Jamie Thompson en Seth Hamilton

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Plaats reactie
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 30-07-2018 19:15

Het was echt iets voor Jamie om op kerstavond in slaap te vallen, terwijl hij kerst aan het vieren was met zijn schoonfamilie. Eigenlijk was het schandalig. Gelukkig nam niemand het hem kwalijk. Toen hij later die avond door Seth werd wakker gekust om afscheid te nemen van de familie, was iedereen nog even vriendelijk tegen hem als voor zijn ongeplande avonddutje. Ze prezen hem voor zijn boek en knuffelden hem gedag. De intieme manier van afscheid nemen bracht een warm gevoel bij hem teweeg. De avond was meer dan geslaagd.
“Je familie was aardig tegen me.” zei hij als antwoord op de vraag die Seth aan hem stelde. Er waren inmiddels een aantal minuten verstreken, sinds ze in de kamer van de andere jongeman aangekomen waren. Seth was begonnen met zich uitkleden, terwijl Jamie vrijwel direct op het bed gekropen was. De zachte dekens hadden hem hiertoe verleid. Het was niet verstandig, het was tenslotte beter om je eerst voor bed klaar te maken en daarna in bed te gaan liggen, maar goed.. Hij was nou eenmaal niet verstandig. De fout die hij nu beging, was er een die hij wel vaker beging. Blijkbaar was hij hardleers. Genietend rolde hij zich in de dekens.
Het uitzicht leidde hem echter af van de zachtheid van de dekens. Zijn vriend stond nu in het midden van de kamer, halfnaakt. Hij droeg enkel zijn onderbroek. De vlinders in Jamie zijn buik ontwaakten door dit aanzicht. Het leek wel een explosie van kriebels te zijn. “Seth..” zei hij, terwijl hij zijn ogen gefascineerd over de jongen zijn goedgevormde lichaam liet glijden. Hij duwde zichzelf overeind en bevrijdde zich uit de dekens. “Seth..” herhaalde hij. Voorzichtig schuifelde hij naar zijn halfnaakte metgezel toe. Zijn hand legde hij op de blote buik van de jongen, toen hij eenmaal dichtbij genoeg was. “Seth, ik vind je echt knap..” deelde hij mee. Hij legde een arm om de hals van Seth heen en trok hem in een passionele kus.
Op een gegeven moment kwam de kus tot zijn einde. Giechelend trok Jamie zich terug. “Sorry, ik had mezelf even niet meer in de hand.” Hij zette een aantal stappen achteruit. Zijn blik bleef echter op het lichaam van zijn geliefde gericht. “Ik begrijp het niet.” zei hij uiteindelijk. Hij nam plaats op de rand van het bed. “Ik snap niet hoe iemand zoals jij valt voor iemand zoals mij. Het is zo onlogisch..” Hij schudde zijn hoofd. “Waar heb ik jou aan verdiend?” vroeg hij zich hardop af, om vervolgens een hand naar Seth uit te steken. “Kom eens hier.. Ik wil je voelen. Je bent een droom. Ik wil zeker zijn dat je echt bent. Kom hier, alsjeblieft. Laat me je voelen.” Met smekende puppyogen keek hij naar zijn vriend op. “Alsjeblieft, Seth. Ik hunker naar je.. Kom hier. Raak me aan. Kus me.”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 15-09-2018 22:43

“Ze adoreren je, Jamie. Het was liefde op het eerste gezicht, dat zag ik meteen,” zei Seth glimlachend toen Jamie aangaf dat zijn familie aardig tegen hem was geweest. Seth had niets anders verwacht van zijn familie, ze waren allemaal ontzettend aardig, en dat zei hij niet enkel omdat het familie was en je altijd je familie in een positief daglicht zag. Hij was een objectief persoon, dus hij kon wel voorbij dat gegeven kijken. “Volgens mij heb je al een heel grote fanbase nog voordat het boek is uitgegeven… Als het boek wordt uitgegeven.” Mocht hij niet zo moe geweest zijn, dan was Seth waarschijnlijk diezelfde avond nog beginnen met lezen, maar helaas diende dit tot morgen te wachten. Hij wilde zijn volle aandacht en concentratie schenken aan het boek wanneer hij ging lezen, dat had Jamie wel verdiend na alle moeite die hij in het boek had gestoken.
