Jamie Thompson en Seth Hamilton

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 28-04-2019 11:56

Terwijl hij met Jamie praatte, ging hij aan de slag met hun avondeten. Zijn maag begon te knorren van de honger. Hij maakte spaghetti voor hen, de saus was niet heel bijzonder waardoor hij niet te veel werk zou hebben om het te maken. Hij fronste lichtjes toen Jamie teleurgesteld reageerde op het idee een strandwandeling te maken, maar toen het bed ter sprake kwam, snapte Seth het meteen. Seth deelde een plaatsje met een bed in de ranking waarvan Jamie het meest hield, iets waar hij vrede mee had. “Deal, het wordt maar een korte wandeling,” beloofde hij, waarna hij twee borden voor hen opschepte. “Laten we op het terras gaan zitten.”
Op het terras had Seth de tafel al een beetje netjes aangekleed met bestek en kaarsjes, die hij nu dan ook aanstak met een lucifer. Gelukkig stond er niet te veel wind, anders was het hem nooit gelukt om het lontje van de kaars aan te steken. Seth at rustig zijn portie op, keek ondertussen van de zee naar Jamie en andersom. Het was zo fijn om hier te zijn met zijn lief… Dit weekendje was echt een goed idee van hem, al zei hij het zelf. Een beetje tijd voor zijn tweeën was nooit verkeerd.
Na het eten zette hij hun borden in de keuken bij de afwas en ze konden het strand op. Seth trok zijn schoenen uit zodat hij met zijn tenen in het zand kon. Hij had een beetje een haat-liefde behouding met het zand, want nu vond hij het heel prettig om erop te lopen, maar straks in bed zou hij het minder aangenaam vinden dat er zandkorrels tussen de lakens kwamen te zitten. Tijdens de wandeling had hij Jamies hand vastgepakt en praten ze zachtjes over vanalles en nog wat.
Na een kwartiertje gelopen te hebben, ging Seth even zitten in het zand en trok Jamie tussen zijn benen in zodat hij zijn lief kon knuffelen. Samen keken ze naar de golven. Seth sloot even zijn ogen en snoof de heerlijke zeelucht op, vermengd met een vleugje Jamie. Hij drukte een paar kussen in Jamies nek. “Ik ben zo gelukkig dat ik hier kan zijn, samen met jou… Je bent echt geweldig. Mijn Jamie, ik hou van jou.”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Jamie Thompson en Seth Hamilton

Bericht door Joyce » 25-06-2019 19:05

Het avondeten en de strandwandeling, beiden waren romantischer dan Jamie verwacht had. Zijn geliefde Seth was normaalgesproken niet zo romantisch ingesteld en dat was iets dat hij meer dan prima vond. Deze trip leek echter in het teken te staan van romantiek en stiekem vond hij dat wel heel erg leuk. Het maakte hem zenuwachtig, het gaf hem het gevoel dat er iets groots stond te gaan gebeuren. Misschien ging Seth wel op één knie gaan op zijn verjaardag. Oké, nee, nu moest hij niet gaan overdrijven, maar er was wel degelijk iets speciaals aan de hand, dat voelde hij namelijk aan alles. Het was nu enkel nog de vraag wat het was.
“Ik hou ook van jou, Seth.” Hij legde zijn handen op zijn vriend zijn bovenbenen en leunde genietend nog wat meer naar achteren toe. De kussen in zijn nek maakte hem aan het spinnen als een kat. Wat voelde het fantastisch om op deze manier lief te worden gehebd. Eindelijk had hij zijn plaats op de wereld gevonden. Kijken naar de toekomst was niet zo eng meer, nu hij iemand had waarmee hij voor de rest van zijn leven samen wilde zijn. Het was zo geruststellend om de liefde van je leven te hebben gevonden en te weten dat alles goed zat.
Verlangend naar innig contact tussen hun lippen draaide hij zijn bovenlichaam een slag en sloeg hij een arm om Seth zijn hals heen. Hongerig duwde hij hun lippen op elkaar. Met zijn tong vroeg hij vrijwel direct om toegang, eenmaal hij deze gekregen had ging hij op onderzoek uit in de mond van zijn geliefde. Gedurende de kus draaide hij zich volledig om en duwde hij zijn partner naar achteren, zodat deze op zijn rug kwam te liggen op het zand en hij bovenop hem kon kruipen. Zijn handen gleden zonder toestemming te vragen onder Seth zijn shirt. Zijn vingers streelde de jongeman zijn buik, terwijl hun tongen een vurig spel met elkaar speelden.
Uiteindelijk trok hij zich hijgend terug. “Wat.. ben je.. van plan? Op mijn verjaardag? Je bent volgens mij iets groots van plan. Ik wil weten wat het is.” Met grote nieuwsgierige ogen keek hij zijn geliefde aan. “Ga je mij mijn maagdelijkheid afnemen, is dat het? Heb je dit hele romantische uitje gepland, omdat je me mijn puurheid wil afnemen op mijn tweeëntwintigste verjaardag?” Hij lachte zachtjes, nu hij het hardop gezegd had, voelde het plotseling als een realistische mogelijkheid. “Ik wil mijn maagdelijkheid heel graag aan je geven, hier op het strand, met het prachtige uitzicht op zee..” Zijn hand gleed af naar Seth zijn broeksopening en begon hieraan te frunniken. “Ik heb zin in je, heel veel zin. Mag ik?”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Jamie Thompson en Seth Hamilton

