Happy Birthday!

<3
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Happy Birthday!

Bericht door Joyce » 24-08-2019 21:15

Zaterdag, 09:15 pm

Zijn hoofd rustte op Casper zijn borst. De armen van de jongeman lagen om hem heen. Ze lagen nu al een tijdje zo, nagenietend van de avond. Zijn eerste keer had niet lang geduurd. Hij was belachelijk snel klaargekomen. Gelukkig werd hem dit niet kwalijk genomen. Het was normaal als hij zijn geliefde mocht geloven. Na de eerste keer hadden ze precies op deze manier bij elkaar gelegen. Ze hadden pizza besteld als avondmaal en na de pizza waren ze voor een tweede ronde gegaan als toetje. Die tweede keer had langer geduurd, maar was nog niet van een lengte om over naar huis te schrijven. Daar ging het echter niet om. Zolang ze genoten hadden, was het goed en genoten hadden ze zeker. Dat deden ze nog steeds.
Glimlachend hief Levi zijn hoofd op. “Ik ben blij dat ik mijn eerste keer aan jou heb gegeven. Het is iets dat ik nooit zou vergeten.” zei hij zacht. Het kwam recht uit zijn hart en hetzelfde leek te gelden voor de reactie die hij kreeg. “Ik ook.” De stem van Casper was hees, wat het zoveel mooier maakte. Hij stak zijn hand uit en streelde met zijn wijsvinger over de jongeman zijn wangen. De korte haartjes prikten tegen zijn vinger. Het moment was perfect.
“Betekent dit dat we samen zijn? Dat we een relatie hebben? Ik zou namelijk heel graag een relatie met je hebben.” Verwachtingsvol keek hij op. Nu zou het officieel worden. De vraag was echter of hij het nog vragen moest of dat het vanzelfsprekend was dat ze een setje waren nadat ze met elkaar de liefde hadden bedreven. Hij werd uit zijn lijden verlost, doordat Casper zijn mond opende. “Levi, wil je mijn vriend zijn?” vroeg hij. Levi knikte. “Ja, ik wil.. Mag ik dan weer terug bij je slapen? Ik voel me bij jou meer thuis dan bij wie dan ook. Ik wil bij je zijn, helemaal.” Hierop glimlachte Casper. “Ik wil niets liever dan dat.” antwoordde hij en daarmee ging hun leven samen terug van start. Ze hadden een toekomst vol geluk voor zich. De tegenslagen waarmee ze te maken zouden krijgen, zouden ze samen overwinnen.
Plaats reactie