Avery Dawson en Micah Donovan

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 12-01-2018 20:22

Micah wist wel dat het prettiger was om eerst aan de slag te gaan met vingers, maar hij had niet langer willen wachten. De scherpe pijn van de eerste binnentreding herinnerde hem er aan dat dit echt gebeurde en dat het niet de zoveelste, levendige droom was waarin hij verzeild was geraakt. Daar had hij er al genoeg van gehad. Avery duwde zich volledig naar binnen en dat was iets dat hij morgen nog zeker zou voelen. De jongen was immers anders geschapen dan Cedric... Heel anders. Hij verkoos zijn geliefde direct boven de leeuwentemmer en voelde zich niet schuldig dat de "romance" met Cedric ten einde zou lopen. Of althans, niet schuldig tegenover zichzelf. Hij vond het wel zielig dat de jongeman nu alleen achter zou blijven... Maar hij verdiende het om gelukkig te zijn, net zoals Cedric. Ze waren niet elkaars geluk, enkel een troost tijdens de koude, eenzame nachten.
De tranen stopten niet, en Avery leek ze ook op te merken. Niet heel verrassend dat hij het merkte, ze zaten immers zo dicht op elkaar. Hij voelde hoe zijn geliefde tot stilstand kwam, nog steeds diep in hem, en Micah werd gevraagd waarom hij huilde. Of het niet prettig was, of hij niet wilde... Hij schudde direct zijn hoofd, opende zijn ogen om Avery aan te kunnen kijken. Zijn prachtige Avery. 'Het is net heel fijn, Av, maak je geen zorgen. Ik heb geen pijn, ik wil dit, je moet niet stoppen,' antwoordde hij elke vraag die hem net gesteld was geweest naar eerlijkheid. Uitleggen waarom hij huilde was echter een stuk lastiger te verwoorden dan hij had verwacht. Hij slikte even en veegde zijn eigen tranen weg. Ze leken gelukkige eindelijk een beetje te minderen.
'Ik ben gewoon... Emotioneel. Klinkt stom, he? Maar gewoon... Jij die hier bent, na al die jaren, en dat we hier nu samen in bed liggen en de liefde bedrijven... Ik heb zo lang deze emoties niet meer gehad, en nu overspoelen ze me gewoon. Huilen is gewoon een manier om... Het los te laten, denk ik. Het is geen verdriet, geen pijn. Verlossing. Jij bent mijn verlossing,' besloot hij vervolgens terwijl hij over de wangen van zijn lief streelde zodat hij deze gerust kon stellen. Het was niet de bedoeling om Avery ongerust te maken, dus hopelijk kon hij het nu beter begrijpen waar de zoute tranen vandaan kwamen en dat het net iets positiefs was.
Hij veegde een paar licht bezwete, krullige lokken van Avery's voorhoofd. Ze leken een beetje aan de lange kant te zijn, ze prikten haast in zijn prachtige ogen. 'Je moet naar de kapper, Av,' zei hij met een klein grijnsje, waarna hij hun lippen weer samen bracht voor een nieuwe, innige zoen. Hij hoopte dat zijn gehuil geen domper was voor hun avond, dat ze gewoon verder konden gaan waar ze gebleven waren. Zijn lichaam had ook nood aan verlossing, zijn erectie stond nu haast al op springen. Hij wilde het echter nog langer uithouden, zelfs al konden ze gewoon weer verder gaan zodra hij uitgerust was van zijn eerste orgasme. Ze zouden de hele nacht nog door kunnen gaan zolang hun lichamen het aan konden. Hij wist niet hoe Avery's conditie ervoor stond, maar van zichzelf wist hij dat het behoorlijk goed was. Een goede conditie was immers van levensbelang bij het gevaarlijke trapezewerk dat hij deed in het circus.
'Av, ga alsjeblieft verder. Ik ben er klaar voor, ik wil je. Ik wil je zo graag. Neem me, maak me de jouwe, laat me vergeten dat je ooit weg bent geweest,' spoorde hij de jongen aan om verder te gaan. Of nouja, niet alleen om verder te gaan, maar om zichzelf ook volledig te laten gaan en hem alles rondom hem te laten vergeten, het allemaal los te laten zodat hij niet langer zo emotioneel zou zijn.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 12-01-2018 20:23

De prachtige ogen van Micah gingen langzaam open, nadat Avery zijn bezorgdheid had uitgesproken in een viertal vragen. Vrijwel onmiddellijk gaf de trapezeartiest aan dat hij geen pijn had en dat hij al helemaal niet wilde stoppen met hetgeen waar ze mee bezig waren. Hoewel het een opluchting was om te horen dat hij zich geen zorgen hoefde te maken, was Avery nog steeds behoorlijk in de war. Tranen ontstonden tenslotte niet zomaar. Gelukkig kreeg hij nog verdere toelichting. Blijkbaar was Micah momenteel een vat vol emoties. Positieve emoties. Avery glimlachte. “Het klinkt niet stom.” antwoordde hij. “Echt niet. Ik begrijp het.” zei hij zacht. “Je bent echt prachtig, weet je dat? Zelfs met al die tranen in je ogen.” fluisterde hij vervolgens. Misschien kwam het compliment een beetje uit het niets, maar hij wilde het gewoon even gezegd hebben.
