DE VERGETEN SCHATTEN

<3
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:59

Dinsdag, dag 6, 7:44 am

*ontvangt een bericht van Eloy waarin staat dat de jongeman het niet redt om langs te komen, voelt zich gekwetst en reageert er daarom niet op, regelt een collega die hun gastdocent kan begeleiden, wil Elton niet meer zien*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 14:00

Dinsdag, dag 6, 5:03 pm

*weigert genoegen te nemen met een nieuwe begeleider, zoekt Anders die middag op na het laatste college van de man*

*rondt zijn college af, ruimt zijn spullen op*

*staat plots naast Anders* “Je bent een verantwoordelijkheid aangegaan! Je kunt me niet zomaar dumpen bij een oud mannetje dat amper nog op zijn benen kan staan! Waar slaat dat op?”

*kijkt niet eens op, is het zat dat iedereen hem vertelt wat hij moet doen* “Je gedroeg je ongepast, dit zijn de gevolgen.”

“Bullshit. We hadden een goede connectie!”

“Het college is voorbij. Verlaat alsjeblieft de ruimte.”

*legt zijn armen over elkaar en kijkt naar Anders, zegt even niets*

*verlaat zelf de collegezaal, kookt van woede*

*volgt Anders* “Het spijt me, oké? Ik ging te ver! Is dat wat je wilt horen? Ik zou niets meer doen.”

*negeert Elton*

*blijft met Anders mee lopen, geeft niet zomaar op*

*wordt enkel kwader door het achtervolgen, gaat naar zijn kantoor zodat ze privacy hebben, grijpt Elton bij de keel en duwt hem tegen de muur* “Wat wil je verdomme van me?!”

*schrikt door deze hardhandigheid, had dit niet zien aankomen, grijpt naar de hand rond zijn keel, reageert niet, kan niet reageren in deze houding*

“Rot op! Ik heb niet om jou gevraagd!”

“Laat.me.los.en.ik.ga.” *krijgt moeilijk adem*

*laat Elton los, zet een stap achteruit*

*geeft Anders een duw, wanneer hij langs hem heen glipt*

*grijpt Elton terug vast en duwt hem opnieuw tegen de muur, drukt deze keer zijn lippen op die van de ander*

*kust Anders terug, vindt dit ergens toch wel geil, legt zijn handen op de heupen van de ander en trekt hem dichter naar zich toe*

*wordt hoe dan ook afgestraft, kan er dan net zo goed van genieten*

*trekt zonder pardon Anders zijn broeken omlaag en vouwt zijn hand rond het geslachtsdeel van de man*

*kreunt, vloekt, bijt in Elton zijn schouder* “Niet hier. Hotel.”

“Kom je mee?”

“Ik kom met jou mee.” *duwt Elton zijn hand weg, trekt zijn broeken terug op*

*neemt Anders mee naar zijn hotelkamer, gehaast, duwt hem daar op bed om vervolgens de kleding van zijn lijf te scheuren*

*kleedt Elton ook gehaast uit, bijt de irritante jongeman op nog veel meer plaatsen*

*gaat in standje 69 zitten met gevaar voor eigen leven met deze bijtgrage minnaar, gaat los op de grote lekkere lul*

*vloekt opnieuw als Elton hem heftig begint te pijpen, laat de ander een beetje in de steek door niets terug te doen met de lul die in zijn gezicht bungelt*

*gromt, duwt zijn lul tegen Anders zijn lippen aan, gaat ondertussen nog lekker tekeer op het beest in zijn mond*

*weigert hem in de mond te nemen, duwt het ding met zijn hand weg, begint Elton halfslachtig af te trekken*

*laat zijn vingers naar Anders zijn ingang glijden, duwt er tegen om te kijken of er mogelijk toegang is*

*gromt, duwt Elton van zich af* “Je komt er niet in bij mij, begrepen?”

“Wil je er bij mij in?”

“Ja. Bied jezelf aan, slet.”

*staat op en buigt zich gewillig voorover* “Neuk me.”

*gaat achter Elton staan, slaat hard op diens kont* “Condoom? Ik wil geen vieze ziektes oplopen door jou.”

