DE VERGETEN SCHATTEN

<3
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:56

Donderdag, dag 1, 6:14 pm

*zit in het kantoor van het hoofd van de universiteit, wacht tot deze terugkeert met de professor die hem deze week onder zijn hoede neemt, ene professor Patel*

*voelt de laatste tijd een zekere spanning in huis hangen, voelt zich er niet goed bij en piekert veel, heeft zich daarom direct kandidaat gesteld toen de universiteit iemand zocht om een gastdocent te begeleiden, komt aan bij het kantoor en ziet de aantrekkelijke jongeman zitten, glimlacht beleefd* “Welkom, ik ben Anders Patel.”

*komt overeind om de hand van professor Patel te schudden* “Elton Keene, aangenaam.”

“Goede reis gehad?”

“Het was een lange reis, maar ik heb me niet verveeld. Het was een mooie gelegenheid om mijn lezing voor te bereiden.”

“Natuurlijk.” *glimlacht* “Zal ik je een rondleiding geven? Is alles geregeld hier?”

“Een rondleiding kan ik niet afwijzen. Heb je daar nog de energie voor na een lange werkdag?” *is deze donderdagmiddag laat aangekomen op de universiteit*

“Dat lukt nog wel. Heb je al plannen voor het avondeten?”

“Ik hoorde van een niet nader te noemen bron dat jij de beste bent in rondleidingen geven, omdat je een ster bent in het vertellen van verhalen.” *knipoogt, heeft het van het hoofd van de universiteit gehoord, maar moest zweren dit niet verder te vertellen* “Ik vermoed dat ik vanavond iets in het hotel eet.”

“Dat valt wel mee. Niet te hoge verwachtingen hebben, oké?” *begint aan de rondleiding*

*luistert geïnteresseerd naar professor Patel gedurende de rondleiding, vindt de geschiedenis van de universiteit uitermate interessant, stelt daarom vele vragen waardoor de rondleiding dubbel zo lang duurt dan strikt noodzakelijk is*

*vertelt met veel passie over de geschiedenis van de universiteit, wordt enkel aangemoedigd door de vele vragen, vindt Elton zeer aangenaam gezelschap* “En dat is het einde van onze tour.”

*heeft het idee nu alles van de universiteit te weten* “Dankjewel, dat was heel leerzaam.”

“Graag gedaan. Het is leuk om iemand die zo geïnteresseerd is rond te leiden.”

“Hoe kan ik nou niet geïnteresseerd zijn als jij het zo interessant vertelt?”

“Vraag dat maar aan de slapende studenten tijdens mijn colleges.”

“Ik geloof niet dat iemand tijdens jouw colleges slaapt. Ze zullen wel gek zijn. Wil je de omgeving ook aan me laten zien? De rondleiding verlengen?”

“Het wordt al laat. Mag ik eerst wat eten?”

“Zullen we anders samen iets eten? Eten moeten we toch.”

“Ik weet een leuk tentje hier vlakbij.” *zet zijn tour verder*

*luistert aandachtig naar de verdere verhalen, lacht om de grappen die professor Patel tussendoor vertelt, grapt mee*

*zoekt een leuk plekje uit in het restaurant, bestelt wijn zodat ze kunnen toasten, heft zijn glas wanneer de wijn gearriveerd is* “Op een vruchtbare samenwerking.”

“Proost.” *drinkt van zijn wijn, praat tijdens het wachten op het eten over het nieuws, diepgaandere gespreksonderwerpen*

*heeft het erg gezellig met de gastdocent*

*gaat helemaal in professor Patel op* “Dus jij bent het stuk van de school? Alle studenten dromen over je?”

*verslikt zich bijna in zijn wijn door het lachen* “Hoe kom je daar bij?”

