DE VOORGESCHIEDENIS

<3
Plaats reactie
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 02-09-2022 22:49

van Arnold, Dominik, Charlie & Simon
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 02-09-2022 22:50

Arnold & Dominik - 24 september 2020

“Hallo, mijn naam is Arnold.”

“Dag Arnold, ik ben Dominik. Is deze stoel bezet?”

“Nee, kom maar zitten.” *glimlacht* “Wat brengt jou naar deze junior balletvoorstelling?” *heeft zijn zusje naar hier gebracht*

“Ik ben hun trainer, een trotse weliswaar.”

“Echt?” *bekijkt de jongeman even wat beter*

“Ballet is niet enkel voor de dames.” *neemt plaats*

“Nee, dat klopt. Al stelen de dames meestal wel de show.”

*kijkt Arnold aan* “Hmm.. Ik ga deze discussie aan mij voorbij laten gaan.”

*rolt met zijn ogen, zakt een beetje onderuit op zijn stoel*

“Chloe schepte op over haar stoere grote broer, die speciaal naar hier gevlogen was om haar te zien dansen. Ik was nieuwsgierig.”

“Ik kon dit niet missen. Ze heeft het al zwaar genoeg gehad de afgelopen tijd.” *is recent zijn vader verloren* “Doet ze het goed, mijn kleine ballerina?”

“Ze heeft talent. Ze heeft niet voor niets één van de hoofdrollen. Je mag trots op haar zijn.”

*glimlacht* “Wanneer begint de voorstelling?”

*reageert niet, kijkt naar het programmaboekje op Arnold zijn schoot waar alles in staat* “Lees je niet?”

*schudt zijn hoofd* “Dyslexie. Of ik hoor het liever uit de mond van een aantrekkelijke jongeman.”

“Oh.. Maar hier zijn geen aantrekkelijke jongemannen aanwezig, behalve jijzelf.”

“Ben je nou met me aan het flirten, meneertje Trainer?”

*lacht* “Ik zou niet durven. Dat zou niet heel professioneel zijn, of wel soms?”

“Nee, dat is absoluut niet professioneel, maar het wordt wel gewaardeerd.” *knipoogt*

“Goed voor jouw ego, zeker?”

“Mijn ego houdt van complimentjes, dat kan ik niet ontkennen.”

*pakt een bierviltje en schrijft daar zijn telefoonnummer op, schuift hem terug naar Arnold*

“Dit is ongetwijfeld de laatste plek waar ik verwachtte een telefoonnummer te scoren.”

*komt overeind van zijn plaats* “Veel plezier met de show. Het begint over een kwartier.”

“Tot later.” *kijkt naar Dominik zijn achterwerk wanneer hij wegloopt*

*gaat de jonge ballerina’s coachen en aanmoedigen achter de schermen*

*vindt het spannend om zijn zusje te zien, glimlacht breed zodra het doek omhoog gaat en de muziek begint te spelen*

*kijkt als een trotse coach toe, geeft wat kleine aanwijzingen, kan niet geloven dat zijn meiden deze prachtige show geven*

*filmt enkele stukjes en applaudisseert het hardst*

*gaat met zijn meiden het applaus op het podium in ontvangst nemen*

*geeft een staande ovatie, juicht de naam van zijn zusje*

*kijkt naar die ene persoon in het publiek die onmiskenbaar boven iedereen uit komt*

*gaat na de show met een bosje rozen zijn zusje opwachten om haar te feliciteren, stuurt tijdens het wachten een bericht naar Dominik, ‘Goede show, trainer.’*

*‘Bedankt, aan jouw applaus had ik je enthousiasme al opgemerkt ;).’*

*‘Wat kan ik zeggen, ik word gek van amateurballerina’s van de leeftijdscategorie 11 tot 14 jaar. Al ben ik ook erg benieuwd naar de moves van een volwassen ballerino.’*

*‘De moves van een volwassen ballerino op het podium? Of van het podium af?’, grijnst naar zijn telefoon*

*‘Wat denk je zelf? Wanneer kan ik je zien?’*

*‘Morgenavond?’*

*‘Heb je vanavond al een ander? Morgenavond is prima, waar en hoe laat?’*

*stuurt het adres van zijn studio met een tijd erbij*

*‘Tot morgenavond ;).’*

*stuurt een kusemotie terug en gaat vervolgens zijn ding doen voor de rest van de avond*

*heeft een leuke avond met zijn zusje, doet alles wat zij leuk vindt om haar optreden te vieren*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 02-09-2022 22:52

Arnold & Dominik & Simon - 25 september 2020

*slaapt de volgende dag niet uit, ondanks een drukke nacht, gaat vroeg in de ochtend trainen*

