Tobias Söderlund en Jesse Carter

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 17:41

Colt
Met gefronste wenkbrauwen keek hij naar Theo. Vergeleek deze hem nou met een vrouw? Serieus? Zo erg had hij er nou ook weer niet omheen zitten draaien! Het was voor ieder ander heel duidelijk geweest waar hij naartoe wilde gaan, maar Theo… Theo was nou eenmaal lieve, onschuldige Theo en had de eindjes niet bij elkaar kunnen knopen. Colt knuffelde de jongeman stevig tegen zich aan. “Dus, krijg ik nog een antwoord op mijn vraag…?” Het was zodanig gênant aan het worden dat hij het nu zeker wilde weten hoe Theo in hun relatie stond.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 17:50

Theo
Het was heerlijk om zo dicht tegen Colt aan te staan. In de armen van de jongeman voelde hij zich veilig. “Ik wil jou heel graag als mijn vriend beschouwen, maar moet een van ons de ander daarvoor niet eerst om verkering vragen?” Hij kon zichzelf wel voor de kop slaan. Verkering? Hoe oud waren ze? Verkering was voor kleuters. Beschaamd giechelde hij, zijn gezicht verborg hij. “Je begrijpt wat ik bedoel.. Of.. is dit de manier waarop volwassenen elkaar vragen?” Hij had daadwerkelijk geen flauw idee. Relaties waren iets wat hij tot nu toe enkel op televisie had gezien.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 18:18

Colt
“Wel… Ja… Volwassenen overleggen samen hoe ze in de relatie staan en of ze vanaf nu verder gaan…” Theo was zo vreselijk aandoenlijk dat alle ergernissen van eerder verdwenen. “Ik wil jou heel erg graag als mijn vriend beschouwen, dus vanaf nu hebben we een relatie. Vanaf nu ben je een bezet man.” Om hun kersverse relatie te bezegelen, drukte hij zijn lippen stevig op die van Theo. Hij prees zichzelf gelukkig dat de jongeman het in zijn hart gevonden had hem te vergeven voor alle eerdere leugens. Vanaf nu zou hij altijd zo eerlijk mogelijk zijn tegen zijn vriend.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 18:32

Theo
“Dit betekent dat jij ook een bezet man bent, toch..?” Na de kus rolde deze vraag over zijn lippen. Wellicht was het een overbodige vraag, maar hij wilde het toch zeker weten. Hij bloosde. Het was raar om bezet te zijn. “Mag ik nu niet meer dansen met al die knappe mannen die nog voor mij in een rij stonden?” Enigszins verdrietig trok hij een pruillip. “Kunnen we onze relatie niet pas morgen officieel in laten gaan?” Dit was vanzelfsprekend enkel een grapje. Hoe leuk de aandacht van al die mannen ook geweest was, zijn voorkeur ging uit naar Colt.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 18:44

Colt
Een zachte grom verliet zijn lippen toen Theo vroeg of hun relatie de dag nadien pas mocht ingaan. “Geen haar op mijn hoofd die jou vanavond nog met iemand anders laat dansen. Hooguit met Tobias, en dat alleen maar omdat hij al verloofd is. De rest is verboden terrein.” Om zijn woorden extra kracht bij te zetten, drukte hij nog een kus op Theo’s lippen. “Mijn Theodore.” Het voelde heerlijk om de jongeman als de zijne te bestempelen, hand in hand betraden ze het feestgedruis weer. Zijn avond kon alvast niet meer stuk, zoveel was zeker.
Plaats reactie