“Dat is toch duidelijk? Tijdens de rondleiding op campus keek iedere studente verlangend naar je. Ik snap het wel.” *grijnst uitdagend*

*heeft hun meisje net in bed gestopt, stuurt Anders een berichtje, ‘Ik heb Marina een kus voor je gegeven.’*

“Dat was eerder voor jou.” *kijkt naar zijn telefoon en glimlacht, ‘Dankjewel lieverd. Je bent een geweldige vader. Heb ik je dat al gezegd?’*

“Onzin. Zullen we nog een fles wijn bestellen als toetje? Of kan dat echt niet?”

*‘Je hebt dat wel eens eerder gezegd, ja. Pas zo een duizend keer.’*

“Een fles kan nog wel, pas vanaf drie wordt het ongepast. Dit is ook gewoon heerlijke wijn.” *glimlacht door het berichtje, ‘De waarheid kan niet ontkend worden.’*

*bestelt nog een fles wijn* “Heb je colleges morgenvroeg?” *hoeft pas in de middag zijn eerste lezing te geven*

*‘Je bent een charmeur. Ik mis je nu al. Het is stil zonder jou.’*

“De eerste is om tien uur, dus dat valt wel mee.” *‘Ik mis jou ook.’, sliep de dagen voordien in de logeerkamer, omdat Eloy hem niet meer in bed wilde*

*kijkt toe hoe de ober hun glazen wijn opnieuw inschenkt met de nieuwe fles* “Gelukkig, ik zou me schuldig voelen als je vroeg op moest.”

*‘Het spijt me dat ik zo moeilijk doe de laatste tijd.’*

“Hmhm.” *ziet dat zijn telefoon bijna leeg is, ‘Het is oké, Eloy, je krijgt alle ruimte die je nodig hebt. En meer, mijn telefoon is bijna leeg, het spijt me. Slaap lekker, ik bel je morgen.’*

*neemt een slok van de wijn, begint al lekker los te raken, neemt de aantrekkelijke professor in zich op*

*legt zijn telefoon neer* “Sorry, dat was niet zo sociaal van me.”

“Dat geeft niet. Ik eis je zo een beetje op voor de komende week. Dat is ook niet zo netjes van mij.”

“Nu ben ik helemaal van jou.”

“Laten we daar nog eens op proosten. Op vanavond.”

“Op vanavond!” *proost opnieuw, neemt een grote slok*

*drinkt ook deze fles wijn leeg samen met de professor* “Je bent goed gezelschap. Het is zonde om de avond nu al af te sluiten, vind je niet?”

*is een beetje licht in het hoofd door de wijn* “Wat stel je voor?”

“Geen idee. Kun je me naar mijn hotel brengen? Misschien kunnen we daar nog één drankje doen?”

“Laten we dat doen.” *wenkt de ober voor de rekening*

*gaat samen met professor Patel richting het hotel, neuriet zachtjes* “Het is een mooie avond.”

“Het is een prachtige avond.”

*snuift de frisse lucht op, gaat iets dichter tegen de professor aan lopen*

*merkt dit niet meteen*

*komt aan in het hotel* “De bar?”

“Absoluut, anders zit ik in de problemen.” *lacht*

“Wat bedoel je daar nu weer mee?” *loopt naar de bar, neemt daar plaats en bestelt een lekker sterk drankje, is daar niet vies van*

“Helemaal niets. Met aantrekkelijke docenten naar hotelkamers gaan is helemaal niet erg.” *bestelt whisky*

“Oh? Vind je me aantrekkelijk? Jij mag er anders ook wel wezen.”

“Ik heb een relatie.”

“Dat hebben de meeste aantrekkelijke personen, maar dat hoeft geen probleem te zijn.”

*lacht zachtjes*

*legt een hand op de professor zijn bovenbeen*

*veegt Elton zijn hand van zijn bovenbeen, schudt zijn hoofd* “Ik ben trouw.”

“Jammer.” *drinkt zijn drankje*

“Ik kan je morgen voorstellen aan enkele aantrekkelijke collega’s op campus.”