De mededeling dat hij naar de kapper moest, maakte hem aan het lachen. “Nu meteen?” vroeg hij plagend. Als antwoord hierop werd hij gekust. Hij ging ervan uit dat dit een ‘nee’ betekende. Het ging namelijk nogal lastig om naar de kapper te gaan, terwijl je kussend op bed lag.. Gelukkig maar, want hij had helemaal geen zin om naar de kapper te gaan. Hij wilde zijn haar juist wat laten groeien. Als Micah het daar tenminste mee eens was. De kus werd kort onderbroken. Tijdens deze onderbreking smeekte zijn metgezel hem om verder te gaan. Avery glimlachte geraakt. “En ik wil jou ook Mic. Ik heb je zo gemist..” Hij keek recht in de ogen van zijn geliefde. “Ik ga jou de mijne maken. Ik ga de liefde met jou bedrijven.. Weet je waarom? Omdat ik van je hou, zo verschrikkelijk veel. Ik ga je dat laten zien.” vertelde hij. Nu kwamen er ook tranen in zijn ogen opzetten. Hij knipperde ze echter niet weg. Er was namelijk niks mis met tranen van geluk.
Heel voorzichtig kwam hij in beweging. Langzaam trok hij zijn geslachtsdeel uit het achtersten van zijn grote liefde, om zich vervolgens op hetzelfde tempo terug naar binnen te duwen. Hij kreunde van genot en liefde. Toen zijn lid Micah weer volledig opvulde, drukte hij een korte kus op de jongeman zijn lippen. “Ik ga dit heel rustig aan doen, oké? We hebben geen haast.” vertelde hij, waarna hij zich opnieuw terugtrok. Eenmaal hij uit Micah was, duwde hij zichzelf weer naar binnen. Dit zorgde weer voor een kreun van zijn kant af. Ook nu gaf hij de ander weer een kus, dit keer drukte hij zijn lippen op de jongen zijn voorhoofd. “Ik wil de hele nacht de liefde met je bedrijven.” deelde hij liefdevol mee, om zich vervolgens weer terug te trekken. Deze cyclus zette zich voor een korte periode voort. Avery duwde zichzelf bij Micah naar binnen, kreunde zacht, drukte een onschuldige kus ergens op het lichaam van zijn partner, zei een paar lieve woorden en trok zich terug. Het tempo was heel rustig, liefdevol. De passie tussen hen was bovendien ook te voelen.
Voor de zoveelste keer duwde Avery zich bij zijn grote liefde naar binnen. Nadat een kreun zijn mond verlaten had, drukte hij een kus op Micah zijn lippen. In plaats van iets te zeggen, staarde hij nu echter in de prachtige ogen van zijn metgezel. “Wat wil je dat ik doe?” vroeg hij na een korte stilte. “Wil je dat ik zo nog even door ga? Of wil je dat ik het tempo ophoog?” informeerde hij. Een van zijn handen gleed af naar Micah zijn geslachtsdeel. “Denk er maar even over na..” voegde hij eraan toe. Zijn vingers vouwde hij om de schacht van de jongeman heen, waarna hij hem in een ritmisch tempo begon af te trekken. Terwijl hij dit deed, kon hij zichzelf niet meer inhouden. De lust kwam langzaam maar zeker om de hoek kijken. Hij trok zijn geslachtsdeel terug uit de anus van Micah, waarna hij zich met veel kracht terugduwde. Nu hij dit één keer had gedaan, had hij de smaak te pakken. Hij deed het nog eens, en nog eens.. Hij kon niet meer stoppen, het voelde te goed.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 12-01-2018 20:23

Gelukkig lachte Avery hem niet uit omdat hij huilde van geluk, vond hij hem niet raar. Sterker nog; zijn geliefde kreeg opeens ook vochtige ogen. Wat waren ze toch een vreemd stel. Nog geen uur herenigd en ze lagen haast huilend de liefde te bedrijven in Micahs trailer. Micah had nooit verwacht dat dit werkelijk zou gebeuren. Het leven had hem eens een leuke verrassing geschonken en hij genoot er dan ook met volle teugen van. 'Ik hou ook van jou,' zei hij zachtjes als reactie op Avery's woorden. Het was misschien wat magertjes tegenover al hetgeen dat de jongen hem vertelde, maar Micah wist even niet wat hij nog meer kon zeggen. Hij stopte gewoon al zijn gevoel in die vijf woordjes die hij uitsprak en hoopte dat het voldoende was, dat Avery voor nu niet meer van hem verwachtte dan een simpele liefdesverklaring.