*stuurt een foto van zijn naakte bovenlichaam als preview naar Dominik, weet dat het verkeerd is om achter de trainer van zijn zusje aan te gaan, maar weet ook dat dit iets eenmaligs is*

*grijnst verlekkerd, maakt een foto van zijn trainingsoutfit en stuurt deze naar Arnold*

*‘Veel te veel kleren.’, stuurt de foto door naar zijn beste vriend Simon*

*‘Vanavond gaat de kleding speciaal voor jou uit.’*

*‘Is dat niet de trainer van onze zusjes?’*

*‘Ik kan niet wachten.’, lacht en typt ondertussen een reactie naar Simon, ‘Ja, perfecte rebound, vind je niet?’*

*‘Kom anders eerder?’*

*‘Past dat in jouw drukke schema?’, ‘Wil je nog een vervolgfoto van dit verhaal?’*

*‘Ja, over een uur op de afgesproken plek?’*

*‘Een foto met minder kleding, graag.’*

*‘Deal, tot zo.’, grinnikt, ‘Ik zal mijn best doen.’*

*‘Hij is lekker. Ik wil hem zonder kleding op de foto.’*

*traint nog een halfuur door, gaat vervolgens douchen en richting huis*

*‘Ik zou achteraf alles met je delen.’, maakt zichzelf klaar voor zijn avontuurtje, gaat met de fiets naar zijn bestemming*

*‘Achteraf? Waarom pas achteraf?’*

*steekt eenmaal thuis wat geurkaarsjes aan en zet een zwoel muziekje op*

*‘Omdat ik je niet uitnodig om te komen kijken.’, belt aan*

*‘Stuur me het adres door, alsjeblieft. Je weet dat je het wilt.’*

*opent de deur, grijnst breed naar zijn gast* “Hey.”

*‘Ik deel mijn locatie, enkel voor het geval dat hij een moordenaar blijkt te zijn.’, zet de functie aan, steekt zijn telefoon weg, grijnst naar Dominik* “Hallo.”

*grijpt Arnold bij zijn kraag, trekt hem naar binnen, gooit de deur dicht en duwt hem vervolgens met zijn rug tegen de deur, is vreselijk geil*

*drukt zijn lippen gretig op die van Dominik*

*maakt Arnold zijn riem los* “Wil je.. iets te drinken?”

“Absoluut niet.” *maakt Dominik zijn broek los, trekt zijn shirt uit, kijkt verlekkerd naar de gespierde jongeman*

*grijnst naar Arnold* “Bevalt het?”

“Fuck, heel erg. Slaapkamer?”

*grijpt Arnold bij zijn pols beet en neemt hem mee naar de slaapkamer, duwt hem op bed, kleedt zich voor de ander uit*

*kijkt toe* “Mag ik hier een foto van?”

*kijkt Arnold aan* “Wat ben je van plan met mijn naaktfoto?”

“Toevoegen aan mijn plakboek vol veroveringen.” *grinnikt, meent het niet serieus, draait zich zo dat hij met zijn gezicht vlak bij Dominik zijn geslachtsdeel is, geeft er een kus op en streelt er met zijn vingers over* “Hmm, lekker.”

*maakt een goedkeurend geluid, staat nog bij het voeteneinde, kijkt naar het lekkere ding op zijn bed* “Ik wil graag in jouw plakboek.”

“Dus ik heb toestemming een foto te maken?” *legt zijn vingers losjes rond de schacht*

“Maak een foto, hoe wil je me hebben?”

*laat Dominik los en pakt zijn telefoon* “Kies zelf maar hoe je erop wilt staan.”

*gaat in een ballerinapose staan, zodat zijn lichaam goed uit komt, alles van zijn lichaam*

*kijkt verlekkerd naar Dominik, maakt enkele foto’s* “Jij ziet er veel te goed uit, droom ik soms?”

*kruipt bovenop Arnold, positioneert hun geslachtsdelen naast elkaar* “Maak hier een foto van.”

*maakt ook hier uitgebreid foto’s van, legt zijn telefoon aan de kant* “Genoeg geweest.” *duwt Dominik op zijn rug en zakt naar beneden, neemt zonder verder uitstel het harde geslachtsdeel in zijn mond*

*begint direct in Arnold zijn keel te stoten*

*kreunt en kijkt met grote ogen naar Dominik, had dit niet verwacht, wordt er bloedgeil van*

*stoot hard en genadeloos bij Arnold naar binnen, kreunt, is een zwaan op het podium en een beest in bed* “Lekker.. keeltje..”

*trekt zich terug wanneer hij het even niet meer aan kan, hoest* “Verdomme, wat ga jij hard door.”

*lacht hees, staart met een intense blik naar Arnold* “Ballerinakracht.”

*grinnikt zacht, hoest nogmaals* “Waar bewaart meneer Ballerina zijn condooms?”

