Avery Dawson en Micah Donovan

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Plaats reactie
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 24-08-2018 19:13

De gedachte aan zijn ouders en diens mening over zijn geaardheid had een grote impact op Avery. Het maakte hem van slag en niet zo een klein beetje ook. De woorden die in het verleden zo vaak tegen hem waren gezegd, echoden in zijn hoofd. Homoseksualiteit is niet goed. Het is onnatuurlijk. Gevoelens voor mensen met hetzelfde geslacht horen niet verder te gaan dan kameraadschap. Het is fout om meer te voelen. Het is het werk van de duivel. Je mag je er niet aan overgeven, Avery. Alsjeblieft, verzet je er tegen. We houden van je, lieverd. We gaan dit met elkaar overwinnen. Echt. We staan hier samen in. Avery kneep zijn ogen steviger dicht en probeerde de woorden uit zijn hoofd te bannen. Het lukte niet. Hoe hard hij ook zijn best deed.
Een paar zachte lippen werden onverwachts, maar krachtig, op de zijne gedrukt. Het bleek precies hetgeen te zijn wat Avery nodig had. De stekende pijn die de nare woorden van zijn ouders bij hem hadden achterlaten, werd overmeesterd door een intenser gevoel. Een gevoel van eindelijk thuis zijn. Hij was weer waar hij hoorde te zijn, in Micah zijn armen. De liefde die hij voor die jongeman koesterde, was zo puur. Het kon niet verkeerd zijn. Gewillig beantwoordde Avery de zoen. Hij legde al zijn gevoel erin.
Toen de kus eindigde, begon Micah tegen hem te praten. Hetgeen dat de jongen zei, was werkelijk het hartverwarmendste ooit. Avery glimlachte. “Ik wil niets liever dan bij je blijven, voor de rest van mijn leven. Sterker nog, ik wil zelfs na de dood bij je blijven. Het interesseert me niet of dat in de hel of de hemel is. Ik wil gewoon bij je zijn, waar maakt me echt niets uit.” vertelde hij. Hij meende ieder woord dat hij zei. Op dit moment kon hij niet begrijpen dat hij ooit naar zijn ouders geluisterd had. Hoe had hij het kunnen toestaan dat deze liefde van hem werd afgepakt? Hoe had hij ooit durven denken dat zijn ouders gelijk hadden?
Avery kwam overeind uit zijn gehurkte positie, waarna hij Micah optilde zoals je een bruid optilde. Nu kwamen zijn vele politietrainingen goed van pas. Voorzichtig droeg hij zijn geliefde naar het kleine bed toe, om de jongen hier vervolgens op neer te leggen en bovenop hem te kruipen. Hij had geen plannen voor seks, zijn behoeften naar seks waren deze nacht namelijk volledig vervuld. Eigenlijk wilde hij op dit moment enkel knuffelen en kussen met de ander. Hij wilde zijn liefde aan hem tonen. Hij wilde zo intiem mogelijk met hem zijn, zonder dat daar seks bij om de hoek kwam kijken. Om voor deze intieme sfeer te zorgen, trok hij de dekens over hen heen.
“Micah, ik hou van je.” fluisterde hij in het oor van zijn prachtige metgezel. “Je betekent alles voor me.. Echt alles.” Hij legde Micah zijn benen om zijn middel heen, in de hoop nog dichter bij hem te kunnen zijn. “Ik hou van je, ik hou van je. De pijn die ik je heb gedaan.. Het spijt me vreselijk..” Zacht masseerde hij de bovenbenen van de liefde van zijn leven, terwijl hij een paar kussen in de jongen zijn hals drukte. “Je bent prachtig. Ik verdien je niet.”
Plaats reactie