“Nee, dankjewel, daar pas ik voor, Anders. Mag ik je Anders noemen?”

*grijnst naar Elton, voelt zich gevleid*

*begint een gesprek over Anders zijn favoriete onderwerp, geschiedenis, praat met de man erover totdat ze ‘s avonds laat uit de bar gegooid worden omdat deze gesloten wordt, druipt af naar de lobby, kijkt verlekkerd naar zijn gezelschap*

*drinkt veel te veel, is behoorlijk aangeschoten maar nog wel bij zinnen* “Fijne nacht, professor.”

“Jij bent hier de professor. Ik geef enkel lezingen.” *trekt Anders in een omhelzing, drukt zijn lichaam dichter tegen dat van de man aan dan nodig*

“De studenten zien je toch als professor.” *grinnikt, knuffelt Elton terug en laat hem dan los* “Tot morgen!”

“Tot morgen.” *kijkt Anders na, voelt zich vreselijk aangetrokken tot hem*

*voelt het kriebelen maar neemt het wijze besluit om te vertrekken, laadt eenmaal hij op zijn eigen kamer is zijn telefoon op, belt Eloy*

*ontwaakt door zijn ringtone, kreunt aangezien het midden in de nacht is, pakt de telefoon en neemt op* “Hallo?”

“Hey Ellie!”

“Heb je gedronken?” *gaat rechtop zitten, hoort Anders zijn dubbele tong en weet dat de man niet zo snel zo dronken raakt*

“Een beetje wel. En ik ben ook een beetje heel erg geil.”

“Heb je enig idee hoe laat het is?” *moet toch glimlachen*

“Het is ochtend, na middernacht. Ik zei dat ik je vandaag ging bellen.”

“Dat zei je, ja. Je liet me schrikken.”

“Wil je facetimen? Ik heb een verrassing voor je.”

“Uh. Ja, oké.” *is enigszins in de war*

*opent facetime, laat de camera over zijn lichaam gaan, ligt spiernaakt met een grote erectie op bed bovenop de lakens*

*kijkt met grote ogen naar het beeldscherm* “Is dat mijn verrassing?”

*grijnst, richt de camera even op zijn gezicht* “Wil je meer zien?”

“Laat maar zien.” *zit volledig aangekleed in zijn pyjama op bed, nog wat slaperig*

*draait de camera weer, laat Eloy zien hoe hij zichzelf begint af te trekken*

*kijkt toe, blijft hier niet koud door, raakt zichzelf ook aan*

*kreunt Eloy zijn naam, verlangend*

*begint harder te trekken, zit met zijn hand in zijn onderbroek en toont dit aan zijn vriend*

*vloekt* “Je bent zo sexy, El.”

*trekt genietende gezichten*

*komt tot een heerlijk hoogtepunt met zijn vriend aan de lijn* “Fuck, Eloy, dat was heet.”

*kreunt door Anders heen, aangezien hij ook hard tot zijn hoogtepunt komt*

“Je bent zo lekker. Waarom verdien ik zo een lekkere vriend als jij?”

*knijpt zijn ogen dicht, jammert, hoort Anders zijn woorden, bloost* “Omdat je me gelukkig maakt.”

“Ik wou dat je langs me lag.”

“Ik wou dat je op me lag. In me.”

*vloekt* “Wanneer ik terug thuis ben.”

“Ik wil je op me, An.”

“Fuck, Eloy, ik wil je nu.”

*glimlacht* “Ik wil jou harder.”

“Ik ga jou kapot neuken als ik je weer zie.”

“Blijf je aan de lijn terwijl ik in slaap val?” *sluit zijn ogen weer*

“Ja, dat doe ik. Slaap lekker, Ellie.”