Het tempo bleef ontzettend langzaam, en bij iedere stoot kreeg Micah een kus gevolgd door lieve woorden. Complimenten, liefdesverklaringen, beloftes... Micah liet ieder van hen naar binnen sijpelen en genoot van het warme, geliefde gevoel dat hij ervan kreeg. Hij moest vrijwel niks doen, Avery deed al het werk voor hem, en genoot van iedere beweging en ieder woord. Zachte kreunen verlieten zijn mond en hij hoopte dat ze dit de hele nacht konden volhouden. Hij had zoveel behoefte aan Avery's liefde dat hij wist dat het nog een eeuwigheid kon duren om het grote gemis van de afgelopen jaren op te vullen.
Micah had niet eens de kans te antwoorden op de vraag wat hij wilde dat Avery zou doen. De jongen nam zelf al initiatief en begon hem af te trekken terwijl hij harder en sneller begon te stoten. Nu Micah op twee manieren werd gestimuleerd en veel sneller, kwam er geen einde meer aan zijn kreunen. Het geluid nam ook aardig toe en Micah kronkelde onder Avery's genotsveroorzakende handelingen. Misschien had de jongen al even geen seks meer gehad, maar dat betekende zeker niet dat hij er niks van bakte. Micah leek niet helemaal helder meer te kunnen denken terwijl Avery hem nam. De trailer vulde zich met de geur van zweet en seks, het geluid van hun lichamen en het vele gekreun. Micahs lichaam wist opeens weer hoe hij het nog beter kon maken, en daarom begon hij mee te bewegen met Avery. Zorgde ervoor dat de jongen hem nog dieper nog beter kon nemen dan daarvoren door mee te werken. Het zorgde enkel voor meer genot voor hen beiden als Micah dat deed. Ze waren perfect samen.
Hoe lang het precies duurde, wist Micah niet, maar naar zijn gevoel gebeurde het veel te snel dat hij zijn orgasme voelde opborrelen. Met een gestikte kreun die achterin zijn keel ontstond kwam hij klaar, zijn hele lichaam in de ban door het gevoel. Hij leek eventjes sterretjes te zien terwijl zijn grote liefde hem nog steeds even lekker nam, zo zijn orgasme langer deed duren dan wanneer hij er direct mee stopte. Micah wilde niet dat Avery stopte. De jongen mocht voor eeuwig doorgaan, dan zouden de orgasmes zich aan elkaar blijven rijgen totdat Micah zich nooit meer slecht zou voelen. Alleen maar genot, genot, niets anders dan genot... Natuurlijk kon niemand voor eeuwig doorgaan. Ook Avery kwam klaar, voor de tweede keer, en zakte uitgeput op hem neer. Het was zo ontzettend warm, Micah stikte haast. Hij rolde hen snel en behendig om, begon zijn uithijgende geliefde onder de kusjes te bedelven. Ergens tijdens deze beweging was Avery's lid uit hem geplopt, een groot gemis voor Micah. Hij wilde zich verbonden blijven voelen. Snel haalde hij het condoom ervan af en begon weer zachtjes tegen hem aan te rijden. Hij was onverzadigbaar op dit moment, een verslaafde die na een lange afkicksessie weer herviel in oude gewoontes en wist dat hij nooit maar dan ook nooit van zijn verslaving af zou geraken. Hij zou het niet eens willen als hij de keuze had.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 12-01-2018 20:23

De seks met Micah was fenomenaal. Avery kon er daadwerkelijk geen genoeg van krijgen. Na de eerste officiële ronde, volgde een tweede ronde waarbij Micah hem bereed. Het bleef echter niet bij deze twee rondes. Ze bleven maar doorgaan, telkens een ander standje. Ze probeerden van alles uit. Er bleef hierbij één ding voorop staan. Ze bedreven de liefde. Elke handeling die ze uitvoerden, was daarom doordrenkt met liefde. Lieve woorden en tedere aanrakingen, beide konden niet ontbreken. Ze vreeën met elkaar tot de zon opkwam. Zelfs toen de zon op was gekomen en de woonwagen in scheen, gingen ze door met het bedrijven van de liefde. Het leek alsof ze niet meer konden stoppen. Ze bevonden zich in een soort roes. In deze roes deed er maar één ding toe. Ze moesten elkaar tonen hoeveel ze van elkaar hielden.
