Harper Zimmerman en Cory Fisher

May they forever rest in peace

Moderator: Brenda

Plaats reactie
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 24-07-2018 11:15

We zijn verliefd… Ja, dat was het perfecte antwoord om zijn ouders te geven. Vertellen dat ze iets gevonden hadden in elkaar dat de grenzen van hun vriendschap overschreed, wat ervoor zorgde dat ze intiemer met elkaar zouden omgaan vanaf nu en niet langer op zoek gingen naar anderen om hun romantische behoeften te voldoen. Cory was zeker dat zijn moeder het geweldig ging vinden. Ze had altijd al van Harper gehouden, dus ze zou haar ongetwijfeld in haar armen sluiten als een mogelijke schoondochter. Niet dat Cory al echt aan het nadenken was over een huwelijk, dat zou wel heel extreem zijn na één intieme nacht. Ze zouden wel zien wat de toekomst voor hen in petto had.
Cory schudde zachtjes zijn hoofd toen Harper vroeg of hij ook al wilde vertellen over haar mogelijke zwangerschap. Dat leek hem geen goed idee. “Het lijkt me beter dat we eerst even wachten op de test… Of je wel echt zwanger bent. We hoeven hen niet ongerust te maken als er niets is, toch? Zodra we het zeker weten… Dan kunnen we het vertellen. Vanaf 12 weken is het grootste gevaar geweken en dan vertellen de meeste koppels pas dat ze zwanger zijn, toch? En ik wil ook nog even nadenken of we Emmett hier al dan niet in betrekken,” legde Cory uit waarom het hem beter leek te wachten. Waarschijnlijk zou zijn moeder het sneller accepteren als ze al een tijdje een relatie hadden voordat ze de zwangerschap bekend maakten… Die bom konden ze beter niet zo snel droppen.
Aangezien ze aan de ontbijttafel verwacht werden, stond Cory op en keek even rond. Hij was erg plakkerig van het zweten en de bezigheden van net. “Zullen we snel even douchen? Samen?” Stelde hij daarom voor. Het was best een spannend idee, samen douchen, ondanks dat ze net nog veel intiemer met elkaar geweest waren. Cory zou het waarschijnlijk niet hebben durven voorstellen mocht het niet zo zijn dat hij enige tijdsdruk voelde, dat hij zijn moeder niet te lang wilde laten wachten. Zodra hij antwoord van Harper had gekregen, liep hij naar zijn badkamer en draaide de kraan alvast open, zodat het water kon opwarmen terwijl hij handdoeken klaarlegde. Een koude douche was immers niet heel aangenaam.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 24-08-2018 19:15

Samen met Cory douchen had haar vanzelfsprekend niet verkeerd in de oren geklonken. Vandaar dat ze geknikt had als een zwijgende toezegging op het voorstel. In hun nakie waren ze vervolgens naar de badkamer gegaan. Het voelde vreemd om naakt rond te struinen in het ouderlijk huis van haar beste vriend, maar tegelijkertijd was het ook vreemd geweest als ze zich eerst aan had gekleed om zich nadien in de badkamer weer uit te kleden.. Oftewel, het was hoe dan ook een beetje eigenaardig geweest. Desondanks deze vreemdheid voelde Harper zich op haar gemak en dat was uiteindelijk hetgeen dat het allerbelangrijkste was.
Eenmaal in de douchecabine onder de warme waterstralen, had ze haar armen om de middel van Cory heengeslagen. Haar naakte natte lichaam vleide ze nu heerlijk tegen het zijne aan. Een contente zucht verliet haar lippen. Wat haar betreft bleven ze uren onder de douche staan, genietend van elkaars naakte aanwezigheid. Ze begreep echter ook wel dat dat er niet inzat. Eigenlijk kostte deze ene lange knuffel hen al te veel tijd. Ze hadden haast. Toch had ze het niet kunnen laten om haar liefde voor de jongeman kort op deze manier te uiten.
Na enkele minuten liet ze hem los. Ze glimlachte verontschuldigend. “We moeten nu echt op gaan schieten..” merkte ze op, terwijl ze de herenshampoo van Cory pakte. “Houd je hand op.” beval ze, waarna ze wat van de substantie op zijn hand liet lopen. Vervolgens deed ze ook wat op haar eigen hand. Ze had natuurlijk ook kunnen vragen of ze de shampoo van Cory zijn moeder kon lenen, maar eigenlijk zag ze daar niet zoveel in. Misschien was het een beetje gek, maar ze wilde zoals haar beste vriend ruiken. Ook als dat betekende dat ze een mannenshampoo moest gebruiken. Ze begon haar haren te wassen met de shampoo.
“Misschien had ik je nog niet moeten inlichten over mijn mogelijke zwangerschap..” zei ze aarzelend, nadat ze de shampoo uit haar haren gespoeld had. “Misschien is het vals alarm en dan heb ik jou in deze rollercoaster aan emoties meegesleurd en dat is niet eerlijk..” Onzeker keek ze naar Cory op. “Het spijt me dat ik je lastigval met al deze drama.. Ik begrijp heel goed dat dit niet hetgeen is waar je geconfronteerd mee wilde worden op nieuwjaarsdag. Het spijt me. Het was egoïstisch van me om jou erbij te betrekken.. Ik had je nodig, maar jij had dit niet nodig..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 04-10-2018 17:14