“In het nachtkastje, onderste lade, met het glijmiddel en de speeltjes.”

*opent de desbetreffende lade, pakt een condoom en glijmiddel, kijkt enigszins nieuwsgierig naar wat voor speelgoed erin ligt* “Leuke collectie.” *duwt de lade dicht en duwt zijn lippen gretig op die van Dominik*

*kust Arnold terug, hijgt* “Top.. of.. bot?”

“Bot, rek me op.”

*draait hen om zodat hij bovenop ligt, pakt het glijmiddel over en maakt zijn vingers glibberig, steekt vervolgens rustig een vinger naar binnen*

*kreunt*

*neemt de tijd om Arnold op te rekken*

*is enigszins opgelucht dat zijn kontje niet dezelfde behandeling krijgt als zijn keel, kreunt goedkeurend en knijpt in de lakens*

*drukt een kus in Arnold zijn hals* “Voelt dit lekker?”

“Heel erg lekker. Ik ben klaar voor je.”

*pakt een condoom en doet deze om* “Hoe wil je me hebben?”

“Verras me.”

*draait Arnold op zijn zij, kruipt achter hem in een lepeltje-lepeltje positie, duwt zijn geslachtdeel tussen de billen van de jongeman*

*kreunt genietend wanneer hij opgevuld wordt*

*wacht even wanneer hij de ander opgevuld heeft* “Je bent.. strak.”

“Jij bent groot, fuck, heerlijk.”

*grijnst, begint te stoten, op een lekker tempo*

*kreunt genietend, heeft al een tijdje geen goede beurt meer gehad*

*verhoogt het tempo, gaat helemaal op in het moment*

*geniet volop, maar wordt het standje na een tijdje beu, duwt Dominik van zich af en kruipt bovenop de jongeman zodat hij hem kan berijden*

*kreunt, stoot omhoog, kijkt Arnold verlekkerd aan*

*grijnst, gaat nog harder op en neer, werkt zich in het zweet*

*legt zijn handen op Arnold zijn heupen, voelt zijn orgasme opkomen* “Ik kom.”

*zet de eindsprint in, komt met een brul klaar*

*brult met Arnold mee, loost zijn zaad in het condoom, ziet sterretjes*

*ploft naast Dominik neer* “Fuck, je hebt een lekkere lul.”

*grijnst breed, kijkt naar zijn verovering van de dag* “En jij hebt een lekker gat.”

“Je krijgt een hoge score in mijn plakboek.” *knipoogt, gaat overeind zitten*

“Je doet niet aan knuffelen na de daad?”

“Niet na een onenightstand. Anders ga ik je missen.”

“Wat jammer. Ik hou wel van een goede knuffel.”

“Ik moet me voorbereiden op een date vanavond.” *steekt zijn tong uit*

*trekt een wenkbrauw op* “Ik dacht dat je vanavond een afspraak met mij had. Ik weet dat we die naar voren hebben geschoven, maar ik wist niet dat een date de reden was.”

“Ja, ik heb een date met een ballerino die ik gisteren ontmoet heb.” *grijnst* “Ik verwacht wel wat meer vanavond.”

*staart Arnold in oprechte verwarring aan, had niet door dat het een echte date zou moeten voorstellen*

*lacht door de verwarde blik* “Ik ben je maar aan het pesten, ontspan.”

*gromt, grijpt Arnold zijn arm beet en trekt hem naar zich toe*

“Au!”

*knuffelt Arnold tegen zich aan* “Laat me je even knuffelen terwijl ik bij kom.”

“Vooruit, maar niet komen klagen als ik je begin te stalken.”

*grinnikt* “Ben jij zo een type? Het type dat obsessies ontwikkelt?”

“Absoluut, je hebt geen idee wat je je op de nek gehaald hebt.”

“Ergens is het wel sexy. Als ik dan een stalker moet hebben, dan graag jou.”

“Dat zeggen ze allemaal, tot ik in volledige stalkermodus ga zoals in You en ik je ex vermoord en jouw sociale media hack.”

*schudt het hoofd* “Ik zou mijn exen waarschuwen.”

“Klinkt als een uitstekend plan.” *geeft zich over en nestelt zich tegen Dominik aan*

“Vermoord je mij uiteindelijk ook zoals in You? Publiceer je mijn boek?”

“Zo ver ben ik nog niet!”

“Oeps, heb ik nou gespoild? Jij begon over de serie!”

“Hoe durf je.”

*schudt het hoofd, knuffelt met Arnold en besluit maar even niets meer te zeggen, voor het geval hij nog meer verklapt*

*glijdt met zijn vingers over Dominik zijn arm, over zijn spieren, vervolgens over zijn schouder en borst, verkent de jongeman*

“Is dit een vleeskeuring..?”