Uiteindelijk konden ze echter niet meer. Al hun energie was op. Na een laatste orgasme, dat naast genot ook pijn met zich meebracht, stortte Avery uitgeput op zijn metgezel in. Hij verborg zijn gezicht in de hals van Micah. “Ik.. moet.. even.. bijkomen.” bracht hij hijgend uit. Terwijl hij dit zei, wist hij dat het wel wat langer ging duren dan even. Hij liet zijn ogen dichtvallen. Hij ademde diep in. De sterke geur van seks drong zijn neus binnen. Het rook naar zijn mening fantastisch, hoe vreemd dat misschien ook mocht zijn. “Micje. Ik heb.. je gemist.” fluisterde hij. “Dit was zo fijn. Ik hou van je. Ik wil je nooit meer kwijt. Je bent fantastisch.” vertelde hij zijn grote liefde, terwijl hij langzaam wegzakte in een diepe slaap. Hij was echt kapot. Hij had al zijn energie verbruikt.
In zijn slaap droomde Avery over Micah. Om precies te zijn droomde hij over hun eerste keer bij het meer. Eigenlijk ging hij in zijn slaap dus gewoon verder met hetgeen waar hij voor het slapengaan mee bezig was geweest, met het vrijen met zijn geliefde. Nu was het echter geen werkelijkheid. Het was slechts een wens dat zijn hart maakte. Dit maakte het echter niet minder hemels. Hij mocht voor een tweede keer ervaren hoe het was om voor de allereerste keer elk hoekje van Micah zijn lichaam te ontdekken. Het voelde geweldig. De jongeman was prachtig. Prachtiger dan prachtig. Avery kon geen genoeg van hem krijgen. Hij was verliefder dan verliefd. Hij ging deze trapezeartiest nooit meer laten gaan. Hij ging voor altijd bij hem blijven. Voor altijd..
Op een gegeven moment was het tijd om te ontwaken. Avery opende slaperig zijn ogen. Al zijn besef van tijd was weg. Hij had werkelijk geen idee hoe laat het was. Het enige dat hij wist, was het feit dat het licht was in de woonwagen. Dit betekende dat het nog niet zo laat kon zijn. Oftewel, zo lang had hij niet geslapen. Waarom was hij al wakker? Hij kreunde zachtjes. Hij was nog steeds heel erg moe. Wat was in hemelsnaam de reden dat hij wakker geworden was? Langzaam drong het tot hem door wat hem gewekt had. Zijn blaas. Hij moest verschrikkelijk nodig naar het toilet toe. Een zucht verliet zijn lippen. Die verdomde blaas ook altijd. Moeizaam klom hij uit bed. Hij deed dit heel voorzichtig, zodat hij zijn geliefde Micah niet wakker maakte. Toen hij eenmaal recht stond, ging hij richting het kleine badkamertje om zijn blaas te legen.
Enkele minuten later was hij terug bij het bed. Behoedzaam kroop hij naast Micah. Vervolgens legde hij een arm om het naakte lichaam van de jongen heen en drukte hij hem dicht tegen zich aan. Een kus op de lippen volgde. “Micje..” fluisterde hij. Het was een raadsel voor hem of de ander hem kon horen, misschien sliep Micah namelijk nog wel. Eigenlijk had hij het vermoedde dat dat laatst het geval was. Als hij had gedacht dat zijn gezelschap wakker was geweest, dan had hij op dit moment waarschijnlijk niet gezegd wat hij ging zeggen. “Jij bent de mijne, toch? Ik wil je namelijk niet delen. Met niemand..” zei hij, terwijl hij zijn ogen weer dicht liet zakken. “Je bent van mij..” mompelde hij slaperig.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 12-01-2018 20:24

Voor iemand die klaarblijkelijk weinig ervaring had op seksueel gebied, was Avery's uithoudingsvermogen bewonderingwaardig. Niet dat Micah dit ooit eerder had gedaan. De hele nacht doorgaan, ronde na ronde tot het haast pijnlijk werd om door te gaan. Met Cedric draaide het om... Lust en troost. Daarvoor was één of twee keer meestal voldoende om weer een ruime tijd door te kunnen gaan met hun levens. Maar Avery... Hij had zoveel in te halen met de jongen, zoveel verloren tijd en nog niet opgedane ervaringen dat ze niet konden stoppen tot ze simpelweg niet meer konden presteren. Iedereen had een moment waarop het onmogelijk was om verder te blijven gaan, en zij bereikten dat van hen vroeg in de ochtend. Micah had geen besef van het uur, maar het kon hem ook niets schelen. Hij kroop voldaan tegen Avery aan, uithijgend, en liet de lieve woorden van de jongen bij zich naar binnen stromen, hem verwarmen. 'Ik hou ook van jou,' had hij zachtjes uitgebracht, waarna hij de strijd tegen de slaap was verloren.