Het verbaasde hem niets dat Jamie in zijn bed kroop, die jongen kon echt de hele dag slapen mochten er geen behoeftes als honger en dorst bestaan, maar wat hem wel verbaasde was dat Jamie er nog relatief snel weer uitkroop. Dit voor een kus, een heel passionele kus. Daar kon Seth natuurlijk geen nee tegen zeggen, hij ging er met plezier op in. Het giechelen wat er achteraankwam zorgde enkel voor meer kriebels in zijn buik. God, wat hield hij veel van deze jongen. Hij was ontzettend gelukkig dat hij Jamie aan heel zijn familie had kunnen voorstellen vanavond, het was allemaal heel goed verlopen. En nu… Nu was het tijd voor een leuke, intieme afsluiter.
Seth ging vlak voor zijn vriend staan, legde een hand op zijn wang en tilde zijn hoofd een beetje op zodat ze elkaar konden aankijken. “Jamie… Je bent prachtig. Echt. Geloof me, ik vertel geen leugens,” zei hij zachtjes, met een glimlach. De eeuwige onzekerheid van Jamie verhelpen was onmogelijk, maar toch probeerde Seth het, in de hoop dat zijn vriend ooit op een dag in de spiegel zou kijken en zag wat Seth allemaal zag… Al zijn schoonheid en goede kwaliteiten. Hij boog voorover zodat hij zijn lippen terug op die van Jamie kon drukken, geen enkele twijfeling was er om aan de wensen van zijn geliefde te voldoen.
Zachtjes duwde hij Jamie achteruit zodat hij op bed kwam te liggen en Seth hing boven hem, nog steeds enkel in zijn onderbroek. Voorlopig zou hij vast niet meer kleren moeten aantrekken, en Jamie moest dringend wat kleren verliezen. Hij trok zijn/Jamies trui uit en wierp deze op de vloer, waarna Jamies broek volgde. Hiervoor stopte hij even de kus, maar drukte wel allemaal kleine, zachte kusjes op Jamies borst en buik terwijl zijn vingers aan de broeksluiting frutselde tot deze open was. Daarna kon hij de broek met gemak uittrekken en hun lippen weer verenigen door omhoog te kruipen. Nu droegen ze allebei evenveel – of beter gezegd even weinig – kleding. Er schoot echter nog een gedachte hem te binnen, waardoor hij de kus weer even stopzette en Jamie aankeek. “Ben je niet te moe? Want ik weet wel dat ze in boeken en films… Op feestdagen… Het doen lijken alsof intimiteit een plicht is… Maar dat is het niet, oké? Als je gewoon wilt knuffelen en slapen dan is dat ook goed,” zei hij zachtjes, waarna hij op zijn lip beet en zijn wangen weer naar het vertrouwde rood verkleurden. Hij wilde gewoon niet dat Jamie dacht dat hij dit verwachtte als een soort van extra, “verplicht” kerstcadeautje of zoiets dergelijks.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 25-09-2018 20:37

Te moe.. Of hij niet te moe was.. Het maakte Jamie nog meer aan het grinniken. Als hij het zich goed herinnerde, en dat deed hij, dan had hij de laatste paar uurtjes van de avond slapend doorgebracht. Het was absurd om te denken dat hij nu te moe was voor wat intimiteit. Als er iemand moe hoorde te zijn, dan was het Seth. Het bleek echter al snel dat het niet vermoeidheid was waar de ander zich zorgen om maakte. Het ging om iets heel anders. Blijkbaar was Seth bang dat hij deze intimiteit als een soort vreemde verplichting zag en voelde de jongeman daarom de noodzaak om hem nog eens op het hart te drukken dat enkel knuffelen ook prima was.
Jamie glimlachte. “Ik wil dit, Seth.” zei hij enkel. Als hij dit niet gewild had, dan was hij daarstraks echt niet uit bed gekropen om zijn geliefde te zoenen en hem te smeken hem aan te raken.. Bovendien had hij zichzelf dan niet zo gewillig laten uitkleden. Het waren allemaal tekenen dat hij dit maar al te graag wilde en toch was Seth daar niet 100% zeker van geweest. Het kon op twee manieren opgevat worden. Aan de ene kant kon Jamie gekwetst zijn, omdat zijn verlangens naar de ander niet serieus genomen werden. Aan de andere kant kon hij deze woorden van Seth opvatten als voorzichtigheid en dat was enkel maar goed. Hij koos er vanzelfsprekend voor om het op te vatten als het tweede. Er was geen twijfel over, het betrof voorzichtigheid.