“Absoluut, je behaalt goede scores.”

“Welk cijfer geef je me?”

“Een 8,5. Tevreden?”

“Een mooie voldoende, niet?”

“Precies, bovengemiddeld.”

“Wil je zo nog een ronde?”

“Klinkt heerlijk. Misschien schop je jouw cijfer nog omhoog.”

“Nog wensen?”

*schudt zijn hoofd* “Nee.”

“Saai antwoord.”

*rolt met zijn ogen* “Wat wil je? Dat ik de Kamasutra erbij neem?”

“Dat is wel sexy, samen een standje uitzoeken, een uitdagend standje welteverstaan.”

“Absoluut. Heb je dat boek?”

“In mijn heilige lade.”

“Waar heb jij heel mijn leven gezeten?” *grijnst, opent de lade en pakt het boek eruit*

*slaat zijn armen van achteren om Arnold heen en kijkt over zijn schouder mee* “Heb je het nu over mij of over het boek?”

“Beiden.” *gniffelt, bladert nieuwsgierig door het boek*

“Aan de andere kant van het land, de show aan het stelen. Wat vind je van deze?”

“Laten we deze doen.”

“Gaan we geen verdere opties bekijken? Dit wordt hem?”

“Dit wordt hem.”

“Oké, zullen we naar de eetkamer gaan? Daar staat een stoel die handig is voor dit standje.”

*laat zich meevoeren naar de eetkamer, neemt het boek mee*

*pakt er twee stoelen bij, bekijkt het plaatje in het boek, probeert uit te vinden hoe ze dit het best kunnen doen*

*bekijkt ook aandachtig het boek, probeert het vervolgens uit met Dominik*

*probeert de rest van de dag verschillende standjes uit*

*is tegen het einde van de dag gesloopt, maar meer dan voldaan, ligt uit te hijgen op de vloer*

*ligt languit op de bank en kijkt naar Arnold op de grond, heeft even geen woorden*

*heeft al een tijd niets van Arnold vernomen, ‘Hallo, updates, leef je nog?’*

*plakt van al het zweet en sperma, heeft zijn telefoon wel in de buurt, grinnikt wanneer hij het bericht ziet, ‘Ja, ik leef nog, hij heeft me helemaal kapot geneukt.’*

*‘Ik eis foto’s!’, wil bewijs dat zijn vriend nog leeft, en wil ook naaktbeelden van hem*

“Dom? Simon wilt een teken dat ik nog leef. Mag ik een foto sturen?”

*kijkt verward op naar Arnold* “Foto’s waarvan?”

*grinnikt* “Gewoon een selfie is voldoende, je hoeft niet naakt te poseren.”

*trekt een wenkbrauw op* “Waarom?”

*haalt zijn schouders op* “Laat maar zitten.” *gaat op zijn knieën zitten zodat hij Dominik een kus kan geven*

*glimlacht tegen Arnold zijn lippen aan* “Kom bovenop me zitten en maak die foto.”

*kruipt bovenop Dominik, maakt vervolgens een selfie van hen samen en stuurt die naar Simon*

*‘Fuck, je bent zo sexy, Arnold. Die gozer ook.’, staart naar de foto van zijn beste vriend*

*streelt over Arnold zijn lichaam*

*‘We hebben een paar pagina’s van de Kamasutra uitgeprobeerd. Grote aanrader.’, grinnikt* “Mijn gaten zijn gesloten voor vandaag.”

*trekt zich af met die foto, stuurt Arnold een foto van zijn stijve*

“Enkel voor vandaag? Kleine stalker.”

*bekijkt de foto en grijnst* “We hebben iemand anders wakker gemaakt.” *laat de foto aan Dominik zien*

*kijkt naar de foto, likt zijn lippen af* “Oeh lala.”

“Oh, ben je al aan je volgende verovering aan het denken? Zal ik Simon zijn nummer doorgeven?”

*lacht* “Volgens mij heeft hij meer interesse in jou.”

*haalt zijn schouders op* “We hebben een bijzondere vriendschap.” *legt zijn telefoon aan de kant, komt zitten en rekt zich uit* “Mag ik me hier douchen?”

“Natuurlijk, de deur rechts naast de slaapkamer.”