Micah ontwaakte lichtjes toen Avery onder hem vandaan gekropen was. Zijn verlatingsangst kwam onmiddellijk naar boven; ging de jongen weg? Sloop hij weg nu hij de kans daartoe nog had? Nee toch? Micah probeerde de opkomende paniek te onderdrukken, keek door zijn wimpers heen naar Avery om te ontdekken dat de jongen enkel een sanitaire pitsstop ging maken. Hij kon direct weer opgelucht ademhalen, en sloot zijn ogen weer volledig in de hoop weer in slaap te kunnen vallen. Veel slaap had Micah over het algemeen niet nodig, maar hij voelde aan zijn uitgeputte lichaam dat het toch echt nog wat slaap nodig had. Niet heel gek nadat hij eerst een show had gegeven en daarna de liefde had bedreven tot hij er bij neerviel. De sterke geur van seks en zweet prikte in zijn neus, de lakens plakte tegen zijn lichaam. Hij zou straks moeten douchen en de lakens verversen, zoveel was wel duidelijk. Daar was echter nog meer dan tijd genoeg voor op een later tijdstip.
Toen Avery weer terug in bed kroop, voelde Micah de jongen weer tegen zich aan komen liggen. Hierdoor kroop hij automatisch dichter naar de warmtebron toe, dat was gewoon lekkerder en zou er gegarandeerd voor zorgen dat hij terug in slaap viel. Zijn ademhaling vlakte weer af, werd rustiger, en hij was bijna in slaap gevallen mocht het niet zo zijn dat Avery hem kuste en tegen hem begon te praten. Waarschijnlijk dacht de jongen dat hij nog diep lag te slapen, anders had hij wel gewacht tot Micah zijn ogen opende voordat hij begon te praten. Het was echter zo een mooi moment dat Micah zich niet tot stilte kon manen. 'Ik ben altijd van jou geweest,' zei hij heel zachtjes, zijn ogen nog steeds dicht omdat hij terug wilde slapen. Avery klonk ook nog steeds moe. Toch was Micah heel helder over de boodschap van zijn jeugdvriend en over zijn eigen antwoord. Zelfs al had hij het bed gedeeld met anderen, zijn hart had enkel tot Avery behoord. Dat hij met anderen seks had gehad, kon Avery hem niet kwalijk gaan nemen. Het kon immers perfect dat de jongen dit zelf ook had gedaan...
Ondanks het gepieker, viel Micah probleemloos in slaap. Hij was gewoon te moe. Het duurde nog een paar uren voordat hij weer wakker werd. De woonwagen werd nu goed verlicht, zijn gordijnen waren van een lichte stof gemaakt omdat Micah het altijd prettig vond om door de zon gewekt te worden. Nu had het echter even geduurd voordat hij het licht van de zon had toegelaten tot zijn bewustzijn. Voorzichtig opende zijn ogen, om tot de vaststelling te komen dat Avery nog steeds naast hem lag. Dit gegeven maakte hem ontzettend blij, zijn dag kon nu al niet meer stuk. Voorzichtig stapte hij uit bed, om eventjes naar de badkamer te gaan om te plassen. Hierna keerde hij terug naar het woongedeelte zodat hij in de keuken een glas water voor zichzelf kon vullen. Hij voelde zich opeens uitgedroogd, waardoor het niet heel gek was dat hij direct twee glazen achter elkaar leegdronk. Nadat hij zijn vochtgehalte weer op een normaal niveau had, begon hij zachtjes in de kasten te rommelen. Hij besloot een ontbijtje voor hem en Avery te maken. De geuren zouden de jongen vast wel wekken, want Micah merkte ook dat hij een enorme honger had. Eitjes koken in je blootje was meestal geen verstandig plan, omwille van spetterend vet in de plan, maar Micah besloot zijn kansen toch te wagen. Hij vond het veel te fijn om nog even naakt te blijven rondlopen.
Plaats reactie