*valt terug in slaap met Anders zijn ademhaling op de achtergrond*

*hangt op zodra zijn lief slaapt, valt zelf ook als een blok in slaap*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:57

Vrijdag, dag 2, 7:54 am

*wordt tegen acht uur wakker met een kater, vervloekt zichzelf, neemt een paracetamol en een koude douche om helder te worden*

*is vroeg uit de veren, heeft geen last van een kater, stuurt Anders een bericht, ‘Koffie in mijn hotel voordat de werkdag begint?’*

*heeft zich net aangekleed, ‘Ik ben er over een kwartier’*

*‘Ik wacht in de lobby op je.’*

*is twintig minuten later in de lobby, glimlacht naar Elton* “Goedemorgen, lekker geslapen?”

“Heerlijk, jij ook?” *klopt uitnodigend naast zich op de bank*

“Ik heb ook heerlijk geslapen.” *denkt aan de telefoonseks met Eloy, gaat naast Elton zitten*

“Het was erg gezellig gisteravond.”

“Dat was het zeker. Helaas is er wel wat hoofdpijn als gevolg.”

*legt een onschuldige hand op Anders zijn knie* “Kan je niet zo goed tegen alcohol?”

“Eloy en ik hebben niet zo vaak de kans meer om uit te gaan. Een glas wijn bij het diner doen we ook niet zo vaak.”

“Hoe overleef je dat? Wijn bij het diner is een must.”

*haalt zijn schouders op* “Ik ben nou eenmaal vader van een kleine meid, dan zijn uitgaan en dat soort dingen minder belangrijk.”

“Hebben jullie een dochter?” *had dit nog niet vernomen*

*kijkt Elton verbaasd aan* “Heb ik dat niet verteld? Ze heet Marina, ze is bijna een jaar oud.” *haalt zijn telefoon tevoorschijn zodat hij foto’s kan laten zien*

*kijkt naar de foto’s* “Wat een knappe baby. Ze lijkt op jou.”

“Dankjewel, veel mensen zeggen dat ze meer op mij lijkt dan op mijn ex-vrouw. Ze is geweldig.”

“Je bent een trotse papa. Geweldig, kindjes zijn een geschenk, dat zeggen ze tenminste.”

“Dat is ze absoluut. Zullen we ontbijten?”

*staat op, neemt Anders mee naar het ontbijtgedeelte, zoekt een gezellig tafeltje op*

*bestelt een groots ontbijt en een koffie*

“Heb je honger?”

“Absoluut, thuis krijg ik zelden de tijd voor uitgebreid ontbijt.”

“Dan eten wij de komende week iedere ochtend uitgebreid ontbijt.”

“Even profiteren van de vrijheid.”

“Profiteren van de vrijheid, amen, een glas wijn als ontbijt?”

*lacht, schudt zijn hoofd* “Nee, ik heb zo een college.”

“Ook geen glas tegen de kater?”

“Ook geen glas tegen de kater.”

“Vind je het erg als ik er wel een neem?”

“Je bent volwassen. Je mag je eigen keuzes maken.”

*bestelt een glas wijn voor zichzelf* “En een keuze heb ik gemaakt.”

*glimlacht, nietsvermoedend, valt aan eenmaal het ontbijt op tafel staat*

*eet zijn ontbijt, gaat opnieuw diepgaande gesprekken aan, wetende dat dat Anders zijn interesse wekt*

*laat zich meeslepen in de gesprekken totdat hij zich moet haasten om op tijd te komen* “Succes met je eerste lezing straks!”

“Je komt wel kijken, toch? Bij op zijn minst een van de lezingen!?”

“Ik zal mijn best doen om langs te komen.”

“Gewoon langskomen! Anders breek je mijn hart.”

“Is mijn mening zo belangrijk? Mijn aanwezigheid?”

“Die is zo belangrijk voor me, dus zorg ervoor dat je er bent.”

