zo ontzettend veel passie in. Zijn geluk kon niet op. Hij was geen slechte minnaar! Het was een meevallertje, zijn onhandige natuur bleek voor een keer de kop in het zand te steken. Tot Harper zich opeens leek te bedenken, want ze haalde zijn hand weg en dit zorgde ervoor dat hij haar verward aankeek. Was hij dan toch niet goed bezig? Was het saai? Eentonig? Kon hij haar niet tot een hoogtepunt brengen zo? Het zou zijn ego meer krenken dan dat hij net had opgebouwd…
Harper leek echter last te hebben van haar geweten, wilde niet dat zij de enige was die genoot van intieme handelingen. Cory schudde zachtjes zijn hoofd. “Je hoeft je niet schuldig te voelen… Ik wil je op de eerste plaats zetten…,” verantwoordde hij zijn eigen keuzes. Was het gek dat hij minder moeite had met de gedachte haar aan te raken dan andersom? Dat hij het moeilijk vond om zijn naakte lichaam aan de ander te vertrouwen? Harper zou ongetwijfeld wel raad er mee weten, maar toch… Wat als zijn lichaam haar niet beviel, of hij kwam veel te snel klaar, of…
Cory trok een zuur gezicht toen ze de namen van al haar exen opsomde. Oké, het waren er maar drie, maar toch, het waren er drie te veel naar zijn smaak… Geen één had hij ervan gemogen. En nu praatte ze over hen, weliswaar op een negatieve manier, op hun eerste intieme moment samen… Niet meteen iets wat hij leuk vond, maar hij probeerde zich niet aan te stellen. Harper bedoelde het enkel goed, ze zei immers op een of andere wijze dat hij het beter deed dan hun, ondanks dat hij dit voor het eerst deed… Ja, zo moest hij het vermelden van haar exen zien, en niet als iets anders.
“Wat wil je met me doen dan?” Vroeg hij zachtjes, omdat hij zich wel een beetje wilde voorbereiden op wat ze eventueel met hem van plan was. Het was eigenlijk enkel eerlijk dat hij zich even blootstelde als Harper deed… En trouwens, hij zat ook met een bekneld gevoel daarbeneden in zijn broek, dus hij wilde daar ook wel op een of andere manier vanaf komen… Cory voelde haar zachte delen tegen zijn harde delen drukken, aangezien hij bovenop haar lag, en dat maakte veel in hem los. Hij beet op zijn lip. “Ik wil… Ik wil jou.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 24-06-2018 18:59

Het gezicht van Cory betrok. Het duurde enkele seconden voordat Harper zich realiseerde wat er aan de hand was, maar toen ze haar fout eenmaal besefte.. Shit. Haar gezicht trok net zoals dat van haar partner wit weg. Welke idioot noemde nou in godsnaam de namen van haar exen als ze midden in een intiem moment met een ander zat? Haar hart kromp ineen. Het liefst sloeg ze zichzelf voor het hoofd. Zo een actie ging echter niets goedmaken. Ze had haar exen genoemd en dat kon ze niet meer terugdraaien, hoe graag ze dat ook wilde. De stemming was verpest en dat was allemaal haar schuld. Misschien was het beter als ze dit nu maar afkapten.
Net op het moment dat ze wilde voorstellen om te stoppen, besloot Cory om te vragen wat ze met hem wilde doen. Harper schudde gepijnigd haar hoofd. De angstige wijze waarop haar beste vriend de vraag gesteld had, maakte zorgen in haar los. Waren ze te ver gegaan? Was Cory nog niet klaar geweest voor deze vorm van intimiteit? Als reactie op haar angsten verstrakte ze haar greep rondom hem. Ze wilde hem zo dicht mogelijk bij haar hebben. “Ik wil je gewoon liefhebben, Cor. Ik wil dat jij je fijn voelt, ik wil dat jij net zoveel geniet als ik doe.” fluisterde ze. Het harde geslachtsdeel dat tegen haar gevoelige zone drukte, toonde aan dat Cory wel degelijk opgewonden geraakt was door hun bezigheden. Het was echter zo dat Harper niet zo zeker meer was hoe fijn de jongen het vond om in een staat van puur verlangen te verkeren.
Uit het niets deelde Cory mee haar te willen. Deze boodschap had een opwindende ondertoon. Hij wilde haar.. Aarzelend verslapte ze haar greep rondom hem, waarna ze hem iets van zich afduwde om hem aan te kunnen kijken. “Je wilt me?” herhaalde ze. “Je wilt me..” Haar opwinding was door haar grote fout van daarnet ietwat gezakt, maar steeg door deze mededeling weer. “Ik wil jou ook, Cor..” antwoordde ze, terwijl ze recht in de ogen van haar geliefde keek. “Maar.. maar hoe wil je me dan? Je mag me hebben zoals je wil.. Echt. Het hoeft alleen niet. We kunnen ook.. ook stoppen, als je dat liever hebt? Ik wil niet dat je je verplicht voelt om het af te maken..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 24-06-2018 19:41