Met zijn tweeën onder de douche… Het had Cory nooit erg praktisch geleken. Een douchestraal was immers niet zo heel groot, sommigen mensen hielden van extreem heet water en anderen weer wat minder… Maar tegen zijn verwachtingen in was het heerlijk om samen te douchen. Om Harper nog even dicht tegen zich te houden, terwijl hij de gebeurtenissen van deze ochtend langzaam liet bezinken. Het was een heel erg pittige eerste januari voor hen beiden, het jaar was nu al een grote verrassing voor hem. Cory had geen idee wat de rest van het jaar zou brengen, maar hij probeerde ervoor open te staan. Hij moest wel, want hij had Harper beloofd aan haar zijde te blijven, wat er ook mocht komen. Een belofte die hij heel graag na wilde komen nu ze elkaar gevonden hadden op manieren die verder gingen dan gewone vriendschap.
Cory schudde zachtjes zijn hoofd. “Harp, ik zag toch wel aan je dat er iets mis was… We zijn beste vrienden, zelfs meer dan dat, en dat betekent dat we alles delen en eerlijk tegen elkaar zijn… Zelfs al is het loos alarm, je hoeft dit niet alleen te doorstaan,” probeerde hij haar gerust te stellen. Nee, het was een hele rollercoaster geweest, maar Cory had het niet anders gewild. Hij kon zich immers al een beetje voorstellen hoe Emmett hierop gereageerd zou hebben mocht Harper het hem het eerst verteld hebben, en dat zou zijn beste vriendin enkel pijn hebben gedaan. Alsof zij degene was die deze “fout” in haar eentje had gemaakt…
Zodra ze beiden afgespoeld waren, was het tijd om onder de douche uit te komen en zich af te drogen. Cory trok vervolgens een onderbroek aan en nam Harper nogmaals in zijn armen. “Alles komt goed,” beloofde hij haar, “wat er ook gebeurd.” Daarna was het tijd om zich aan te gaan kleden, zodat ze zich aan de ontbijttafel konden vertonen. Cory’s ouders keken nieuwsgierig op toen het tweetal naar binnen kwamen gelopen, hand in hand.
“Goedemorgen, lieverds,” zei zijn moeder, terwijl haar blik nadrukkelijk op hun handen bleef hangen. Cory schraapte ongemakkelijk zijn keel. Fuck, waarom was dit zo gênant? Hij schaamde zich totaal niet om wat hij voor Harper voelde, en toch… Toch was dit moeilijk. Daarom besloot hij het even te laten en gewoon plaats aan tafel te nemen, waar hij een mok koffie voorgeschoteld kreeg. Hier nam hij direct een slok van, zijn blik hield hij nadrukkelijk naar beneden gericht om geen oogcontact te maken.
Plaats reactie