Jamie Thompson en Seth Hamilton

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 02-12-2018 18:17

Het was geweldig om te zien hoe Jamie hem steeds meer vertrouwde, hem steeds meer toegang gaf tot zijn lichaam. Een grote stap in iedere relatie, maar zeker in die van hen, aangezien Jamie enorme onzekerheden met zich meedroeg die grotendeels in verband stonden met zijn lichaam. Het lichaam dat niet helemaal mannelijk en niet helemaal vrouwelijk was… Al was dat niet de manier waarop Seth het bekeek. Het was een anatomische manier om te kijken naar Jamies lichaam, een anatomische blik die hij niet had wanneer het over zijn geliefde ging. Het lichaam was gewoon Jamie, niet meer en niet minder dan dat. Seth hield van alles wat er was en alles wat er niet was, het was perfect.
Seth grinnikte zachtjes toen Jamie “vuile” praat probeerde uit te slaan, het was uiterst schattig te noemen. Om Jamie zich niet dieper te laten schamen, besloot Seth er niet op in te gaan en ging hij weer verder met zijn bezigheden. Toen hij het juiste plekje raakte en Jamie nog meer begon te kronkelen, focuste hij zich nog meer hierop en veroorzaakte zo een enorm orgasme bij zijn lief. Seth richtte zich weer op, keek naar zijn geliefde die intens aan het genieten was. God, wat hield hij veel van deze jongen. Hij ging weer naast Jamie liggen zodat hij de jongen in zijn armen kon trekken, terwijl deze nog wat leek na te trillen van alle gevoelens die hij net had ervaren.
“Rust maar uit… Ik regel dit wel even…,” zei hij zachtjes waarna hij zijn eigen onderbroek naar beneden trok. Daarin had immers een duidelijke “tent” gestaan door de opwinding. Hij begon zichzelf te betasten, streelde over zijn gevoelige delen waarna hij zachtjes kreunde. Het voelde niet eens vreemd meer om dit te doen bij Jamie, ze waren zo erg aan elkaar gewend en verkenden rustig elkaars lichaam en wat ze lekker vonden om te doen. Zelfs al had Seth al wat ervaring op dit vlak, alsnog had hij veel te leren. En Seth was een heel leergierig persoon, ook op dit vlak.
Hij omvatte zijn eigen geslachtsdeel en begon eraan te trekken, ondertussen legde hij zijn hoofd in Jamies nek zodat hij hier nog zachtjes kon kussen en bijten. Zelfs al was hij met zichzelf bezig, hij wilde Jamie betrekken in zijn genot, ook al was het maar op een onrechtstreekse wijze als deze. Het was Jamie die hem had opgewonden, door al zijn kreunen en zijn sexy schattigheid. Seth begon steeds heviger te hijgen, het moment werd intenser en zijn hand werd steeds sneller tot het moment daar was. Hij spoot zijn zaadjes over Jamies buik heen, een langgerekte, gesmoorde kreun liet hij los in Jamies nek.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 02-01-2019 17:43

Nog nauwelijks bekomen van zijn eigen hoogtepunt, werd hij opnieuw bedolven door een seksuele spanning. Dit keer kwam de spanning niet uit zijn lichaam voort, maar uit dat van Seth. Zijn geliefde was zichzelf aan het bevredigen en terwijl hij dit deed, drukte hij zich verlangend tegen hem aan. Het zorgde ervoor dat Jamie overspoeld werd door warmte. Een gevoel van warmte dat enkel toenam, toen hij de lippen en de tanden van zijn vriend in zijn hals voelde. Hij streelde zacht door de haren van zijn metgezel heen.
De hand van Seth bewoog steeds sneller en daarmee werden ook zijn gezichtsuitdrukkingen intenser. Bovendien nam het gehijg van de jongeman toe. Sabbelend op zijn onderlip keek Jamie toe. Hij wist niet wat hij zag. Hoe zijn grote liefde te werk ging, het was zo opwindend en tegelijkertijd ook zo mooi. Zijn blik gleed langzaam af naar het harde geslachtsdeel dat tegen zijn zij aanprikte. Net toen hij zich realiseerde dat er al wat voorvocht op zijn buik drupte, volgde er een explosie van sperma. Het was de allereerste keer dat hij zoiets aanschouwde. Het benam hem de adem. Het lichaam van Seth stuiptrekte tegen het zijne aan en het was de beste sensatie ooit.
“Gaat het?” vroeg Jamie aarzelend, nadat hij enkele minuten gezwegen had om zijn lief de kans te geven om bij te komen van zijn bezigheden. Hij strekte een arm uit naar het nachtkastje, zodat hij een paar tissues kon pakken. Met deze tissues depte hij het sperma van zijn buik af. Echt frisser ging hij zich er niet door voelen, maar dat was slechts een kleine nadelige bijkomstigheid aan iets dat heel goed gevoeld had. “Je was zo.. zo mooi..” zei hij zacht, zichzelf afvragend of dat een raar compliment was. Met een paar schone tissues veegde hij ook wat verdachte vochtige plekjes van het lichaam van zijn vriend weg.
Na deze schoonmaakwerkzaamheden klom hij bovenop Seth zijn schoot en drukte hij zich dicht tegen de jongen aan. Uitputting begon meester van hem te worden, maar hij was niet van plan zich hieraan over te geven voordat hij een belangrijke vraag gesteld had en hierop antwoord gekregen had. Een vraag die zonet bij hem opgekomen was en hem nu niet meer los wilde laten. Het martelde hem. Hij moest het antwoord weten voor hij ging slapen, anders kreeg hij vast en zeker nachtmerries. Slechte dromen die hij niet hebben wilde.
“Seth, gaan we op een gegeven moment ook..” Hij slikte de brok in zijn keel weg. “Gaan we ook.. een keer.. ‘all the way’ gaan?” vroeg hij een tikkeltje verlegen. “Ik bedoel, zou je dat met me willen doen of zit dat er niet in?” Ook nu vroeg hij zich weer af of hij iets raars zei. Was het vreemd om dit aan iemand te vragen? Was het een ongeschreven regel om zulke vragen niet te stellen? “Ik had nooit verwacht zoiets met iemand te willen doen, echte seks om zo maar te zeggen, maar zo met jou.. Het voelt allemaal zo vanzelfsprekend. Ik wil in de toekomst één met jou worden.” In de toekomst, nu nog niet. Hij dacht er nog niet helemaal klaar voor te zijn, maar misschien wel bijna..?
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 02-02-2019 20:55