“Ik doe mijn best.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:58

Vrijdag, dag 2, 4:43 pm

*staat die middag ontspannen voor de klas, is in zijn element, weet de interesse van de studenten zonder problemen te wekken*

*is ruim tien minuten na het begin van de laatste lezing van die dag pas de ruimte binnengekomen, hangt nu aan Elton zijn lippen*

*maakt meermaals oogcontact met Anders tijdens de lezing, grijnst naar hem, vervolgt zijn verhaal, beantwoordt vragen en vuurt vragen terug af op de studenten*

*wacht na de lezing buiten de deur op Elton*

*loopt als allerlaatst de zaal uit, glimlacht naar Anders* “Je was er.”

“Ja, enigszins te laat, maar ik was er. Je deed het goed.”

“Ik vond het wel jammer dat je het niet waagde me te testen met een lastige vraag.”

“Ik zal daar nog even over moeten nadenken.”

“Als professor had je een vraag klaar moeten hebben, had je het me lastig moeten maken.”

“Je bent wel erg streng voor degene die jou een rondleiding heeft gegeven.”

“Je stelde me teleur.”

*kijkt Elton aan*

*begint te glimlachen* “Desondanks bedankt dat je er was.”

“Graag gedaan. Volgens mij red je het wel ik je eentje vanaf nu.”

“Wat bedoel je? Je hebt beloofd een week mijn steun en toeverlaat te zijn. Je kunt er niet zomaar vandoor!”

“Mag ik wel een dag vrij in het weekend?”

“Je kunt toch ook niet zomaar een dag vrij nemen van je dochter? Ook al is het weekend?”

“Dus je bent mijn zoon?”

*trekt een vies gezicht* “Is het nou echt zo erg om een weekend hier met mij te spenderen?”

“Nee, maar tijd met mijn vriend is heel belangrijk op dit moment.”

*schudt afkeurend het hoofd* “Wat wil je voor hem doen?”

“Een romantisch avondje. We hebben een moeilijke periode gehad.” *heeft het idee heel open te kunnen zijn tegen Elton*

“Vanavond plannen wij samen dat romantische avondje en morgen mag je dan een dag vrij nemen van mij. Hoe klinkt dat?”

*kijkt Elton verrast aan* “Jij gaat mij helpen?”

“Ik ga je ladderzat voeren en doen alsof ik je help. Daar ben ik goed in.”

“Je bent interessant, maar haal je niks in het hoofd.”

“Ik weet niet waar je het over hebt. Kom, dan gaan we naar het hotel.”

“En wat gaan we daar doen?”

“Brainstormen, wat anders?” *leidt dit keer de weg, ziet tot zijn genoegen dat Anders volgt*

“In de bar.”

“Waar anders?” *grijnst, wiegt wat extra met zijn heupen tijdens het lopen*

*ziet en schudt zijn hoofd, denkt aan Eloy*

*kijkt over zijn schouder naar Anders* “Zit je nu naar mijn achtersten te kijken?”

“Dat doe ik helemaal niet!”

“Natuurlijk niet.” *loopt lachend het hotel in*

*zoekt een geschikt plekje in de bar op*

*neemt lekker knus naast Anders plaats* “Goed, casanova, hoe ga je je lief veroveren?”

“Gewoon een romantisch diner in een leuk restaurant?”

“Je gaat helemaal terug naar huis voor een etentje in een leuk restaurant?”

“Dat op zich is al romantisch, toch?”

“Dat is op zich romantisch.” *is niet helemaal overtuigd* “Heb je een oppas voor kleine Marina?”

“Nee, dat nog niet.”

“Dat is wel belangrijk. Anders heb je alsnog geen vrij.”

“Precies. Ik begin toch te twijfelen of ik het nog extra bijzonder moet maken.”

“Het kan geen kwaad dat te doen. Een bos bloemen meenemen bijvoorbeeld.”

“Eloy is allergisch. Heb ik al een foto van hem laten zien?” *laat vol trots een foto van hun drietjes zien*

*kijkt naar de foto* “Schattig gezinnetje.”

“Ik heb echt ontzettend veel geluk met hen.”

