DE VOORGESCHIEDENIS

<3
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 03-09-2022 14:51

Arnold & Dominik - 30 maart 2022

*houdt nog altijd Arnold zijn hand vast, neemt de hal in zich op, kijkt naar Simon die voorin staat, hoort de muziek veranderen, kijkt naar de ingang en ziet Charlie naar binnen komen*

*kijkt naar Simon en de puppy, buigt naar Dominik om te fluisteren* “Krijg ik ook ooit een puppy van jou?”

*lacht zachtjes, schudt het hoofd* “Wellicht. Anders wordt het een vis.”

“Een vis is ook cool.” *grinnikt*

“Een vis uit de viskraam.”

“Dom, dat is zo gemeen!”

*bijt op zijn lip om niet keihard in lachen uit te barsten, kijkt Arnold met een twinkeling in de ogen aan*

“Geen huisdieren voor ons dus. Als jij ze wilt opeten.”

*drukt zijn gezicht in Arnold zijn hals en lacht zachtjes*

*drukt een kus op Dominik zijn voorhoofd*

*kijkt naar de ceremonie, leunt tegen Arnold aan*

*voelt zich goed in zijn vel met Dominik aan zijn zijde*

*focust zich op de ceremonie*

*kijkt toe, zwijgt, vindt het een mooie ceremonie, raakt er toch wel geëmotioneerd van, is oprecht blij voor het stel*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 03-09-2022 14:51

Charlie & Simon - 30 maart 2022

*heeft zich in een razend tempo omgekleed samen met Charlie, in matchende pakken* “Tijd voor onze eerste dans. We hebben hier op geoefend. Ben je er klaar voor?”

“Ik ga me alvast excuseren voor het geval ik op jouw tenen ga staan.”

“We hebben hier voor getraind. Het moet perfect gaan.”

“Je hebt blauwe tenen door mij.” *giechelt*

“Ben je er klaar voor?”

“Ik ben er helemaal klaar voor.”

*voegt zich bij hun gezelschap in de feestzaal, neemt zijn echtgenoot mee naar de dansvloer voor de eerste dans, danst met zijn echtgenoot, gaat helemaal in het moment op, waant zich alleen met de jongen*

*staart verliefd in Simon zijn ogen*

*kust Charlie wanneer hun dans op zijn einde komt*

*kust Simon liefjes terug*

*merkt hoe de gasten zich bij hen op de dansvloer voegen, danst nog een paar nummertjes met zijn grote liefde*

*heeft enkel oog voor Simon*

*gaat na een paar dansen van de dansvloer af om te socializen, maar vooral om gelukswensen in ontvangst te nemen samen met Charlie*

*leunt tevreden tegen zijn echtgenoot aan*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 03-09-2022 14:51

Arnold & Dominik - 30 maart 2022

*gaat met Dominik richting feestzaal*

*blijft dicht bij Arnold, ziet een man hun kant op komen die Arnold hartelijk begroet, heeft geen idee wie dit is, kijkt toe*

“Hey, lang geleden.” *glimlacht naar de man, kan even zijn naam niet bovenhalen*

*volgt het gesprek half, maakt uit het gesprek op dat het een collega van Simon is*

*kletst even met de man zonder naam*

*knijpt in Arnold zijn hand wanneer ze weer alleen zijn*

“Je gaat wel met me dansen vandaag, toch?”

“Waarom denk je dat ik dat niet zou doen?”

“Geen idee.” *gniffelt*

“Ik ben een danser, dans is mijn leven. Natuurlijk dans ik met je.”

*kijkt naar Simon en Charlie hun eerste dans*

“Ze zien er verliefd uit.”

“Dat zijn ze ook. Vreselijk verliefd. Ze hebben geluk met elkaar.”

“Wij hebben ook geluk.”

“Ja, wij hebben heel erg veel geluk. Mag ik deze dans?”

“Je mag deze dans.” *staat op*

*danst met Dominik, steelt een paar kusjes van zijn lief*

*laat Arnold alle hoeken van de dansvloer zien*

“Zullen we het echtpaar geluk gaan wensen?”

“Misschien kun je dat beter alleen doen?”

“Oh. Oké. Tot zo dan.” *maakt zich los van Dominik*

*houdt Arnold nauwlettend in de gaten*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 03-09-2022 14:52

Arnold & Charlie & Dominik & Simon - 30 maart 2022

*knuffelt met Charlie, praat met hun gasten, richt zijn op een kort moment van rust tot zijn lief* “Wat ben je stil?”

“Het is behoorlijk indrukwekkend allemaal. Vermoeiend.”

“Vannacht rusten we uit, goed?” *ziet Arnold op hen afkomen, kan niet anders dan breed grijnzen* “Je bent gekomen.”

“Natuurlijk ben ik gekomen. Ik zou dit niet willen missen. Gefeliciteerd.”