Het was vreemd en vertrouwd tegelijkertijd om zichzelf te bevredigen in het bijzijn van zijn lief. Heel lang waren ze nog niet “seksueel actief”, maar toch ging het de goede kant op en voelde het goed. Seth voelde zich tenminste goed, en Jamie leek ook te genieten dus het was allemaal mooi en fijn. Het compliment liet hem blozen. “Geen rare, onsexy gezichten?” Vroeg hij, aangezien hij altijd het gevoel had dat zijn hele gezicht verkrampte tijdens de climax en er raar moest uitzien ofzo… Blijkbaar zat hij er dus naast. Hij glimlachte toen Jamie zichzelf begon schoon te maken.
Seth knuffelde zijn lief dicht tegen zich aan nu ze allebei een intens hoogtepunt hadden genoten. Het was fijn om naakt te knuffelen, al zou hij toch zo zijn pyjama aantrekken. Naakt slapen zorgde er immers voor dat hij kou leed, en dan had hij de volgende dag altijd lastig van spierpijn, niet echt aan te raden dus.
De vraag die Jamie hem stelde, kwam een beetje als een verrassing, maar desalniettemin was Seth van plan er een serieus antwoord op te geven. Bij de meeste koppels was seks iets vanzelfsprekend, zelfs bij mensen die nog maagd waren… Maar bij hen zat het natuurlijk iets ingewikkelder in elkaar. Jamie, met zijn lichaam die niet als man geboren was en Seth met zijn eigen complexen en onzekerheden. Zat seks er voor hen in? Als het van Seth af hing wel, en blijkbaar dacht Jamie er ook over na, iets wat hem liet glimlachen.
“Ja. Ik wil niets liever dan met jou één worden. Jou intens laten genieten op weer geheel nieuwe manieren… Maar er zit geen haast bij. Althans niet wat mij betreft. Of het nou volgende week, volgende maand of volgend jaar is. Al hoop ik stiekem wel dat het geen jaar zal duren,” grinnikte hij zachtjes. Hij streelde over de rug van zijn lief. “Ik ben zuinig op je, heel zuinig.”
Aangezien het weer begon af te koelen nu ze stil zaten, pakte hij kleren voor hen beide en kleedde hen beiden netjes aan, zodat ze samen in bed konden knuffelen en rustig in slaap vallen.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 03-02-2019 19:55