“Eigenlijk hoort er nog een puppy bij.”

“Ik zou wel willen, maar Eloy wil dat niet.”

“Oh, jammer.”

“Dat vind ik ook, maar dit zijn belangrijke beslissingen waar je met twee achter moet staan.”

“Geen puppy’s, geen bloemen. Geen wijn bij het diner. Het klinkt als een triest leven.”

“Er zijn een hele hoop andere dingen die het meer dan goed maken.”

“Zoals?”

“Onze liefde. Ben je stiekem een relatietherapeut?”

“Nah, niet echt.”

“Hoe staat het met jouw liefdesleven, Elton?”

“Mijn liefdesleven is prima. Gelukkig getrouwd.” *toont de ring rond zijn vinger die Anders nog niet opgemerkt had*

*is duidelijk verrast hierdoor* “Gefeliciteerd. Hoe heet jouw partner?”

“Hij heet Christopher en hij is geweldig. Ik heb hem vannacht over jou verteld.”

“Enkel goede dingen?”

“Hele goede dingen.” *knipoogt*

“Een open huwelijk dus?” *besluit het rechtuit te vragen aangezien Elton al de hele tijd met hem flirt en duidelijk niet verlegen is*

“Een open huwelijk inderdaad. We zijn heel gelukkig samen.”

“Leuk dat jullie elkaar gevonden hebben.”

“Keur je het af?”

*schudt zijn hoofd* “Nee, ik had het gewoon niet zien aankomen. Ik ben wel de laatste om een ander af te keuren.”

*duwt zijn knie tegen die van Anders aan* “Goed om te horen.”

*duwt Elton zijn knie weg*

*is nog niet van plan het op te geven* “Hoe staat het met de date?”

“Een diner. Verder zijn we nog niet.” *lacht*

“Dat moet beter kunnen.”

“Een bijzonder diner? Een naaktdiner?” *meent het niet serieus*

“Oh ja! Dat is perfect!”

“Dat is niet heel erg romantisch. Ook al was ons eerste uitje een..” *schudt zijn hoofd, beseft zich dat hij niet zoveel intieme details moet delen*

“Wat was jullie eerste uitje?” *lacht, is behoorlijk nieuwsgierig*

“Een bepaald soort kamp.”

“Een bepaald soort kamp?” *trekt een wenkbrauw op*

“Een bepaald soort kamp.” *wiebelt met zijn wenkbrauwen als reactie*

“Een nudistenkamp?”

“Ja.”

*fluit*

“Dus misschien is een naaktdiner nog niet zo een slecht idee. Voor een andere keer.”

“Vraag hem ten huwelijk.”

“Daar is het niet het moment voor.”

“Je kunt hem op zijn minst een cadeautje geven?”

“Ja, dat kan ik wel doen.”

“We komen niet echt verder.”

“Niet bepaald. Wat voor cadeautje is leuk?”

“Een trio.” *grijnst*

“Bied je jezelf aan?”

“Ik bied me zonder twijfel aan.”

“Bedankt, maar dat zou in heel slechte aarde vallen.”

“Natuurlijk. Geen puppy’s, geen bloemen, geen wijn en geen seks.”

“We hadden een lastige periode en toen besloot ik een ander te kussen.”

“Waarom kuste je een ander? Was hij aantrekkelijk?”

“Het klikte met hem, maar ik had het niet mogen doen.”

“Je mist iets in jullie relatie. Anders was het niet nodig geweest.”

“Nee, zo was het niet.”

“Hoe was het dan? Er is niks mis mee, dat weet je toch?”

“Er is wel iets mis mee als je een monogame relatie hebt.”

*denkt hier even over na*

“Het is niet zo dat we niks gedaan hebben met een derde persoon, maar Eloy voelde al een wrang gevoel bij Maxim en toen gebeurde dat.”

“Heb je sorry gezegd?”

“Meermaals.”