Bericht door Brenda » 06-08-2019 12:54

Zoenen met Jamie was een van zijn favoriete bezigheden. Al was eigenlijk quasi alles wat met Jamie te maken had zijn favoriete bezigheid. Ondanks dat ze nu al een tijd samen waren, was nog steeds alles even fijn en even speciaal. Sprake was sleur was er niet. Ofnouja, ze hadden wel al wat vaste rituelen ontwikkeld, maar Seth had wel nood aan wat structuur dus het was niets abnormaals voor hem. Niets saais.
Tijdens de zoen was hij met zijn rug in het zand beland, hij voelde nu al de miljoenen zandkorrels tegen zijn hoofdhuid schuren. Jamies gedachten over zijn plannen, lieten Seth diep blozen. Het was ongetwijfeld door zijn hoofd gespookt dat dit een goede plek zou zijn om te… Maar hij vond niet dat hij Jamie onder druk moest zetten hiervoor. Het was niet een hoofdzaak voor hem dat ze dit nu en hier zouden doen. Maar als het er op zou uitlopen zei hij zeker geen nee, en hij had ook alles bij wat ze nodig hadden om te kunnen…
Jamie leek er helemaal voor in te zijn om zijn eerste keer op het strand te laten plaatsvinden, maar dit leek Seth niet verstandig, om een heleboel redenen… Daarom pakte hij de handen van zijn lief ook vast om hem tegen te houden. Hij kuste ze zachtjes. “Ik heb ook heel veel zin in jou, echt, maar het strand… Is geen geschikte plaats voor… Het is onhygiënisch en het zand gaat schuren en pijn doen. Ik wil jou een geweldige eerste keer bezorgen, in een heerlijk zacht bed waar we nadien al knuffelend in slaap kunnen vallen, oké?” Hij hoopte zo ontzettend hard dat zijn lief dit niet als een afwijzing zou zien.
Voorzichtig kwam hij overeind, stond op en reikte een hand naar Jamie om hem ook overeind te helpen. Hij begon aan de wandeling naar het huisje, zijn hand streelde zachtjes over Jamies billen. Misschien liep hij wel een tikkeltje sneller dan om de weg hierheen, dat viel niet te ontkennen. Hij had gewoon zo ontzettend veel zin in zijn lief dat de lust het aan het overnemen was… Eenmaal in het huisje vonden ze al snel de slaapkamer, waar Seth zijn grote liefde gepassioneerd begon te zoenen, om de mood die ze eerder op het zand hadden weer opnieuw te creëren. Hun korte onderbreking mocht dit nu niet verpesten, dat zou hij zichzelf nooit vergeven.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Jamie Thompson en Seth Hamilton

