Tobias Söderlund en Jesse Carter

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 16:47

Theo
Laat ook maar. Die drie woorden waarmee Colt zijn betoog afsloot, kwamen er waarschijnlijk botter uit dan de jongeman bedoeld had. Theo wist dit echter niet, hij dacht dat het zijn schuld was dat de ander zo geïrriteerd raakte. Blijkbaar deed hij iets verkeerd, terwijl dat helemaal niet zijn bedoeling was. “Ik.. Ik.. Het spijt.. me.. Ik weet niet.. Ik begrijp niet.. wat je van me wilt.. Ik dacht.. dat we het gewoon fijn hadden samen.. Hoor ik iets.. te geven.. aan je..? Ik weet niet.. Hoor ik.. Duurt het te lang? Het spijt me.. Ik kan.. als je wilt..”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 16:53

Colt
Het liep steeds meer de verkeerde kant op. Alsof ze volledig langs elkaar heen aan het communiceren waren. “Nee, je hoeft niets, laat maar. Het is oké, Theo. We hebben het fijn samen. Heel fijn. Dat is voldoende. Ik had er niet over moeten beginnen.” Het was beter om deze nederlaag te accepteren en verder te gaan alsof er niets gebeurd was. Het leek er immers toch niet op dat ze het nu opgelost gingen krijgen. “Kom, we gaan naar binnen, je bent aan het bevriezen.” Rustig begeleidde hij de jongen terug naar binnen. Geen bevredigende uitkomst, helaas.
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 16:59

Theo
De uitkomst van dit gesprek was voor Theo net zo onbevredigend als voor Colt. In de hal van de club maakte hij zich los uit de greep van de jongeman. Het was onmogelijk om nu door te gaan alsof er niets gebeurd was. “Wat wilde je nou van me horen..? Zeg het, alsjeblieft.. Ik begrijp er niets van.” Zelfs in de hal was de muziek luid en duidelijk te horen, maar een gesprek voeren zonder je stem te verheffen ging nog precies. Smekend keek hij de oudere jongen aan. “Ik wil begrijpen waar dit over gaat.. Waarom ben je boos?”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 17:07

Colt
Theo leek het niet los te willen laten. Colt zuchtte. “Ik ben niet boos, waarom denk je dat ik boos ben…?” Het correcte woord was teleurgesteld, maar hij besloot dat woord maar niet in de mond te nemen, dan ging de jongen helemaal panikeren. “Ik hoopte gewoon… Dat je me beschouwde als boyfriend. Meer niet. Als je daar niet aan toe bent, dan is dat zo. Ik wil me niet aan jou opdringen. We hebben het fijn samen, zoals je net zei, dat is het belangrijkste. Meer zou ik niet van je moeten verlangen, voor nu…”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 17:34

Theo
Het was geen seconde in zijn hoofd opgekomen dat dit hetgeen was waar de ander heen had gewild met hun rare gesprek van daarnet. Het was zo absurd dat Theo een grinnik niet kon onderdrukken. Hij sloeg zijn hand voor zijn mond en giechelde verder. “Is dat hetgeen dat je.. Waarom vroeg je dat dan niet gewoon? Ik dacht.. Mama zegt altijd dat vrouwen overal omheen draaien, maar jij kan er ook wat van..” Het was een opluchting. Eindelijk begreep hij het. De oudere student wilde het officieel maken. Wauw. Theo sloeg zijn armen om Colt heen en knuffelde hem.
Plaats reactie