*pakt een condoom en geeft deze aan Anders*

*doet zichzelf het condoom om, duwt zich zonder genade diep in Elton, begint hard te stoten*

*geniet volop van deze harde aanpak, kreunt luid, moedigt aan om nog harder te gaan, wilt Anders tot het uitersten drijven*

*stoot steeds harder en gemener, slaat op Elton zijn billen tot deze vuurrood zijn, laat al zijn agressie los op de jongeman*

*kreunt van de pijn, knijpt zijn ogen dicht, probeert subtiel een wat minder pijnlijk standje te vinden*

*houdt Elton stevig op zijn plaats, tot hij merkt hoeveel pijn de ander heeft, trekt zich terug en wijzigt de positie voor wat meer comfort, stoot rustiger in de jongeman*

*slaakt een zucht van verlichting wanneer het standje gewijzigd wordt, begint opnieuw meer te genieten, zoekt Anders zijn lippen voor een tongzoen*

*mijdt Elton zijn lippen, focust zich op het stoten*

*kreunt wanneer er op zijn lekkerste plekje wordt gestoten*

*probeert zijn vriend te bellen, maar krijgt geen gehoor*

*blijft doorgaan, voelt zijn orgasme opkomen, gromt en komt hard klaar*

*komt ook klaar, spuit zijn goedje over Anders heen, kreunt in extase*

*zit alleen thuis, is net door Melanie en diens moeder van Marina beroofd, is in paniek, belt Anders meerdere keren*

*trekt zich meteen terug, hijgt, acht Elton geen blik meer waardig, gooit het condoom weg en kleedt zich terug aan*

*hijgt, kijkt toe hoe Anders zich terug begint aan te kleden*

*stuurt Anders uiteindelijk maar een berichtje dat Melanie Marina heeft*

*vertrekt meteen, wilt geen seconde nog bij Elton blijven, ziet de vele gemiste oproepen en het berichtje wanneer hij in de lift staat, vloekt, belt Eloy terug*

*neemt op, jammert* “Ze stond opeens voor de deur.”

“Ze weet dat het niet mag van de rechter! Waarom haalt ze het dan toch in haar hoofd? Ik ga haar meteen bellen, oké?”

“Oké.”

“Tot zo.” *haakt in en belt zijn ex-vrouw, die pas na twee pogingen opneemt, hoort haar geschreeuw aan maar is niet onder de indruk, blijft volhouden dat als ze Marina niet terug geeft, hij er voor zal zorgen dat ze haar niet meer mag zien, gaat ondertussen naar zijn auto zodat hij zijn kleine meid kan gaan ophalen*

*kruipt in het hoekje van de bank, vreet zichzelf vanbinnen op, huilt geruisloos*

*krijgt toch wat verstand in Melanie omdat hij zo standvastig en hard blijft, rijdt naar haar toe om Marina op te halen, stuurt een bericht naar Eloy dat hij hun dochtertje komt terugbrengen*

*reageert niet op het berichtje, valt uit pure ellende op de bank in slaap*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 14:01

Dinsdag, dag 6, 8:43 pm

*keert terug naar huis met Marina, vermoeid maar opgelucht dat hij zijn dochter zonder al te veel drama terug heeft gekregen, opent de deur*

*hijst zich van de bank wanneer de voordeur open gaat, schuifelt naar de hal en kijkt om het hoekje*

*ziet Eloy, glimlacht* “We zijn terug.”

*schuifelt naar Anders en Marina toe, kijkt naar het meisje in de man zijn armen* “Ze heeft haar berenpakje nog aan.”

“Ja, ze is ontzettend schattig in dat pakje. Je hebt goed gekozen.” *geeft Marina aan Eloy aangezien het meisje haar handjes naar hem uitsteekt*

*neemt Marina over van Anders, voelt aan alles hoe blij het meisje is terug in zijn armen te liggen* “Dankjewel, Anders.” *stapt naar de man toe voor een knuffel*

*knuffelt Eloy kort tegen zich aan*

*gaat op zijn tenen staan om zijn lippen op die van Anders te drukken*

*kust Eloy terug* “Hey schatje.”

*kust Anders nogmaals, is hem heel erg dankbaar en is bovendien blij de man te zien*

“Voel je je nu beter?”

*knikt* “Blijf je de rest van de avond en nacht?”

“Ik kan nog wel even blijven, maar overnachten lukt niet.”

“Waarom niet? Je bent hier nu toch.”

“Ik heb nog het een en ander te regelen voor morgen.”

“Oh, oké. Natuurlijk. Ik snap het. Zullen we samen Marina in bed stoppen?”

*gaat met Eloy hun kleine teddybeer in bed stoppen na haar klaar gemaakt te hebben voor bed* “Slaap lekker, kleintje.”

*geeft Marina een kus op haar voorhoofd* “Slaap zacht, schoonheid.”

*gaat terug naar de woonkamer, ploft neer op de bank*

*loopt met Anders mee, kruipt naast hem* “Ik vind het fijn dat je er bent.”

*slaat een arm om Eloy heen* “Ik ook.”

*sluit zijn ogen, nestelt zich tegen zijn vriend aan*

“Ben je moe?”

“Misschien een heel klein beetje. Is dat erg?”

“Zal ik jou ook maar in bed stoppen?”