Een jaar geleden, 364 dagen om precies te zijn, had Jamie het geweldigste verjaardagscadeau ooit van zijn moeder en zijn zus gekregen. Op de dag zelf had hij dat nog niet ingezien, hij had het cadeau verschrikkelijk gevonden, maar inmiddels wist hij wel beter. Ze hadden hem op zijn eenentwintigste verjaardag een blind date cadeau gedaan. Een blind date die Seth en hem bij elkaar gebracht had. Eigenlijk hadden ze hem dus zijn vriend cadeau gegeven. Misschien was het een beetje een vreemde manier om er tegenaan te kijken, maar indirect was het wel zo. Als ze hem een ander cadeau hadden gegeven, dan was hij nu nog steeds single en eenzaam geweest. Het cadeau mocht dus zonder twijfel als het beste cadeau ooit bestempeld worden.
Seth leek echter plannen te hebben om het verjaardagscadeau van vorig jaar te overtreffen. Eerlijk gezegd dacht Jamie niet dat dat mogelijk was. Toch had hij besloten zijn vriend een kans te geven. Het vieren van zijn verjaardag voor zijn familie had hij hiervoor zelfs een week naar voren verplaatst, zo kon Seth hem op de dag dat hij echt jarig was ergens mee naar toe nemen. Waarheen wist hij niet, maar hij vertrouwde de jongen genoeg om blind mee te gaan. Blind.. Toen hij gezegd had dat hij best blind mee wilde gaan, had hij het figuurlijk bedoeld en niet letterlijk.
“Is dat nou echt nodig?” vroeg Jamie, terwijl hij op de een na laatste traptrede van de trap zat om zijn schoenen aan te doen. Hij keek op naar Seth, die in de hal stond met een blinddoek in de hand. De jongeman was net onverwachts voor de deur verschenen met de mededeling dat ze vandaag al op weg gingen, in plaats van morgen. Morgen was hij pas jarig, en tot aan enkele minuten geleden had hij gedacht dat hij deze vrijdagavond thuis zou zijn. “Kijk, ik vind het niet erg om geblinddoekt te gaan op het laatste stukje van de reis, maar om nu meteen al..” Argwanend keek hij op naar zijn lief. “Of gaan we naar jouw kamer? Is dat je grootse plan? Gaan we mijn verjaardag in jouw kamer vieren en wil je me daarom nu al blinddoeken? Om toch een soort spanning op te bouwen?” Het zou hem niets verbazen als dit daadwerkelijk het plan bleek te zijn. Seth was nou eenmaal van praktische dingen en het vieren van een verjaardag in je eigen studentenkamer was praktisch..
Zijn schoenen waren aan en dus kwam hij overeind van de trap. “Kijk, lieverd, als het inderdaad het plan is om naar jouw kamer te gaan, dan is dat prima, maar dan hoef je me niet te blinddoeken..” Hij schuifelde naar Seth toe en legde zijn armen om de jongeman zijn hals. “Is dit soms je wraak, omdat ik zo stom was jouw eerste verjaardag samen met mij te vergeten?” Hij glimlachte zwakjes. “Toon alsjeblieft genade en breng me zonder blinddoek naar je kamer. Ik zou braaf zijn, mijn straf zonder te klagen ondergaan, maar alsjeblieft geen blinddoek.. Ik wil kunnen zien waar we heen gaan.. Ik smeek het je..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 08-02-2019 12:30

Het verjaardagweekend van Jamie was Seth al enkele weken aan het voorbereiden. Zo had hij zijn tante gevraagd voor het strandhuisje, waar ze zelf regelmatig gebruik van maakte maar ook regelmatig uitleende aan familie of verhuurde aan andere toeristen. De dagen voordien was Seth al naar het huisje gegaan om voorraden in te slaan qua eten, om zeker te zijn dat er niks ontbrak om het weekend perfect te laten verlopen. Jamie had hij zo weinig mogelijk details gegeven over zijn plannen, zo wist zijn lief niet eens dat ze het hele weekend samen weg zouden zijn. Hij had zelfs aan de moeder en zus van Jamie gevraagd of ze zijn weekendtas inpakten voor hem. De perfecte verrassing.
Jamie wilde onderhandelen over het dragen van de blinddoek, begon te raden naar waar ze heen zouden gaan, maar Seth was vastbesloten hun bestemming zo lang mogelijk geheim te houden. “We gaan niet naar mijn kamer, gekkie. Maar waar we wel heen gaan, moet een verrassing blijven, ik sta erop. Alsjeblieft? Je krijgt er geen spijt van, echt niet, je gaat het heerlijk vinden.”
Seth sloeg zijn armen om Jamie heen en drukte een paar kusjes in zijn hals. God, wat was hij gek op de jongeman in zijn armen. De afgelopen maanden – bijna een jaar – waren heerlijk geweest. Zelfs op momenten dat Jamies aanwezigheid een grote afleiding was, zoals tijdens zijn examens. Het leek er niet op dat zijn vriend ooit echt tijd spendeerde aan studeren, terwijl Seth een strak schema had met vele uren studeren tijdens de examens. Dit betekende dat Jamie bij hem op bed lag te slapen of om knuffels lag te smeken, iets wat niet bepaald bevorderend was voor zijn concentratie.
“Het is niet erg dat je mijn verjaardag vergeten bent, ik koester geen wrok tegen je, echt niet,” drukte Seth zijn lief nogmaals op het hart. Hij wist dat Jamie heel erg zat met die situatie, terwijl Seth het al lang vergeven had. Hijzelf had nooit veel groots gemaakt van zijn verjaardag, zijn vrienden en familie stonden er wel altijd op om het te vieren maar wisten gelukkig dat ze het kleinschalig moesten houden. Een lekker etentje en boardgames was meer dan genoeg feest voor hem.
Seth begeleidde zijn lief naar de auto en eenmaal Jamie aan de passagierskant zat, blinddoekte hij zijn lief. “Ik ben zo terug,” zei hij, waarna hij terug naar het huis liep om de weekendtas van zijn vriend overhandigd te krijgen. Hij gaf de moeder van Jamie nog een knuffel nadat ze hen plezier wenste om vervolgens terug naar de auto te lopen. Hij stopte de weekendtas in de kofferbak en kroop vervolgens achter het stuur. “De rit duurt ongeveer een uurtje, wat voor muziek wil je luisteren?”
Plaats reactie