Tobias Söderlund en Jesse Carter

Schrijven, schrijven, schrijven

Moderator: Brenda

Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 16:08

Tobias
Het gesprek was amper begonnen of Jesse probeerde hem af te wimpelen. Toch voelde Tobias zich een stuk beter dan hij zich vijf minuten geleden gevoeld had. Jesse kon hem kalmeren. Jesse kon hem heel maken. “Oke… Veel plezier… Doe Philip de groeten en zeg dat hij zijn handen moet thuishouden.” Hij wist er zelfs een klein lachje aan toe te voegen, speciaal voor Jesse. “Ik hou van je, Jesse Carter.” Na het gesprek af te sluiten, gaf hij zijn telefoon terug aan Theo. Schoorvoetend richtte hij zich op de hele groep. “Sorry allemaal… De zenuwen werden even te veel…”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 16:15

Julian
De kou had ervoor gezorgd dat Tobias was opgehouden met tegenstribbelen. Het gesprek met Jesse zorgde er op zijn beurt voor de jongeman terug met beide voeten op de grond kwam. Grotendeels dan toch. Het was een hele opluchting. Julian stapte naar zijn neefje toe en sloeg zijn armen om hem heen om hem te knuffelen. “Zullen we samen gaan dansen? Ik verdien een dans met mijn favoriete neefje.. En daarna kun je misschien zelfs even dansen met Travis. Hij heeft me toevertrouwd heel graag met jou te willen dansen.” De harde woorden van Tobias had hij hem al vergeven.
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 16:20

Colt
Het leek erop dat een ramp afgewend was, want Tobias ging als een mak lammetje terug naar binnen om vervolgens met Julian te gaan dansen. Colt had geen idee wat hij nou precies aanschouwd had, maar goed, het was opgelost en dat was het belangrijkste. “Theo, heb je even?” Hij had nog geen zin om direct terug naar binnen te gaan. Er was iets waar hij mee zat en waar hij het liefst zo snel mogelijk duidelijkheid over wilde hebben. “Toen je me daarstraks wilde voorstellen aan Tobias… Was dat als een vriend of meer als een vriend?”
Joyce
Berichten: 1685
Lid geworden op: 07-01-2018 20:50

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Joyce » 05-04-2021 16:30

Theo
Verward bleef Theo bij Colt in de kou staan, toen deze dit van hem bleek te verlangen. Hij legde zijn armen over elkaar om zichzelf warm te houden. In de haast van daarnet had hij de kans niet gehad om een jas aan te trekken. “Hoe.. bedoel je..? Je bent toch een vriend van mij..? Toby weet wie jij bent. Ik heb hem over jou verteld.. Ik heb hem verteld wat jij voor me betekent..” Met een vragende blik keek hij naar Colt op. “Is dat niet goed..? Had ik hem niet over ons mogen vertellen? Was het te vroeg?”
Brenda
Site Admin
Berichten: 1391
Lid geworden op: 07-01-2018 20:37

Re: Tobias Söderlund en Jesse Carter

Bericht door Brenda » 05-04-2021 16:36

Colt
Het leek er niet op dat zijn subtiele vraag echt doordrong bij Theo. De jongeman zei wel dingen als dat hij verteld had aan Toby hoeveel Colt voor hem betekende… Maar hoeveel dat nou was, dat was nog steeds niet duidelijk. Colt kon een zucht dan ook niet onderdrukken toen Theo verder ging met het misinterpreteren van zijn vraag. “Natuurlijk mocht je wel over ons vertellen. Graag zelfs. Wat ik graag wil weten… Is hoever het bij jou staat. Hoe bestempel je mij? Als een goede vriend, of als een geliefde, of als… Weet ik veel wat. Laat ook maar.”
Plaats reactie