*geeft Dominik nog een kus waarna hij naar de badkamer gaat, schudt met zijn heupen*

*zucht voldaan, sluit zijn ogen*

*neemt een uitgebreide douche, profiteert van Dominik zijn gastvrijheid, gaat nadien met een handdoek om zijn middel op zoek naar zijn kleren*

*is in slaap gevallen op de bank*

*glimlacht als hij slapende Dominik ziet, verzamelt zijn kleren en trekt deze aan, waarna hij de studio verlaat*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 02-09-2022 22:53

Arnold & Dominik & Simon - 17 oktober 2020

*brengt een paar weken later Chloe naar haar balletles, loopt mee tot aan de kleedkamer*

*is in de zaal een eigen balletroutine aan het oefenen, terwijl hij wacht op het arriveren van zijn meiden*

*gaat stiekem in de zaal kijken, wilt een glimp opvangen van Dominik en wordt niet teleurgesteld als hij de jongeman zo bezig ziet*

*gaat helemaal op in zijn muziek en in zijn routine, heeft niet door dat hij bekeken wordt*

*blijft naar Dominik kijken, vol bewondering, denkt ook onwillekeurig terug aan hun intense avontuurtje*

*stopt wanneer de muziek stopt, rekt zich uit, ziet plots de man in de deuropening staan, kijkt naar hem*

*geeft Dominik een applausje* “Indrukwekkend.”

*grijnst breed, stapt naar Arnold toe* “Waar heb ik dit bezoek aan te danken, Joe?”

“Chloe had een lift nodig. Ga maar niet naast je schoenen lopen.” *knipoogt*

*kijkt om zich heen, grinnikt* “Dat is iets wat Joe zou zeggen.”

*rolt met zijn ogen* “Ik stap maar weer eens op, anders bel je de politie nog.”

*kijkt Arnold met een intense blik aan*

*bijt op zijn lip, beweegt niet*

“Ik kus je als je niet snel weg gaat.”

“Nou, ik wacht.”

*trekt Arnold naar zich toe en drukt hun lippen op elkaar*

*kust Dominik hard terug, grijpt de jongeman stevig vast, trekt zich echter onmiddellijk terug wanneer hij de meiden hoort aankomen*

*kijkt naar de meiden die binnenkomen met veel lawaai*

“Kan ik nog even naar de les blijven kijken of leid ik je dan te erg af?”

“Je mag blijven kijken, als je vanavond bij me langs komt.”

“En wat als ik vanavond al plannen heb?” *heeft geen plannen, daagt Dominik gewoon uit*

“Dan gooi je die plannen om, want ik ga je neuken.”

“Oké, deal. Hoe laat?”

“10 uur, mijn studio, we gaan verder met ons boek.”

“Lekker, maar niet te veel pagina’s deze keer. Ik heb morgenochtend een afspraak.”

“Sexy, een verovering me..” *stopt middenin zijn zin als hij Chloe hun kant op ziet rennen*

“Hey Chlo, ik vertelde Dominik net wat voor een toptrainer je hem vindt. Ik blijf nog even naar de les kijken, oké?” *gaat ergens aan de zijkant op een stoel zitten*

“Kom Chloe, dan gaan we beginnen, heb je je huiswerk gedaan?” *begeleidt het meisje al pratend naar de rest van de groep*

*blijft de hele les meevolgen, kijkt afwisselend naar zijn zusje en naar haar aantrekkelijke trainer*

*maakt oogcontact met Arnold, grijnst, gaat vervolgens verder met de les*

*wacht na de les buiten de kleedkamers op zijn zusje*

*stuurt zijn beste vriend een berichtje, ‘Wat zijn de plannen voor vanavond?’*

*‘Ik heb afgesproken met Dominik.’*

*‘Alweer? Moet ik jaloers worden?’*

*‘Waarom zou je jaloers zijn? Omdat ik een echte man heb gevonden die me vreselijk goed neukt?’*

*‘Precies daarom, dank je me af?’*

*‘Jij en ik zijn beste vrienden, Dom is mijn seksgod.’*

*gromt, ‘Stuur me een foto van je lul, nu. Dan vermaak ik me daar vanavond wel mee.’*

*‘Vraag het eens netjes en lief?’*

*‘Wil je me alsjeblieft een foto sturen van mijn favoriete lul?’*

*grinnikt, gaat snel even naar de toiletten en maakt in een wc-hokje een foto van zijn lul in slappe toestand en verstuurt deze, ‘Hij is nog niet wakker.’*

*‘Desalniettemin lekker.’, is zichzelf al flink aan het aftrekken*

*‘Veel plezier ermee, schat.’, stuurt de foto ook naar Dominik*

*‘In de toilethokken hier? Serieus? Chloe staat naast me, ze is jou zoek.’*

*‘Ik ben me niet aan het aftrekken. Het is gewoon een herinnering voor het geval je vergeten bent hoe hij eruit ziet.’, verlaat het hokje weer als alles netjes opgeborgen is en gaat naar de kleedkamers*

*‘Jouw ding vergeet ik niet, maar toch bedankt. Vanavond maak ik hem stijf voor je.’*

*‘Ik kijk er enorm naar uit.’, stuurt ook nog een bericht naar Simon, ‘Si, waarom ben je opeens zo stil?’, komt aan bij de kleedkamers* “Hey Chlo, laten we gaan.”