“Dan moet je het jezelf vergeven. Fouten worden gemaakt. Het hoort erbij.”

“Ik heb mijn ex-vrouw bedrogen met Eloy.”

“Je hebt haar voor hem verlaten?”

“Ja.”

*trekt een afkeurend gezicht*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:58

Maandag, dag 5, 3:17 pm

*loopt Anders na zijn laatste lezing tegen het lijf op de universiteit, heeft de man deze dag en de twee voorgaande dagen niet gezien, wat hem niet bepaald een goede gastheer maakt, vindt dat hij daarom alle recht heeft hem tegen te houden en doet dat dus ook* “Zin om nog een drankje te doen?”

“Ik heb nog een laatste college. Kom je mee?”

“Mag ik bij het college komen zitten?”

“Waarom niet? Op voorwaarde dat je je gedraagt.”

“Ik doe niet anders dan mezelf gedragen.”

“Zit je daarom bijna aan mijn lul?”

“Als ik me niet had gedragen, had ik jouw lul al in mijn mond genomen. Ik gedraag me uitstekend.”

*schudt lachend zijn hoofd* “Je bent me er eentje hoor.”

“Hij is groot. Ik wil hem graag in mijn mond nemen.”

“Hoe weet je dat hij groot is?”

“Je had een stijve laatst. Voor een langere tijdsperiode.”

*vloekt*

“Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet.”

“Je zal hem nooit zien.”

“Wil je de mijne zien?”

“Zijn we terug pubers?”

“Ik ben nooit geen puber meer geweest.”

*grinnikt, gaat naar de zaal waar hij zijn laatste college van de dag gaat geven*

*neemt deel aan het college, krabt expres aan zijn kruis wanneer Anders op een gegeven moment zijn kant op kijkt*

*ziet het, moet toch even slikken, focust zich op zijn les, probeert zo min mogelijk naar Elton te kijken*

*blijft zitten wanneer het college afgelopen is en de leerlingen vertrekken, gaat wat meer wijdbeens zitten*

*kijkt naar Elton, gromt* “Genoeg geweest.”

“Genoeg van wat?” *maakt zijn broek los, terwijl de laatste studenten vertrekken*

“Van al die verleidingspogingen. Het gaat niet werken.”

“Waarom denk je dat het verleidingspogingen zijn?”

“Omdat het overduidelijk is. Je bent niet bepaald subtiel.” *nadert Elton*

*blijft zitten zoals hij zit* “Ik kan ook niet helpen dat jij door mijn manier van doen in verleiding komt.”

“Dat is bullshit.”

*komt overeind, pakt Anders zijn hand*

*kijkt toe*

*schuift de hand zonder pardon in zijn onderbroek bij zijn halve stijve*

*trekt zijn hand direct terug, schudt zijn hoofd, vertrekt*

*kijkt Anders na, niet bepaald content, steekt zijn eigen hand dan maar in zijn onderbroek om het karwei af te maken*

*gaat terug naar zijn eigen hotel, heeft geen zin meer om Elton tegen te komen, vond dit ontzettend ongepast*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VERGETEN SCHATTEN

Bericht door Joyce » 24-12-2022 13:59

Maandag, dag 5, 7:32 pm

*heeft een nieuw pakje voor Marina gekocht en heeft haar daarin gekleed, stuurt een foto naar Anders*

*ziet de foto en glimlacht, belt naar zijn schatten via een videogesprek*

*neemt snel op, zit net een boterham als avondeten te eten* “Hoi An.”

“Hey El. Marina ziet er ontzettend schattig uit.”

“Ik weet het. Ik zag dat pakje liggen in de winkel en ik kon hem niet laten liggen.”

“Ik mis jullie echt ontzettend.”

“Als je terug bent, kom je dan weer bij mij in bed slapen?”

“Ben ik terug welkom in ons bed?”

“Ik voel me alleen zonder jou.”

“Dan slapen we terug samen.”

