Anders Patel en Eloy Solloway

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Joyce » 27-08-2021 21:39

“Geen geliefdes die op ons wachten. Fel haar echtgenoot is niet in de buurt.” Het lukte hem niet om zijn gezicht volledig in de plooi te houden terwijl hij dit zei. Hij had een sterke mening over de situatie rondom het huwelijk van zijn zus, maar hij was zich ervan bewust dat hij deze beter voor zichzelf kon houden. Het was het enige onderwerp waar Felicia en hij geregeld felle ruzie over kregen. Het was een gevoelige kwestie, waar binnen de buurt flink over geroddeld werd. Vroeg of laat zouden hun nieuwe buren het ook te horen krijgen. Het was dan nog maar de vraag of ze nog eens uitgenodigd werden voor een etentje.
Zijn vertrokken gezichtsuitdrukking verdreef hij door zich te focussen op een makkelijker onderwerp. Zijn eigen liefdesleven. “Ik ben net terug vrijgezel. Mijn laatste relatie was echter niet heel geweldig. Of nouja, niet alle aspecten waren geweldig. De seks was waanzinnig, maar op ieder ander gebied waren we totaal geen match. Het was leuk zolang het duurde.”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Brenda » 27-08-2021 21:46

Felicia haar echtgenoot. Er bleek dus een echtgenoot te zijn, maar er was nog geen woord over gesproken deze avond. Daar zat ongetwijfeld een heel verhaal achter, maar Anders wist dat het onbeleefd zou zijn om ernaar te vragen. Ze leerden elkaar nog maar net kennen. Het was niet dat hij heel het onvruchtbaarheidsverhaal zomaar op tafel gooide tegen eender wie, dat zou ook ongepast zijn.
“Dat is jammer om te horen. Seks is belangrijk… Maar inderdaad niet het enige wat belangrijk is in een relatie.” Onwillekeurig vroeg Anders zich af of Eloys ex een dame of een heer was, maar die vraag besloot hij niet te stellen. Het was ook weer een beetje te straightforward om te vragen. Anders duwde zijn sigaret uit en keek Eloy kort aan. De jongeman had hem echt volledig in de ban.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Joyce » 27-08-2021 21:54

“En de relatie daarvoor was al helemaal puinhoop. Hij was een jaar of vijftien ouder dan ik. Hij was getrouwd en hij zat nog volledig in de kast. Zonder enige plannen om er ooit uit te komen. Oh, en hij had kinderen. Bij twee verschillende vrouwen. Ja, dat was helemaal wat. Niet mijn beste besluit om daarvoor te gaan. Ik ben er niet trots op. Maar opnieuw.. Ook met hem was de seks daadwerkelijk geweldig. Ik kan denk ik wel concluderen dat seks in mijn relaties nooit een probleem is geweest. Al die andere aspecten van een relatie echter.. Dat zat geloof ik nooit echt goed. Best wel triest, denk je niet? Een relatie zou om zoveel meer moeten gaan dan seks. Zou er iets mis met mij zijn?”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Brenda » 27-08-2021 22:10

Hij. Eloy was gay. Of op zijn minst biseksueel. Fuck, dat maakte het niet makkelijker om deze crush te onderdrukken… Maar de verhalen die Eloy hem vertelde, brachten Anders wel weer met twee voetjes op de grond. De jongeman was misbruikt geweest. Een man die nooit van plan was geweest om met Eloy te showen… “Nee, er is niets mis met jou. Er is iets mis met de mannen die jij tegengekomen bent in jouw leven.”
Anders pakte voorzichtig Eloys hand vast en kneep erin. “Je verdient iemand die zichzelf iedere dag gelukkig prijst dat hij jou de zijne mag noemen. Iemand die de hele wereld trots verteld dat jullie samen zijn.” Voorzichtig liet hij de hand van Eloy uit de zijne glijden. “Soms duurt het helaas even voordat je iemand tegenkomt die geschikt is, die waardig is. Er lopen veel klootzakken rond in de wereld.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Joyce » 27-08-2021 22:20

De woorden van Anders gaven Eloy een warm gevoel. Het was niet zo dat hij een enorm trauma over had gehouden aan zijn mislukte relaties. Toch deed het hem wat om uit de mond van een vrijwel onbekende te horen dat het niet aan hem lag, dat degenen die hem zo behandeld hadden simpelweg klootzakken waren. Hij glimlachte dankbaar. "Dat is erg aardig van je om te zeggen. Dankjewel. Het spijt me. Het was echt niet mijn bedoeling om jou hiermee lastig te vallen. Maar goed, het moreel van het verhaal is dat ik een slechte smaak in mannen heb." Hij lachte toen hij zich realiseerde wat hij opnieuw aan het doen was. "En ik ben geneigd de schuld bij mezelf te leggen."
Plaats reactie