*maakt een filmpje van hoe hij zich aftrekt en stuurt deze naar zijn beste vriend*

*stond al even te wachten op haar broer* “Waar was je?”

*bekijkt het filmpje niet meteen* “Ik moest nodig naar de wc, niets aan de hand. Zullen we vertrekken?”

*knikt hevig* “Laten we naar huis gaan!” *zwaait nog even naar haar leraar*

*gaat met zijn zusje naar de auto, ziet het filmpje* “Fuck, Si, zo sexy.’*

*ligt uit te hijgen, ‘Zeker dat je niet even langs kunt komen?’*

*‘Nee, ik heb een limiet van één fuckbuddy per dag ;).’*

*‘Morgen dan? Het is te lang geleden.’*

*‘We zien wel, als Dominik nog wat van me over laat’*

*gromt, legt zijn telefoon weg, vindt deze obsessie met Dominik maar niets*
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: DE VOORGESCHIEDENIS

Bericht door Joyce » 02-09-2022 22:55

Arnold & Dominik - 17 oktober 2020

*maakt zich in de avond klaar voor zijn afspraak met Dominik en verschijnt om tien minuten na tien aan diens deur, belt aan*

*opent de deur, grijnst naar zijn gast* “Fashionable late?”

“Natuurlijk, anders wist je dat ik hier al sinds negen uur zit te wachten.”

*laat Arnold binnen, sluit de deur achter hem* “Dan kan je vast en zeker wat te drinken gebruiken. Waar heb je zin in?”

*trekt Dominik naar zich toe en kust hem hard*

*kust Arnold maar al te gewillig terug, legt zijn handen op zijn billen* “Slaapkamer?”

*knikt, pakt Dominik zijn hand en loopt samen met hem naar de slaapkamer, begint aan de jongeman zijn kleren te sjorren*

*duwt Arnold op bed wanneer deze aan zijn kleding sjort* “Wil je mijn hele kledingkast ruïneren?”

“Absoluut. Je bent veel te lekker om kleren te dragen.”

“Dus ik moet naakt over straat?”

“Ja.” *grijnst, opent de broeksluiting en grijpt Dominik zijn lul vast*

*kreunt*

*begint Dominik af te trekken, laat hem los zodra hij hard is*

“Hoe wil je genomen worden? Moeten we je nog voorbereiden?”

“Kijk maar.” *heeft een buttplug in*

*kruipt op bed, draait Arnold om zodat deze op zijn buik ligt, trekt zijn broeken naar beneden, ziet de plug en vloekt binnensmonds*

*grijnst, kijkt achterom* “Bevalt dit aanzicht je?”

*streelt over Arnold zijn rug, kijkt hem met een geile blik aan*

“Nou, komt er nog wat van?” *wiebelt met zijn kontje*

“Heb ik toestemming hem eruit te halen?”

“Als je hem vervangt voor iets beters.”

“Wat is er nou beter dan deze plug? Zo sexy.”

“Ik zal hem de volgende keer weer dragen, goed?”

“Niet deze plug, ik wil dan een ander.”

*knikt* “Beloofd.”

*trekt de plug uit Arnold zijn kont, doet een jasje om en steekt zijn geslachtdeel er vervolgens in, kreunt genietend, keek hier al uren naar uit, begint te stoten*

*kreunt mee* “Het echte ding voelt altijd zoveel beter.”

“Jij voelt zo lekker. Je bent lekker.” *hapt naar Arnold zijn oor*

“Je bent een heel welkome gast in mij. Ga harder, fuck.”

*gaat harder, stoot ritmisch, gromt genietend* “Ik pas perfect..”

*kreunt, is niet in staat nog langer te antwoorden*

*stoot hard, neukt voor een langere tijd met de jongeman, brult het uit wanneer het orgasme komt*

*brult met Dominik mee, ligt helemaal te trillen door de intensiteit van zijn orgasme*

*trekt zich uit Arnold terug, draait zich op zijn rug en hijgt uit* “Shit, dat was goed..”

“Zeg dat wel.” *draait zich op zijn zij, kruipt tegen Dominik aan*

*legt zijn armen om Arnold heen, knuffelt lekker loom met hem* “Je bent een beest in bed..”

“Zegt degene die mij net kapot geneukt heeft.”

“Schuldig. Je maakt het beest in me los.”

“We brengen het beste in elkaar naar boven in bed.”

“Je moet vaker langskomen.”

*glimlacht, schudt zijn hoofd* “Ik heb een regel. Drie keer is het maximum. Daarna wordt het te serieus.”

“Oh.” *staart naar het plafond*

“Dus tenzij je van plan bent met me te trouwen, is de volgende keer de laatste keer.”