“Dankjewel.” *is een beetje gespannen door Arnold zijn aanwezigheid*

“Dankjewel.” *kan het niet laten om Arnold kort te omhelzen* “Hoe vond je de ceremonie?”

*besluit om toch naar Arnold en het getrouwde stel toe te lopen wanneer Simon zijn handen niet thuis kan houden*

“Prachtig, deze locatie is ook echt een droom.”

*ziet Dominik aankomen, voelt zich wat ongemakkelijk*

*legt een arm rond Arnold zijn middel en glimlacht naar de andere twee mannen* “Gefeliciteerd.” *zegt het meer tegen Charlie dan tegen Simon, heeft Simon nog steeds niet vergeven voor zijn daden*

“Bedankt, ja hè? Een kasteel voor mijn prins.”

*wordt verrast door Dominik, besluit er niets achter te zoeken* “Jullie zien er allebei prinselijk uit.”

“Dankjewel.”

*glimlacht, drukt Charlie weer dicht tegen zich aan* “Zo voelen we ons ook. Het is een drukte van jewelste en dat betekent toch wel iets.”

*fronst lichtjes, kan het niet helpen, bekijkt de jongeman die alles wat Simon gedaan heeft vergeven heeft, probeert een mening over hem te vormen*

“Mag ik jouw echtgenoot lenen voor een dans, Charlie?” *weet dat hij zich op glad ijs begeeft, maar wilt heel graag dat ze zich vriendelijker tegenover elkaar opstellen*

*is verrast door deze vraag, heeft de neiging om nee te zeggen maar weet dat dat niet aardig is*
“Natuurlijk, ik kan hem wel voor een dans uitlenen.”

*wordt verrast door Arnold zijn vraag, maar niet op een slechte manier, glimlacht en drukt een kus op Charlie zijn wang* “Zeker weten?”

*fronst nog dieper wanneer Arnold om een dans vraagt, begrijpt niet zo goed wat er gaande is, vindt het een lastige situatie*

“Ja, zeker weten.” *drukt een kus op Simon zijn lippen*

“Ik ben zo terug, Dom, het is maar een dans.” *pakt Simon zijn hand vast en gaat de dansvloer op*

*probeert Arnold en Simon in het oog te houden, maar verliest het tweetal al snel in de mensenmassa en kan hen niet terugvinden door zijn gezichtsblindheid, slikt ongemakkelijk*

*ziet hoe ongemakkelijk Dominik is, heeft het te doen met de jongeman* “Zullen wij ook gaan dansen?”

*kijkt naar Charlie en glimlacht zwakjes* “Graag.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 03-09-2022 14:52

Arnold & Simon - 30 maart 2022

*heeft Arnold de dansvloer op gevolgd, legt zijn armen om de jongeman heen en danst een rustige dans* “Hoe is het met je?” *praat zachtjes*

“Goed, heel goed. Ik ben blij dat ik gekomen ben.”

“Ik ben ook blij dat je gekomen bent. Ik ben blij met je te kunnen dansen. Ik ben blij dat je deel uit maakt van mijn leven. Dat je dat nog wilt.”

“We hebben hard gewerkt om tot dit moment te komen, niet soms?”

“Ja, en het is al dat harde werk waard. Ik wil jou in mijn leven.”

“Zijn dat Dom en Charlie?”

*kijkt naar waar Arnold naar kijkt en glimlacht* “Zo te zien wel.”

“Dominik is van mij hoor.”

“En Charlie is van mij. Als ze er maar niet met elkaar vandoor gaan.” *weet dat Dominik niet Charlie zijn type is, te jong*

*lacht zachtjes* “Dat zou wel erg sneu zijn.”

“Hoe gaat het tussen jullie?”

“Het gaat goed tussen ons. Veel beter als voordien. We communiceren meer en duidelijker.”

“Communicatie is de oplossing voor alles.”

*knikt* “We zijn bijna altijd samen. Hij is veel aanhankelijker geworden.”

“Vind je dat niet erg? Dat hij aanhankelijker is?”

“Ik vind het heerlijk. Ik wil graag bij hem intrekken.”

“Dus je wilt echt gaan settelen?”

“Dat heb ik altijd al gewild. Bij de juiste persoon.”

*slikt* “Ik ben blij voor jullie.”

“Dankjewel. Ik ben zo blij voor je dat je Charlie ontmoet hebt, Simon. Jullie passen goed samen. Hij haalt het beste in jou naar boven.”

“Hij haalt het beste bij iedereen naar boven. Hij is zo speciaal.”

*voelt dit ook wel een beetje knagen, maar besluit er geen aandacht aan te besteden* “We hebben allebei het geluk gevonden.”

“Dat hebben we zeker. We hebben geluk.”
Plaats reactie