De sfeer leek opens ontzettend ongemakkelijk te worden, iets waarvoor Cory gevreesd had. Shit, wat moesten ze nu doen? Verder gaan of stoppen? Ging het altijd zo moeilijk als je eerste beste vrienden was en dan besloot dat het toch meer was dan dat? Het klonk logisch dat het zo was, maar toch… Cory wist het niet heel goed wat hij moest doen of zeggen, en Harper leek net zo besluiteloos te zijn als hijzelf.
Door alle ongemakkelijkheid, moest Cory opeens lachen. Eerst een grinnik, maar toen echt lachen. Waar waren ze toch mee bezig? Ze draaiden om elkaar heen als twee magneten, ze werden zo hard tot elkaar aangetrokken dat ze elkaar leken af te stoten. Iets wat niet de bedoeling was, helemaal niet… “We zijn echt awkward turtles,” merkte hij dan ook wijselijk op nadat het lachen gestopt was. Hij keek haar liefdevol aan, legde zijn handen op haar wangen en drukte een kus op haar lippen. Hij hoopte haar hiermee een beetje gerust te stellen, bij hem had het lachen dit wel gedaan. Het zorgde ervoor dat de druk er een beetje af was, een heel klein beetje…
“Wat ik wilde, was jou het genot en de intimiteit geven die je verdient, waarnaar je verlangt… Ik wil je geven wat al die anderen – laten we hun namen alsjeblieft niet meer noemen – je niet gegeven hebben,” legde hij zijn eigen motieven uit. Het was een beetje een nuchtere blik op de situatie werpen, maar misschien was dat wel nodig voor hen om hieruit te komen. Eigenlijk hadden ze het wel kunnen verwachten, dat ze in zo een ongemakkelijke positie zouden belanden…
“Maar nu… Nu wil ik jou, op elke mogelijke wijze. Zelfs als ik… Tekort doe. Dan moeten we dat maar beschouwen als een ‘het kan enkel maar beter worden’ momentje.” Hij klonk iets minder zeker nu, omdat ze weer terug kwamen op het puntje waar hij nog heel onzeker over was. Harper en hij hadden echter zo een goede band, dat hij het durfde om zijn onzekerheden bloot te leggen voor haar. Om haar zijn eerste te maken, ongeacht de gekke timing… “Maar Harper, als jij twijfelt, dan kunnen we misschien beter wachten. Ik denk dat ik net mijn twijfels over boord gegooid heb.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 24-06-2018 20:23

De gespannen sfeer werd plotseling doorbroken door gelach. Cory was in lachen uitgebarsten, totaal uit het niets. Perplext staarde Harper naar haar beste vriend, die niet meer bij leek te komen. Zijzelf begreep er niet zoveel van. Was het zo grappig dat ze bang was dat ze haar onschuldige onervaren geliefde tot iets dreef waarvoor hij nog niet klaar was? Nee toch? Er was niets mis mee dat ze heel voorzichtig met hem wilde zijn.. Maar waarom lachte hij dan zo hard?
Deze vraag werd uiteindelijk door Cory beantwoord, eenmaal hij was bijgekomen van zijn lachbui. Ze waren awkward turtles. Ja, daar had hij wel een punt. Ze hadden het voor elkaar gekregen om in een hele ongemakkelijke situatie verwikkeld te raken. Het was fijn dat dit hardop werd gezegd. Een druk leek daardoor van Harper haar schouders af te vallen. Nu deze conclusie getrokken was, was er een vreemde vorm van rust in haar hoofd ontstaan. Het klopte inderdaad dat ze awkward turtles waren, maar dat gaf helemaal niets. Ze waren het namelijk samen. “We zijn vanaf vandaag elkaars awkward turtle..” reageerde ze met een glimlach.
Cory vervolgde zijn uitspraak met een toelichting van zijn motieven. Blijkbaar had hij haar in eerste instantie willen beminnen op de manier die zij verdiende, omdat haar vorige geliefdes erin gefaald hadden dat te doen. Inmiddels was er echter een ander motief bij gekomen. Hij wilde haar op elke mogelijke wijze.. Ook al ging hij tekort doen. Als reactie hierop schudde Harper hevig met haar hoofd. “Je gaat me niet tekort doen, Cor. Je doet me niet tekort. Helemaal niet zelfs. Het is zo fijn.. Je weet precies hoe je me moet aanraken.. Je windt me vreselijk op. Ik weet zeker dat je het net zo goed doet als je me penetreert..”
Met haar duim streelde ze zijn wang. “Ik twijfel niet. Ik wil je in me voelen. Ik wil niets liever. Ik was alleen bang dat jij dat eigenlijk niet wilde..” verklaarde ze. Ze waren echt awkward turtles. Omdat ze beiden bang waren dat de ander niet wilde, maakten ze de situatie verschrikkelijk ongemakkelijk. Het was tijd dat ze zich over die idiote angst heen zetten en erop gingen vertrouwen dat de ander alleen die dingen deed die hij of zij wilde doen. “Cor, wil je me alsjeblieft officieel de jouwe maken? Wil je alsjeblieft met me versmelten? Word één met me. Betreed me..”
Plaats reactie