“Ik heb de kerstboom vanochtend op gezet.” *

“Nu al? Het is oktober! Zonder mij?”

“Ja, sorry. Om het wat gezelliger te maken in dit koude huis.”

“Verveel je je zonder mij?”

“Vervelen is niet het juiste woord. Ik voel me eenzaam.”

“Wil je een dagje naar hier komen?”

“Ja, Marina laat ik wel alleen thuis. Ze woont hier al een jaar, inmiddels moet ze wel voor zichzelf kunnen zorgen.” *grinnikt*

“Ja joh, ze hoort toch al enige zelfstandigheid te hebben op deze grote leeftijd.”

“Het wordt tijd dat ze uit huis gaat, vind je niet?”

“Absoluut, ze heeft lang genoeg geprofiteerd van alle zorgen!”

“Ze is een profiteur.”

“Kan je haar niet een dagje naar je zus brengen?”

“Meen je dit serieus? Wil je me daar hebben? Loop ik dan niet in de weg?”

“Ik wil je heel graag hier hebben. Kom je? Alsjeblieft?”

*aarzelt* “Loop ik echt niet in de weg?”

“Echt niet.”

“Ik ga Felicia vragen of ze een dagje wil oppassen.”

“Je wilt wel, toch? Want ik dwing je nergens toe.”

“Natuurlijk wil ik. Ik mis je, An.”

“Ik mis jou ook.”

“Ik ga kijken of ik iets kan regelen, goed?”

“Is goed. Tot snel, El.”

“Ga je ophangen?”

“Wil je nog even praten?”

“Ja, zoals vanouds.”

“Dan doen we dat.”

“Heb je geen belangrijkere zaken?” *is bang een blok aan het been te zijn*

“Wat kan er nou belangrijker zijn dan jij?”

“Heb je zin om een serie samen met mij te kijken?”

“Welke wil je kijken?”

“Dash en Lily? Dat zijn korte afleveringen.”

*pakt zijn laptop erbij om te kijken* “Lijkt me leuk.”

“Wacht heel even, ik ben zo terug.” *gaat Marina uit haar bedje halen om met het meisje te knuffelen tijdens de serie* “Ik zit er klaar voor.”

*glimlacht als hij het tweetal ziet, zet de serie aan*

*kijkt de serie samen met zijn vriend en hun dochtertje, mist toch wel een paar armen om hem heen, kijkt stiekem af en toe naar Anders*

*houdt zijn aandacht relatief goed op de serie gericht*

“Het spijt me dat ik je zo ben gaan wantrouwen de laatste tijd.”

“Het is oké. Ik begrijp het wel.”

“Het is niet oké. Zo duw ik je juist van me af.”

“Ik ging te ver. Vandaag is er ook iets gebeurd. Elton, de gastdocent, deed een move en hij flirt al de hele tijd met me. Ik ga er niet op in, dat beloof ik! Vandaag had hij opeens mijn hand vast en stak hem in zijn broek. Ik ben direct weg gelopen.”

“Oh.” *kijkt naar Anders, fronst* “Hij stak jouw hand in zijn broek?”

“Ja.”

*knuffelt Marina stevig tegen zich aan* “En wat vind jij van hem?”

“Hij is aardig en niet lelijk om naar te kijken, maar ik wil niks met hem.”

“Niet op een Maxim-level?”

“Niet op een Maxim-level. Je hebt niets te vrezen.”

*vindt zichzelf de laatste tijd niet zo leuk meer, maakt zich over veel zorgen*

“Eloy, ik ga afstand van hem nemen. Het was ongepast.”

“Oké, dankjewel.” *kust Marina haar voorhoofd, is blij met het kleine mensje in zijn armen*

*is blij dat Eloy niet heel erg van streek is geraakt*

“Ik ga ophangen, An, Marina moet terug naar bed.”

“Ik spreek je snel weer?”

“Tot snel.” *hangt op*
Plaats reactie