“Stop je jezelf dan ook direct in? Naast me, in ons bed?”

“Lief, ik zei al dat dat niet kan.”

“Wat moet je regelen voor morgen?”

“Zaken voor de lezingen, saaie dingen.” *wilt het niet over Elton hebben om verscheidene redenen*

“Oké, nou.. Misschien moet je me dan inderdaad maar in bed stoppen en afscheid nemen.”

*komt niet van de bank af*

*dut weg in Anders zijn armen, heeft een glimlachje rond zijn lippen*

*voelt zich schuldig dat hij seks had met Elton, is niet van plan dit ooit aan Eloy te vertellen, draagt zijn vriend naar bed*

*slaapt door wanneer Anders hem naar boven draagt*

*stopt Eloy lekker in eenmaal deze in hun bed ligt, drukt een kus op zijn voorhoofd*

*mompelt Anders zijn naam, jammert, mist zijn man*

“Stil maar, lieverd. Ik ben hier. Je bent niet alleen.” *streelt geruststellend door Eloy zijn haren*

“Niet weggaan.” *klampt zich aan Anders vast*

“Ellie. Je wilde niet naar mij komen.”

“Jawel. Jawel. Maar Marina.”

*schudt zijn hoofd, zucht* “Slaap lekker, Eloy.” *verlaat de slaapkamer*

*slaapt verder in het lege bed*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 14:02

Woensdag, dag 7, 12:17 am

*komt laat in de avond terug aan op de universiteit, in de nacht zelfs, voelt zich waardeloos, heeft het idee dat zijn relatie met Eloy stervende is, stuurt een bericht naar Elton, ‘Was dit wat je wilde? Gooi je me nu bij het oud vuil?’*

*‘Wat moet ik anders doen volgens jou?’*

*‘Je had godverdomme jezelf niet zo mogen opdringen. Je verpest mijn leven.’*

*reageert niet meer op Anders*

*‘Je was niet eens goed’*

*stuurt een bericht naar Chris, ‘Zou ik hem bij de schoolleiding aanklagen voor ongepast gedrag?’*

*‘Zou hij dan niet hetzelfde bij jou doen?’*

*‘Ze zouden mij geloven. Ik kan me nog laten onderzoeken. Hij nam me hard onder handen en dat geeft zijn sporen. Ik zou sterker staan.’*

*‘Elton, doe het nou niet. Laat het rusten.’*

*‘Prima, als hij me maar met rust laat.’*

*‘Dat zal hij vast doen, laat hem ook met rust, oké? Ik wil niet dat iemand jou pijn doet.’*

*‘Oké, ik zou uit zijn buurt blijven, speciaal voor jou.’*

*‘Mijn schat moet in één stuk thuis komen. Ik mis je.’*

*‘Ik kom altijd in één stuk bij jou terug, dat weet je.’*

*‘Ik hou van je, tot snel.’*

*‘Slaap zacht, sexy.’, gaat nog even een wandeling door de omgeving maken om zijn hoofd leeg te maken voor het slapengaan*

*‘Wil je mijn lul nu nog steeds? Vuile slet?’*

*‘Ik weet niet waar je het over hebt. Laat me met rust, Anders.’*

*‘Je weet best waar ik het over heb. Ik haat mensen zoals jij. Het betekent niets voor jou. Helemaal niks. Mijn relatie was een grap voor jou. Ik was een grap voor jou.’*

*‘Als je me haat, waarom schenk je dan nog aandacht aan me?’*

*‘Omdat ik hoop dat je de volgende keer niet meer erop uit bent om levens te verpesten zoals je nu gedaan hebt.’*

*bijt op zijn lip, leest het bericht een paar keer, voelt zich toch wel schuldig*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 14:02

Donderdag, dag 8, 10:51 am

*heeft in de vroege ochtend een korte verontschuldiging naar Anders gestuurd*

*sleept zich met moeite door de eerste colleges van de dag heen, heeft het bericht van Elton gezien, maar heeft er niet op gereageerd*

*komt Anders tegen op de gang, aarzelt, besluit de man te volgen naar de lerarenkamer*

*negeert Elton, neemt koffie*

*neemt naast Anders plaats* “Kunnen we praten?”

“Wat valt er nog te zeggen?”

“Dat het me oprecht spijt en ik hoop dat je alles kunt oplossen met je vriend.”

*ziet dat de jongeman het meent, voelt zich echter nog steeds rot door de kwestie* “Dankjewel.”

“Ik zal je met rust laten. Ik vermaak me wel met mijn opa.” *doelt op zijn vervangende begeleider*

“Bezorg hem geen hartaanval.”

“Ik doe mijn best. Dag Anders.”

“Dag, Elton.”
Plaats reactie