Het was niet nodig om er nog meer woorden aan vuil te maken. In plaats van iets te zeggen, sloeg Jamie zijn benen om Seth zijn middel heen. Hun intieme zones drukten hierdoor tegen elkaar aan. De dunne stof van hun onderbroeken liet weinig aan de verbeelding over. Alles was te voelen en het was een heerlijke sensatie. Voorzichtig begon Jamie zijn gevoelige deel zacht tegen dat van zijn geliefde aan te bewegen. Hoewel hij behoorlijk onervaren was op dit gebied, ging het allemaal redelijk van zelf. Zijn instinct nam het van hem over. De wrijving die ontstond, hoe vederlicht deze ook mocht zijn, bezorgde hem een hemels gevoel. Hij trok Seth naar zich toe om hem opnieuw passioneel te kussen.
Er gebeurde dingen in de broek van zijn metgezel. Een verandering die onmogelijk onopgemerkt kon blijven. Jamie voelde het. Het was niet mogelijk om het niet te voelen. Het harde geslachtsdeel van zijn vriend prikte tegen zijn gevoelige zone aan en dat zorgde ervoor dat hij instinctief het ritme van zijn bewegingen iets versnelde. Het lukte hem hierdoor niet om de innige kus in stand te houden. Met tegenzin verbrak hij het lipcontact. Hij verborg zijn gezicht in Seth zijn hals, waarna hij zich op zijn bewegingen concentreerde.
“Vind.. Vind je.. dit.. fijn?” vroeg hij. Hij stopte zijn bewegingen kort, waarna hij zijn gezicht uit Seth zijn hals haalde om de jongeman aan te kunnen kijken. “Of.. Of wil je liever dat ik.. iets.. iets anders doe? Als dat zo.. zo is.. Dan mag.. je.. dat best.. zeggen.. Ik heb nog veel.. heel veel.. te leren..” Hij grinnikte ietwat nerveus. “Ik weet eigenlijk.. niet zo goed.. wat ik aan het doen.. doen ben.. Ik doe maar wat.. Voelt het goed..? Geef me instructies, alsjeblieft..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Bericht door Brenda » 26-10-2018 21:14

Het leek er op dat Seth zich helemaal geen zorgen hoefde te maken; Jamie wilde echt nog een beetje friemelen voor het slapengaan. Hij was niet te moe, wat Seth inderdaad had kunnen verwachten met het dutje dat zijn vriend eerder had gedaan. Toch wilde hij altijd voorzichtig zijn met zijn geliefde, Jamie had immers al genoeg ellende meegemaakt in zijn leven door mensen die zijn grenzen en wensen niet gerespecteerd hadden. Zo wilde Seth nooit worden, en hij had het ook niet in zich om zo te zijn. Hij was altijd al voorzichtig geweest, risico’s vermijden was zijn specialiteit geworden.
Wrijving tussen hun gevoelige delen zorgde ervoor dat Seth binnen enkele seconden hard werd, een logische reactie op alle spanning die er tussen hen ontstond. “Heel fijn, blijf doorgaan,” antwoordde Seth een tikkeltje schor toen Jamie hem vroeg of het fijn was. Het was een heel prettig gevoel, maar het verlangen om verder te gaan, was er natuurlijk ook… Seth durfde dit verlangen echter niet goed uit te spreken, niet omdat hij Jamie niet vertrouwde hiermee maar omdat hij zijn vriend niet wilde pushen. Hij wilde het van Jamie zelf horen als hij iets nieuw wilde uitproberen, wat hij dan wilde uitproberen. Uitleggen hoe dat moest, zou Seth zeker doen, zelfs al was het een tikkeltje ongemakkelijk. Tussen hen viel die ongemakkelijkheid al snel weg door het immense vertrouwen dat ze in elkaar hadden.
“Mag ik?” Vroeg Seth toen hij het schuren even stopte zodat hij zijn hand naar de rand van Jamies onderbroek kon verplaatsen. Hij streelde zachtjes boven de rand tot hij toestemming kreeg, zodat hij zijn hand erin kon steken. Het gevoeligste plekje van Jamies lichaam had hij direct gevonden met zijn vingers en hij speelde hier direct mee. Rustig, maar wel met variatie in tempo wreef hij erover. Om Jamie een beetje te smoren drukte hij hun lippen samen in een heerlijke zoen. Hetgeen wat ze nu deden, was de afgelopen dagen nog wel vaker voorgevallen. Het voelde goed aan, vertrouwd. Heerlijk.
