Anders Patel en Eloy Solloway

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Brenda » 27-08-2021 20:54

Het oncomfortabele, awkward gevoel leek maar niet weg te willen trekken. Anders voelde zich de hele avond op zijn ongemak. Hij had immers behoorlijk expliciete gedachten gehad over de jongeman die nu zijn buurman bleek te zijn… En ze hadden een school bezocht zonder een kind te hebben, wie deed nou zoiets? Het was echt een wonder dat Felicia en Eloy het zo naar hun zin leken te hebben. Maar Melanie was dan ook de perfecte gastvrouw aan het spelen. De beste versie van zichzelf. Zo nu en dan betrapte Anders zich erop dat hij naar Eloy zat te staren, want de jongeman was nog steeds een prachtige verschijning die veel dingen in hem losmaakte… Anders schraapte zijn keel. “Ik ga even buiten roken,” zei hij, waarna hij naar de tuin liep om een luchtje te scheppen.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Joyce » 27-08-2021 21:03

Een minuut of vijf nadat Anders naar buiten vertrokken was, richtte Felicia zich op hem. Het was al aan de late kant en Harry was nog steeds buiten aan het spelen met een bal. De vraag van zijn zus of hij het jochie naar bed wilde sturen, verraste Eloy niet. “Ik hoor het al. Ik ben te veel hier. Dag hè.” antwoordde hij met een speelse knipoog, waarna hij zich naar buiten begaf. Hij besloot dat het geen kwaad kon om zijn neefje nog even uit te dagen voor een klein duel. Een duel van het halfuur, waar hij zich volledig in uitleefde. Nadien stuurde hij de jongen naar bed en voegde hij zich ietwat bezweet bij Anders. “Genoten van het wedstrijdje?”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Brenda » 27-08-2021 21:09

De sigaret tussen zijn lippen leek zijn zenuwen ietwat te kalmeren. Hij kon dit overleven. Melanie kennende, zouden er nog veel meer etentjes met de buren volgen. De volgende keer zou het makkelijker worden, toch? Iedere keer zou het iets makkelijker zijn om zijn verlangen naar El…
Fucking, motherfucking hell. Zijn buurman wilde hem echt tot waanzin drijven. Vol ontzag keek Anders toe hoe Eloy achter een bal zat te rennen met Harry. De twee hadden de grootste pret samen, het was een leuk ding om te zien. Eloys spieren waren duidelijk zichtbaar… Anders rookte twee sigaretten na elkaar op.
“Ja… Dat was… Erg amusant. Jullie zijn duidelijk heel close.” Anders was ondertussen aan zijn derde sigaret begonnen. Melanie haatte het dat hij rookte. Anders kon het gewoon niet afleren, het hielp tegen de stress. “Dus… Beviel het eten je? Zonet? Melanie kan best aardig koken…”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Joyce » 27-08-2021 21:20

Het wedstrijdje met Harry was behoorlijk intens geweest. Ze waren beiden vreselijk fanatiek en dat kwam tijdens het voetballen tot uiting. Eloy had daardoor nog een moment nodig om op adem te komen. De rook die van de sigaret van zijn nieuwste buurman af kwam, was hierbij een stoorzender. Het waaide in zijn gezicht. Vandaar dat hij om Anders heen stapte. Zo stond hij aan de juiste kant en waaide de rook van hem weg. Tevreden leunde hij tegen de muur.
“Best aardig? Je doet haar tekort. Ze is een geweldige kok. Het eten was heerlijk. We hebben zonder twijfel genoten. Al moet ik eerlijk zeggen dat we ons toch wat.. ongemakkelijk voelden. Fel en ik. Waren we geen last? Ik kan me voorstellen dat jullie je de eerste avond in jullie nieuwe huis anders hadden voorgesteld. Als je begrijpt wat ik bedoel.” Een suggestieve knipoog volgde. Nieuwe huizen hoorden ingewijd te worden.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Anders Patel en Eloy Solloway

Bericht door Brenda » 27-08-2021 21:25

“Oh... Nee, jullie waren zeker geen last. Het is leuk om onze buren te leren kennen, zeker aangezien we van plan zijn om hier nog jaren te blijven wonen. We hadden niet… Dat soort plannen.” De knipoog belandde op een zere plek. Seks was geen vrijwillige activiteit meer. Het was altijd een moetje. Het was mechanisch. Geen passie, geen liefde. Erin en eruit. Vroeger hadden ze hun eerste appartementje samen wel ingewijd met een romantische avond… Dat leek een heel leven geleden. Anders inhaleerde diep.
“Ik hoop dat we jullie van geen plannen hebben gehouden? Geen geliefdes die nu vol smart zitten te wachten op een woord van jullie nadat de nieuwe buren jullie de hele avond gegijzeld gehouden hebben?” Het was een subtiele manier om te polsen naar Eloys relatiestatus.
Plaats reactie