*reageert niet, streelt over Arnold zijn rug*

*geniet van de liefkozingen*

*drukt een kus op Arnold zijn voorhoofd, gaapt* “Nog één keer.”

*gaapt ook, want gapen is nou eenmaal aanstekelijk* “Ja, nog één keer.”

“Ik vind dat maar niets.”

“Waarom niet?”

“Omdat het dan afscheidsseks wordt”

“Ja, heel erg goede afscheidsseks om nooit meer te vergeten.”

*sluit zijn ogen* “Goed, dan doen we dat.”

*gaat bovenop Dominik liggen, kust loom zijn hals en borstkas*

“We moeten nog heel wat bladzijdes van ons boek afwerken.”

“Dat klopt, heel erg veel. Wat stel je voor?”

“We gaan het nooit af krijgen. Jij moest vannacht vroeg weg? Een afspraak?”

*knikt* “Ik heb morgen een bezichtiging van een potentieel eigen stekje op het programma staan.”

*kijkt Arnold aan* “Vestig je je hier?” *weet van Chloe dat haar broer ergens anders woonde, ver weg*

“Ik blijf voorlopig hier, tot ik mijn volgende stap heb bedacht. Thuis wonen is niet echt mijn ding meer dus daarom zoek ik een eigen appartement voor een tijdje.”

“Dat gaat Chloe geweldig vinden. Ze miste je.”

“Ik heb haar ook gemist.”

*heeft wat extra aandacht besteed aan Chloe de laatste maanden, omdat ze het heel zwaar had en haar moeder haar door haar eigen verdriet niet zo goed kon opvangen*

“Het spijt me van jullie vader. Gecondoleerd.”

“Dankjewel.” *glimlacht zwakjes, had zelf een lastige relatie met zijn vader waardoor hij uiteindelijk uit huis ging*

*zoekt figuurtjes in het plafond* “Ballet is Chloe haar uitlaatklep geworden, meestal zijn dat de beste danseressen.”

“Meestal? Beledig je mijn zusje nou?” *grinnikt, weet best dat het zo niet bedoeld is* “Ze is heel getalenteerd en ook zeer tevreden van jou als trainer.”

*glimlacht zwakjes, gaapt* “Ik zou haar niet durven beledigen.”

“Zal ik maar naar huis gaan, met al dat gapen?” *grinnikt, vindt het niet erg om hier gewoon te liggen maar wilt zich niet te erg hechten aan Dominik*

“Wil je graag naar huis?”

*haalt zijn schouders op* “Ik lig wel lekker, maar ik wil geen last zijn.”

“Je bent geen last, je bent goed gezelschap.”

“Oké, dan blijf ik nog even.” *grijnst, streelt over Dominik zijn buik*

“Wil je zo nog een ronde?”

*knikt* “Ja hoor.”

“Wat een enthousiasme.” *grinnikt*

*steekt zijn tong uit, likt over Dominik zijn wang*

“Je bent net een puppy.”

*gromt* “Absoluut niet. Puppy’s zijn schattig. Ik ben sexy.”

“Ik vind je anders behoorlijk schattig.”

*kruipt bovenop Dominik, kijkt hem streng aan* “Dat neem je terug.”

“Nee, ik neem helemaal niets terug.” *grijnst uitdagend*

*pakt Dominik zijn beide tepels vast en knijpt er in* “Neem. Het. Terug.”

*kreunt goedkeurend* “Meisjes knijpen.. en schattige jongens..”

*bijt hard in een van de tepels*

*kreunt in pijn* “Voorzichtig.”

“Schattige jongens zijn niet voorzichtig.” *bijt ook in de andere tepel, weliswaar iets minder hard*

*kreunt nogmaals* “Arnold.. Ben jij een bijtertje?”

“Alleen als mensen dat verdienen door leugens te vertellen, net zoals jij.” *kijkt Dominik uitdagend aan*

“Ik vertel geen leugens. Ik vind jou aandoenlijk.”

“Nietes.” *grijpt Dominik zijn lul vast*

*kreunt van de pijn* “Niet knijpen.”

*begint Dominik af te trekken, versnelt meteen*

*wordt hier toch wel door overvallen, stoot mee, kreunt genietend*

*laat Dominik net zo plots los als dat hij ermee begon*

*opent zijn ogen en staart verdwaasd naar de ander*

*grijnst duivels*

“Verdomme!”

“Wat is er, Dom?” *kruipt achteruit op bed buiten bereik*

*kruipt achter Arnold aan* “Kom hier.”

*staat op en blijft buiten bereik, is niet van plan zich zomaar te laten vangen*

*springt op en rent achter Arnold aan om hem te vangen*

*rent de kamer uit, gaat de hele studio door, vindt dit spelletje wel leuk*

*weet Arnold na tien minuten bij de arm vast te grijpen, duwt hem tegen de muur* “Gotcha.”