Bericht door Joyce » 19-08-2019 20:40

Het strand was geen geschikte plaats om de liefde te bedrijven, onhygiënisch en bovendien pijnlijk door het schuren van het zand. Misschien was dat waar, maar er zaten ook wel degelijk voordelen aan. Het uitzicht op zee, het geluid van de zee en de geur van de zee. Het klonk zo slecht nog niet. Naar zijn mening werden de nadelen opgeheven door de voordelen, maar misschien was dat ook wel zijn onervarenheid die sprak. Het draaide echter hoe dan ook niet enkel om hem. Jamie kende zijn vriend en hij wist hoe belangrijk deze hygiëne en comfort vond. Vandaar dat hij er niet tegenin ging. In een relatie was het geven en nemen.
De weg terug naar het strandhuis gaf hem de kans om na te denken over hetgeen dat op het punt stond om te gaan gebeuren. Des te meer hij erover nadacht, des te zenuwachtiger hij werd. Zijn buik zat vol met nerveuze kriebels en zijn hoofd zat vol met ‘wat als’-vragen. De twijfel sloeg toe. Daarnet was hij er nog zeker van geweest dat hij er klaar voor was, maar nu was die overtuiging even heel ver te zoeken. Ondanks deze aarzeling liet de hand die over zijn billen streek hem niet koud. Hij wilde intiem zijn met deze jongen, maar tegelijkertijd vond hij het doodeng.
Bij aankomst in de slaapkamer herenigde Seth vrijwel onmiddellijk hun lippen. Het was niet moeilijk voor Jamie om zich opnieuw te verliezen in hun wederzijdse passie voor elkaar. Dit keer voelde de kus echter anders dan anders. Het bevatte een belofte voor seks en dat zorgde voor opwinding. Toch lukte het hem niet om zijn angst helemaal los te laten. Achterin zijn hoofd bleef het rondspoken. Op den duur blokkeerde hij erdoor. Zacht duwde hij zijn geliefde een stuk van zich af. Verontschuldigend glimlachte hij. “Zullen we het rustig aan doen, vanavond? Sorry, ik weet dat ik daarnet iets anders suggereerde. Ik vind het toch best wel spannend..”
Gegeneerd liep hij naar de deuren die naar het balkon leidden en gooide deze open. De zoutige geur van de zee kwam hem tegemoet en stelde hem tot op een zekere hoogte gerust. In de verte hoorde hij het ruisen van de zee. De zeebries blies wat zand in zijn gezicht. Het bezorgde hem een heerlijk gevoel. Het was bijna alsof hij nog steeds met Seth op het strand lag te rollenbollen, nu hadden ze echter meer comfort. Het was perfect. Zonder de deuren achter zich dicht te doen, liep hij terug naar het bed. Door de wind kwam er een hoop zand de kamer binnen, maar dat stoorde hem niet. In zijn beleving hielp dat juist mee met de sfeer. Een sfeervolle strandvrijpartij.
Voorzichtig kroop hij op het bed, waarna hij zijn hand naar zijn vriend uit stak. “Laten we met elkaar kussen?” stelde hij voor. Aan de hand trok hij Seth bij zich. “Ik wil hier in alle rust van genieten en dan komt de rest van zelf, toch?” Hij sloeg zijn armen om de jongeman heen om hem nadien te kussen. Niet een korte kus, maar juist een hele lange met af en toe een adempauze om niet te stikken. Op een gegeven moment begon hij zijn geliefde van zijn kleding te ontdoen. Kledingstuk voor kledingstuk. Er was geen haast.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Jamie Thompson en Seth Hamilton

Bericht door Brenda » 05-10-2019 19:29

De zenuwen hingen in de lucht. Seth voelde dat zijn lief nerveus was, en hoe hard hij het ook probeerde onder controle te houden, ook hij begon zenuwachtige trekjes te vertonen. Een naar gevoel klemde rond zijn hart dat hij het zou verpesten. Dat hij de eerste seksuele ervaring van zijn vriend zou laten mislukken waarna de jongen voor altijd dacht aan die vreselijke eerste keer en… God, wat was Seth bang. Het mocht niet falen, het mocht gewoon niet. Het moest geweldig worden. Fantastisch. Perfect.
Jamie leek zijn twijfels aan te voelen, en vermengd met zijn eigen twijfels leek het erop dat zijn vriend besloot afstand te nemen door de deuren van het balkon wagenwijd open te zetten. De zoutige wind voelde goed, maar namen helaas zijn zorgen niet weg. Als een mak lammetje liet hij zich leiden naar het bed, waar ze opnieuw begonnen te zoenen. Het was heerlijk, maar toch bleef er een stemmetje zeuren dat hij vanavond niet goed zou presteren… Alle onzekerheid die hij ooit over zijn bedkwaliteiten had ontwikkeld, borrelde naar boven.
Het was toen ze beiden in enkel hun ondergoed zaten, dat Seth besloot om het stop te zetten. Het ging niet gebeuren, hij voelde het gewoon. Nu doorzetten zou een fout zijn die hij niet kon rechtzetten. “Lieverd… Ik weet dat we… Maar… Kunnen we misschien…“ Seth haalde beverig adem. Hij wist niet of hij dit goed kon brengen zonder Jamie te kwetsen. Hij hoopte van wel. Voorzichtig pakte hij Jamies handen in de zijne en kuste ze beide. “Ik kan dit niet, vanavond, het spijt me. Ik ben zo bang dat ik het verpest, de druk is veel te hoog… Het voelt alsof ik ga stikken…”
Tranen sprongen in zijn ogen. Hij had alles zo goed geregeld, tot in de kleinste details, maar nooit had hij verwacht dat dit zou gebeuren. Hoe erg stelde hij Jamie wel niet teleur door nu af te kappen? “Het spijt me, dit was niet wat ik gepland had voor dit weekendje, vergeef het me alsjeblieft.” Seth legde zijn hoofd tegen Jamies borst terwijl de tranen bleven vloeien. “Wees alsjeblieft niet boos op me… Blijf alsjeblieft bij me…” De ene smeekbede na de andere verliet zijn lippen en er kwam geen einde aan. Het was een heel moeilijk moment voor hen beiden, een heel intense gebeurtenis.
Plaats reactie