Zijn lippen dwaalden opnieuw af, van Jamies lippen naar zijn mondhoek, naar zijn wang, zijn kaaklijn, hals, borst, middenrif, navel… Seth stopte opnieuw even vlak boven de onderbroek van zijn vriend. Een bekende geur hing rond dit gebied, en het wondt hem enkel meer op. Zijn vriend was nat, dat had hij al gevoeld, maar nu kwam er nog een sensatie bij… “Mag ik?” Vroeg hij opnieuw, terwijl hij zijn hand even terugtrok en met beide handen een beetje aan de elastieken band friemelden die de onderbroek op zijn plek hield. Seth wilde zijn vriend helemaal naakt, zodat hij zachte kussen op gevoelige plaatsen kon drukken… En misschien nog wel meer.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Bericht door Joyce » 03-11-2018 21:12

Vertrouwen in elkaar, het was een cruciaal onderdeel van een relatie en bij hen zat dat helemaal goed. Toen Seth om toestemming vroeg voor de volgende stap, twijfelde Jamie geen seconde om deze aan de jongeman te geven. De hand in zijn onderbroek deed hem sidderen van puur genot. De gevoeligste plekjes werden moeiteloos bij hem gevonden. Het bracht hem in een kwetsbare positie, de ander kon op deze manier met hem doen wat hij maar wilde, zich hierover zorgen maken deed hij echter niet. Hij voelde zich veiliger dan veilig. Seth zou hem nooit pijn doen, dat wist hij zeker. Zijn lichaam was in goede handen bij deze jongen.
De afgelopen dagen hadden ze de kans gehad om elkaars lichaam uitgebreid te verkennen en dat hadden ze dan ook gedaan. Veel van de vrije momenten die ze hadden, waren geëindigd onder de lakens. Ofwel om een dutje te doen, ofwel om met elkaar te vrijen. Acht van de tien keer was het voor de eerste optie geweest, maar de andere twee keer was het toch echt om te vrijen en eigenlijk was dat moeilijk om te geloven. Hij had twintig procent van zijn vrije tijd besteed aan het intiem zijn met een uitermate aantrekkelijke jongeman. Een jongeman waar hij ook nog eens zielsveel van hield. Het was heerlijk om zo een diepgaande liefde te mogen ervaren.
Opnieuw werd er om toestemming gevraagd, dit keer voor een stap die helemaal nieuw voor hen was. De lippen van Seth waren nog nooit op dit plekje geweest. Zijn vingers wel, maar zijn lippen niet. Het was een spannend iets. Als de jongen zijn ogen, neus en lippen slechts enkele centimeters verwijderd waren van zijn intieme zone, zouden er dingen opgemerkt worden die anders nooit onder de aandacht gekomen waren. Smaken en geuren.. Het was eng, aangezien Jamie heel onzeker was over dit gedeelte van zijn lichaam. Het was niet zoals het hoorde te zijn. Het rook en smaakte vast en zeker ook niet goed. Desondanks dat knikte hij. Hij was bang, maar hij vertrouwde zijn geliefde met heel zijn leven. "Ja, je mag.." sprak hij met een trillend stemmetje uit. Het was tijd om hun grenzen te gaan verleggen.
Met rode wangen keek hij toe hoe een paar vingers onder het elastiek van zijn onderbroek werden geschoven, waarna zijn onderbroek naar beneden getrokken werd. Nu was hij naakt, terwijl zijn geliefde nog steeds zijn onderbroek droeg. Het maakte hem nog kwetsbaarder dan eerst. Zijn natte geslachtsdeel lag vol in het zicht. Vreemd genoeg voelde hij echter niet de behoefte om zich te verbergen. Sterker nog, hij sperde zijn benen meer open, zodat de toegang tot zijn gevoelige delen groter werd. Hij jammerde op het moment dat Seth terug in zijn eerdere positie kroop en zijn lippen naar de natte zone bracht. Er was geen enkele twijfel aanwezig bij de jongeman, toen hij zijn lippen in contact liet komen met het vocht. Er was geen sprake van walging. Het leek er zelfs op alsof hij ervan genoot..
Jamie liet zijn hoofd kreunend in een kussen zakken. Zijn ene hand legde hij op Seth zijn kruin om de jongen zijn hoofdhuid te masseren, terwijl deze bezig was met kussen én likken.. Met zijn andere hand kneep hij in de lakens. Ergens in zijn achterhoofd maakte hij zich zorgen over de vlekken die hij mogelijk op het dekbed maakte, zijn onderste regio voelde als een waterval, maar het intense genot overstemde deze angst. "Seth.." piepte hij. "Het voelt zo goed.. Je.. likt mijn poes als.. als een v.." Zijn poging op vunzige praat mislukte grandioos. "Als een kat?" Voor een seconde schaamde hij zich diep, maar toen raakte Seth een plekje die hem zo erg deed genieten dat hij al zijn schaamte vergat. Zijn ogen gleden dicht en hij kon enkel nog maar denken aan het hemelse gevoel dat zijn vriend bij hem teweegbracht. Zijn hoogtepunt was nabij en hij gaf zich eraan over.
Plaats reactie