*lacht wanneer hij gevangen wordt, kijkt Dominik aan* “Wat nu?”

“Nu ga je verder met waar je mee begonnen was.”

“Wat als ik weiger?”

“Dan zet ik je nu buiten, in de stromende regen.”

*schudt zijn hoofd* “Je zou niet durven.”

“Wil je me uittesten?”

“Hmm, nee. Ik wil je pijpen.”

“Waar wacht je dan op?”

“Nergens op.” *gaat op zijn knieën en neemt Dominik direct in zijn mond*

*legt zijn handen op Arnold zijn achterhoofd en begint mee te bewegen*

*neemt Dominik diep in zijn mond*

*kijkt naar beneden, gromt* “Arnold..?”

*kijkt op naar Dominik met vragende ogen*

“Doorgaan.” *grijnst speels*

*steekt zijn middelvinger op naar Dominik, waarna hij nog een tandje bij zet*

*geniet volop, geeft een waarschuwing wanneer hij dichtbij is*

*blijft doorgaan, kneedt in Dominik zijn ballen*

*komt tot een heerlijk hoogtepunt*

*slikt Dominik zijn zaad gretig door, likt zijn lippen af*

“Is het lekker?”

“Heel erg, wil je proeven?”

*trekt zijn neus op* “Nee bedankt.”

*lacht zachtjes, komt terug overeind*

*trekt Arnold in een omhelzing, kan het niet laten* “Eigenlijk had je je plug in moeten hebben tijdens die blowjob.”

“Waarom? Zodat ik langs twee kanten gevuld ben?” *laat zich knuffelen, geniet er al te erg van*

“Ja, omdat dat sexy is.”

“Was ik niet sexy genoeg?”

“Je was wel sexy, maar het had nog sexyer gekund.”

*rolt met zijn ogen, geeft Dominik een duw* “Klootzak!”

*geeft Arnold een duw terug* “De volgende keer doen we het met plug, ja?”

“Vooruit dan maar. Met een andere plug.”

“Voor de laatste keer.”

*knikt* “Voor de allerlaatste keer.”

“Blijf je vannacht hier?”

*kijkt inschattend naar Dominik* “Waarom wil je dat ik hier blijf?”

“Omdat het stormt en het niet veilig is nu naar buiten te gaan?”

“Natuurlijk, mag ik op de bank?”

“Wil je niet bij me in bed?”

“Ik wil je niet tot last zijn.”

“Tot last? Ben je gek?” *tilt Arnold over zijn schouder heen en loopt naar de slaapkamer*

*slaakt een gilletje, lacht wanneer hij terug neergezet wordt, drukt zijn lippen op die van Dominik*

*duwt Arnold op zijn rug op bed en kruipt bovenop hem om eens goed met hem te kussen*

*zoent Dominik passievol terug, geniet enorm van deze intimiteit, zou hier best aan kunnen wennen*

*trekt zich terug wanneer hij een adempauze nodig heeft, staart verwilderd naar Arnold*

*kijkt met een intense blik naar Dominik, voelt enorm veel emoties en kriebels*

“Doe je echt niet aan de toppositie?”

“Dat heb ik nooit gezegd. Ik doe wel eens top. Wil je dat?”

“Ja, ik wil je op alle mogelijke manieren gehad hebben, anders krijg ik je niet uit mijn kop.”

*grijnst* “Nou, dan regelen we dat. De volgende keer.”

“De volgende keer pas?”

“Ja, ik ben moe.” *gaapt om zijn punt extra te benadrukken*

“De vorige keer was je anders niet moe te krijgen.”

“De vorige keer spraken we rond de middag al af.” *steekt zijn tong uit* “Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig als ik morgen een goede indruk wil maken op mijn mogelijke huurbaas.”

“Neem je je plug mee?”

*lacht zachtjes* “Nee, die laat ik wel even hier.”

“Waarom? Daar kan je juist een indruk mee maken!”

“Ja, de indruk dat hij me mag neuken voor korting op de huur.”

“Mag hij dat niet?”

“Absoluut niet. Tenzij hij eruit ziet als jou.”

“Vind je me zo lekker?”

“Je bent behoorlijk lekker ja.”

*trekt Arnold tegen zich aan, sluit zijn ogen*

“Slaap lekker, Dom.” *pakt zijn telefoon en stuurt nog een bericht naar Simon, ‘Welterusten Si’, sluit zijn ogen en valt al snel in slaap*

“Welterusten.” *valt ook al snel in slaap*

*‘Slaapzacht Arnold, ben je oké?’*

*reageert niet op het bericht aangezien hij in slaap gevallen is, slaapt heerlijk in Dominik zijn armen*
Plaats reactie